' Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
' 
jullie horen wel van me hoe het is gegaan
k wou vandaag eigenlijk even in annen oefenen maar me ouders zijn niet thuis dus heb geen trailer.. en geen auto en geen chauffeur
dus gaat niet door..
een meisje gevallen bij het springen en ze dachten dat ze haar nek erg beschadigt had en toen werdt haar nek heel voorzichtig in een soort ''brace'' gedaan en werdt ze voorzichtig met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
was 4e met 161 en in de 1e proef had ik 150 (154-4) Heel apart..had 2x -2 omdat ik te vroeg was aangesprongen in galop, maar daar mag je toch helemaal geen minpunten voor geven?
dat mag toch alleen als je een verkeerde lijn rijdt of buiten de baan komt?Heel apart..Zal zo nog eens nakijken, maar ik heb het geloof ik even gemist dat ik te vroeg aansprong...
.. Ik moet trouwens tegen jou rijden Zoro
.. Suc6 alvast 

..
..
..
.

..!!

was 2x 1e en heb een deken gewonnen en een waardebon dus mijn afsluiter van de B kon niet beter
Zet vanaaf de foto's derop
was zeer tevreden 165 en 158 punten 3e en 4e prijs, dus net zoals rieta al zei mooie afsluiting van de b
:D
'