Het verschil is alleen dat er strenger gejureerd wordt dan in de Z2 dus je moet je paard goed voor elkaar hebben en je hebt idd goede concurentie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het verschil is alleen dat er strenger gejureerd wordt dan in de Z2 dus je moet je paard goed voor elkaar hebben en je hebt idd goede concurentie
, hebben jullie dat ook?
) powiepower schreef:weet iemand trouwens ofdat je gewone startcoupons kan opsturen? Ik dacht van wel..maar weet het niet helemaal zeker, vandaar.
En ook zoiets vaags....ik ben niet ingeschreven bij het ZZGP en de secretaris zegt dat ik gewoon mag starten, hebben jullie dat ook?
prinschris schreef:helaas is de junioren tijd voor mij voorbij

INkie schreef:powiepower schreef:weet iemand trouwens ofdat je gewone startcoupons kan opsturen? Ik dacht van wel..maar weet het niet helemaal zeker, vandaar.
En ook zoiets vaags....ik ben niet ingeschreven bij het ZZGP en de secretaris zegt dat ik gewoon mag starten, hebben jullie dat ook?
je moet je wel lid maken van de ZZGP om junioren te starten. Want Junioren valt onder ZZGP.
*
Bettine schreef:Gewoon opgeven, en moest je toch lid worden dan krijg je aan het eind van het jaar vanzelf de rekening

haha
*

dus zie je daar wel denk ik!
Ik ga niet starten om 56% te halen.
Bettine schreef:Gewoon opgeven, en moest je toch lid worden dan krijg je aan het eind van het jaar vanzelf de rekening
...

....ik vind het wel erg sneu voor je hoor!
haha daar doe ik het voor 
*2 uurtjes rijden maar
*
dussss....heb ik die iig al 1x gereden
en voor de rest doen we gewoon mee voor de ervaring hoor