Wanneer mikken ze rothenberger uit het team?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Wanneer mikken ze rothenberger uit het team?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:46

noellie schreef:
Ja zoiets las ik ook , alhoewel ik vanochtend in de Telegraaf las dat ze er nog es even goed over na gaat denken of ze wel gaat naar Aken , nav dat gezeur .

dan sturen ze de prijzen wel op

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:48

Urielle schreef:
dan sturen ze de prijzen wel op

Voor 5.50 euro of onverzekerd?

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:33

Ik vind dat Sven op basis van zijn resultaten in het team hoort. Ook heeft hij superervaring met het rijden van grote kampioenschappen. Het is allen jammer dat Barclay niet echt een topper is voor het zware werk (Ik zou blij zijn met zo'n paard) Misschien heeft Anky nog iets leuks op stal staan voor Sven want rijden kan ie wel.Hij rijdt altijd nette proeven. Maar ja ook een paard, ruiter of allebei heeft/hebben wel eens een off-day of off-periode. Nu zijn er weer kansen voor iedereen richting WK in Aken. Ik hoop dat Coby van Baalen ook weer eens zichzelf in de picture kan rijden.

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:40

ik heb erg veel respect voor deze man.. buiten om dat hij bijzonder goed kan rijden -hij zít wel in het team en behoort absoluut tot de top- heeft hij een gezin waar hij goed voor zorgd en is ook nog eens directeur van een groot bedrijf!! hij is dus in principe amateur ruiter.. en rijd vaak 'slechts' 2paarden per dag..

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 17:10

In de volkskrant hadden ze het ook over het eventueel vervangen van Rothenberger door Kirstin Beckers. Persoonlijk vind ik dat Rothenberger nog wel een tijdje zijn plekje verdient, totdat er iemand opstaat die een vaste (betere) waarde voor het team kan vormen.

Daentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 17:12

MissSisa schreef:
Ik vindt wel dat het de laatste tijd wat bergaf gaat met zijn prestaties.

Ik denk dat Kirsten en Jazz een mooie combi zijn om zijn plaats in te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 17:19

MissJ schreef:
Er staat vanzelf wel weer een goede combinatie op.
Lijkt me trouwens ook dat er redelijk wat geld samenhangt met het binnenhalen van belangrijke medailles, dus ook al zou het saai worden, je moet als je van de sport wil leven.

Dat is niet waar ze haar inkomen uithaalt, die medailles word je echt niet rijk van hoor

Indirect wel natuurlijk, via sponsoring, verkoop van producten ed.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 18:00

ach, als je geen prijzen rijdt zijn de sponsors ook snel weg dus dat komt op t zelfde neer

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 11:29

zipje71 schreef:
Misschien heeft Anky nog iets leuks op stal staan voor Sven want rijden kan ie wel.Hij rijdt altijd nette proeven.

Misschien dat Anky Joker wel uit wil lenen? Staat toch niets te doen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 11:36

Zep schreef:
Dat is niet waar ze haar inkomen uithaalt, die medailles word je echt niet rijk van hoor

Indirect wel natuurlijk, via sponsoring, verkoop van producten ed.

Dat bedoelde ik ook.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:14

Cayenne schreef:
Misschien dat Anky Joker wel uit wil lenen? Staat toch niets te doen

Goed idee man! Sven heeft genoeg lef om er op te gaan zitten en kan ook wel met dat sensibele en hete overweg. Één probleem is dan alleen dat Anky dan zelf een combinatie laat ontstaan die haar geduchte concurrentie kan geven, eentje die imo nog wel van haar zou kunnen winnen. Dat doet ze natuurlijk noooooooooooooit.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:19

Denk niet dat Joker ver komt met zijn pees, dus geduchte concurrentie zal wel meevallen

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 13:44

Sven hoort gewoon thuis in het team! Hij kan heel goed presteren onder druk en heeft zeer veel ervaring.
Ik denk dat er in de Ned dressuur wel veel 'verschuivingen' plaats vinden. Kijk maar hoe hard Anky tegn Edward moet strijden (Op Nijmegen bijvoorbeeld), Laurens die op zn 23e snel aan de top is en Kirsten Beckers met Jazz die ook erg goed bezig zijn.
En Imke Bartels niet te vergeten!!!

