noellie schreef:Ja zoiets las ik ook , alhoewel ik vanochtend in de Telegraaf las dat ze er nog es even goed over na gaat denken of ze wel gaat naar Aken , nav dat gezeur .
dan sturen ze de prijzen wel op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
noellie schreef:Ja zoiets las ik ook , alhoewel ik vanochtend in de Telegraaf las dat ze er nog es even goed over na gaat denken of ze wel gaat naar Aken , nav dat gezeur .
Urielle schreef:dan sturen ze de prijzen wel op
MissSisa schreef:Ik vindt wel dat het de laatste tijd wat bergaf gaat met zijn prestaties.![]()
Ik denk dat Kirsten en Jazz een mooie combi zijn om zijn plaats in te nemen.
MissJ schreef:Er staat vanzelf wel weer een goede combinatie op.
Lijkt me trouwens ook dat er redelijk wat geld samenhangt met het binnenhalen van belangrijke medailles, dus ook al zou het saai worden, je moet als je van de sport wil leven.
zipje71 schreef:Misschien heeft Anky nog iets leuks op stal staan voor Sven want rijden kan ie wel.Hij rijdt altijd nette proeven.
Zep schreef:Dat is niet waar ze haar inkomen uithaalt, die medailles word je echt niet rijk van hoor
Indirect wel natuurlijk, via sponsoring, verkoop van producten ed.
Cayenne schreef:Misschien dat Anky Joker wel uit wil lenen? Staat toch niets te doen
zipje71 schreef:En toch lijkt het me geen slecht plan om Joker (gezond en wel) aan Sven te lenen. Ik vind het echt een superleuk paard en het is voor Anky ook niet verkeerd om een beetje concurrentie te krijgen. Voor het publiek wordt het dan ook leuker en last but not least, het team wordt sterker!!_/-o_ Sven is toppie, zou voor niks willen groomen of werken bij hem, denk dat je superveel kan leren van hem.
rhapsody schreef:ik heb erg veel respect voor deze man.. buiten om dat hij bijzonder goed kan rijden -hij zít wel in het team en behoort absoluut tot de top- heeft hij een gezin waar hij goed voor zorgd en is ook nog eens directeur van een groot bedrijf!! hij is dus in principe amateur ruiter.. en rijd vaak 'slechts' 2paarden per dag..
Barbara_m schreef:zipje71 schreef:En toch lijkt het me geen slecht plan om Joker (gezond en wel) aan Sven te lenen. Ik vind het echt een superleuk paard en het is voor Anky ook niet verkeerd om een beetje concurrentie te krijgen. Voor het publiek wordt het dan ook leuker en last but not least, het team wordt sterker!!_/-o_ Sven is toppie, zou voor niks willen groomen of werken bij hem, denk dat je superveel kan leren van hem.
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt...![]()
Als Joker echt zo'n super paard zou zijn, zou Anky m zelf hebben gestart en ZEKER niet hebben uitgeleend.
amondi schreef:Misschien moet jij smiles leren lezen, zo vriendelijk vind ik jouw antwoord ook niet.
De pot verwijt de ketel.....
amondi schreef:Maar ja dat is schijnbaar voor sommige mensen op deze site normaal om als ze het ergens niet mee eens zijn ze meteen bijdehand gaan worden.