Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:MissesYou schreef:tuurlijk zullen we trots zijn, maar ik denk dat iedereen wel in zijn hoofd houd dat het wel via andermans goede pony's is gekomen
Ja maar wat maakt dat dan uit? Sunlight had ook al Z2 gelopen, Power tja wat moet ik daar nog over zeggel? Basalt ook onder Ashley, Hoby in Dtls. Denk je nou echt dat ieder kind zijn/haar pony zelf opleid? Daar is de kwaliteit van de pony's in Ned te laag voor en de kinderen hebben gewoon te weinig tijd om dat gewenste niveau te behalen. Dan is het toch geweldig om een geschoolde pony te kopen?
Fleurtje100 schreef:Het moet inderdaad niet veel gekker worden. Als ze nou ook nog Power en Paint gaat rijden heeft ze er dus 3! Het kan aan mij liggen maar is er iemand die zoiets heeft? Ik ben echt verbaasd! Allemaal leuk voor het meisje (als ze met de druk om kan gaan). Maar zulke toppony's moeten eigenlijk wel Nederland vertegenwoordigen op de EK's ed. En maria kan er maar eentje meenemen. Idd kan dan beter een ander kind mee rijden.
INkie schreef:Dan zou zou ze t hele team aan ponies hebben
missmiekie schreef:INkie schreef:Dan zou zou ze t hele team aan ponies hebben
het a kader heeft ze al(behalve hoby) en een aantal oud-leden
LadyLuna schreef:Nu we het over Maria hebben: Ze is regiokampioen geworden met Dodo in de M2 D/Een Mara ook met Power van de Z2 D/E!
amondi schreef:Wat heeft ze trouwens in het M1 dan met Alladin behaalt? Da's toch ook een FEI pony?
LadyLuna schreef:Nu we het over Maria hebben: Ze is regiokampioen geworden met Dodo in de M2 D/Een Mara ook met Power van de Z2 D/E!
Citaat:Wat heeft ze trouwens in het M1 dan met Alladin behaalt? Da's toch ook een FEI pony?
.
amondi schreef:
Veronique Roerink had haar Dancer en Rhyfedd First wel zelf opgeleidt!
Zelfs het zadelmak maken heeft ze zelf gedaan. Als je dan in het B kader zit lijkt het me echt niet leuk dat zo'n fam vd Dungen hun kind in een A kader dwingt.
Ze is nu 16 of 17 en reed de indoorkampioenschappen bij de paarden mee.
Wel mooi 4e in het Z1! Dat is een talent, zonder dure pony's maar wel goed materiaal, voor zo'n meid heb ik respect. Die mag alle begeleiding krijgen om de top te bereiken, die heeft Talent met een hoofdletter.
BettyLove schreef:Halloo dit geloven jullie toch allemaal niet als dit echt waar zou zijn waarom staat het dan nergns bekend op de knhs of van baalen?
Dan lijkt mij dat het daar eerder op de website staat dan zon buitenlandse site.
[***] schreef:we geloven niet dat ze die pony echt heeft gekocht