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:50

En toch lijkt het me geen slecht plan om Joker (gezond en wel) aan Sven te lenen. Ik vind het echt een superleuk paard en het is voor Anky ook niet verkeerd om een beetje concurrentie te krijgen. Voor het publiek wordt het dan ook leuker en last but not least, het team wordt sterker!! _/-o_ Sven is toppie, zou voor niks willen groomen of werken bij hem, denk dat je superveel kan leren van hem.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:52

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 16:11

zipje71 schreef:
En toch lijkt het me geen slecht plan om Joker (gezond en wel) aan Sven te lenen. Ik vind het echt een superleuk paard en het is voor Anky ook niet verkeerd om een beetje concurrentie te krijgen. Voor het publiek wordt het dan ook leuker en last but not least, het team wordt sterker!! _/-o_ Sven is toppie, zou voor niks willen groomen of werken bij hem, denk dat je superveel kan leren van hem.

Ik denk dat jij het niet helemaal snapt...
Als Joker echt zo'n super paard zou zijn, zou Anky m zelf hebben gestart en ZEKER niet hebben uitgeleend.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 10:44

rhapsody schreef:
ik heb erg veel respect voor deze man.. buiten om dat hij bijzonder goed kan rijden -hij zít wel in het team en behoort absoluut tot de top- heeft hij een gezin waar hij goed voor zorgd en is ook nog eens directeur van een groot bedrijf!! hij is dus in principe amateur ruiter.. en rijd vaak 'slechts' 2paarden per dag..

Helemaal mee eens. Heb eens gelezen dat hij voor dat hij aan het werk gaat al een of twee paarden gereden heeft en er menigmaal al voor 7 uur 's morgens op zit. Daarna zijn werk gaat doen, als hij thuiskomt nog moet eten (natuurlijk) en daarna nog eens de paarden rijdt. Tussendoor zal hij het nog wel druk hebben met Sanneke duzzzzz ik neem mijn petje voor hem af. Hij is een hele safe combinatie die nu net even zijn dag niet had.

Heb zelf trouwens nog wel een leuk paard voor hem staan (pffffff)
mag hij Barclay hier wel neerzetten. hahaha

En eeehhhh wacht maar tot ik groter ben (wie weet .......)

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:28

Ik ben het met Pluutje eens. Tuurlijk komen er nieuwe combinaties aan en die verdienen ook een kans, maar met Laurens was al een nieuwe factor binnen het team en dan is een ervaren combinatie als Sven-Barclay gewoon heel erg belangrijk. Als dan ook nog de statistieken in het voordeel van Sven zijn dan is de vraagstelling in de titel idd niet terecht.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:10

Barbara_m schreef:
zipje71 schreef:

Ik denk dat jij het niet helemaal snapt...
Als Joker echt zo'n super paard zou zijn, zou Anky m zelf hebben gestart en ZEKER niet hebben uitgeleend.

Nou ik heb voor dat anky er naast ging liggen, haar vaak zien rijden met hem en het paard had toen potentie( vonden Anky en Sjef ook volgens mij) En wie weet durft anky er niet meer op? Ze heeft vaak genoeg in intervieuws gezegd dat ze geen held is ondanks dat ze zo super kan rijden. En ik kan me dat best voorstellen als je je been zo hebt gebroken en ze is nu ook moeder. Tineke Bartels is ook gestopt met miletary en springen toen ze kinderen had(nog wel op verzoek van haar man, die het te gevaarlijk vond) Dus het heeft niks zoals jij zegt met snappen te maken. Anky heeft trouwens genoeg toppers staan en ze kan ze niet allemaal starten. Ze heeft Gere ook verkocht toch. Ik begrijp niet dat je meteen zo onvriendelijk moet beginnen met "Ik denk dat je het niet snapt" . Maar ja dat is schijnbaar voor sommige mensen op deze site normaal om als ze het ergens niet mee eens zijn ze meteen bijdehand gaan worden.
Laatst bijgewerkt door zipje71 op 06-08-05 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:19

Misschien moet jij smiles leren lezen, zo vriendelijk vind ik jouw antwoord ook niet.
De pot verwijt de ketel.....

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:33

amondi schreef:
Misschien moet jij smiles leren lezen, zo vriendelijk vind ik jouw antwoord ook niet.
De pot verwijt de ketel.....

En wat vindt je er dan niet vriendelijk aan......?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:48

Maar ja dat is schijnbaar voor sommige mensen op deze site normaal om als ze het ergens niet mee eens zijn ze meteen bijdehand gaan worden.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:18

amondi schreef:
Maar ja dat is schijnbaar voor sommige mensen op deze site normaal om als ze het ergens niet mee eens zijn ze meteen bijdehand gaan worden.

Dat is bedoeld als opbouwende kritiek ! Doe er dus wat mee...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:25

Yes! een smile! better!

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:32

Ik snap het niet meer, zal de leeftijd wel zijn, back to the topic please