Lijkt me niet eens leuk om elke dag zoveel pony's te moeten rijden

1 is super, 2 gaat wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sullie97 schreef:je moet het maar willen, 8 pony's, pfoehh. Ik weet niet of ik dan ponyrijden nog zo leuk zou vinden. Ik vind het wél heel knap hoe zij als twaalfjarige in een (Duits) team weet te rijden en dan ook nog individueel zilver bij elkaar te rijden.
Sullie97 schreef:je moet het maar willen, 8 pony's, pfoehh. Ik weet niet of ik dan ponyrijden nog zo leuk zou vinden. Ik vind het wél heel knap hoe zij als twaalfjarige in een (Duits) team weet te rijden en dan ook nog individueel zilver bij elkaar te rijden.
Loesvb schreef:Sullie97 schreef:je moet het maar willen, 8 pony's, pfoehh. Ik weet niet of ik dan ponyrijden nog zo leuk zou vinden. Ik vind het wél heel knap hoe zij als twaalfjarige in een (Duits) team weet te rijden en dan ook nog individueel zilver bij elkaar te rijden.
Anders gezegd; ik zou het zeer slecht vinden als ze met AL de mogelijkheden die ze krijgt zich niet in de medailles kon rijden!!!
citaat eurodressage.com: 'Deinhard B and Dino P Sold to Sven Rothenberger'
Sanneke Rothenberger, who rides for Germany, is also competing Domino Dancing and Konrad. Without a doubt, she has the largest and highest quality collection of FEI dressage ponies at her disposal in Europe.
Inderdaad knap zeg dat ze dat voor elkaar krijgt![]()