tequilla1 schreef:Waar sommige mensen zich al niet druk over maken, wat een problemen!!! luxe problemen zijn het!!
En jij hebt zelf het perfecte makke paard en rijd zelf?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tequilla1 schreef:Waar sommige mensen zich al niet druk over maken, wat een problemen!!! luxe problemen zijn het!!
INkie schreef:Ik moet starten om 9:45 als 7e.
Ze hebben zich volgens mij niet helemaal de loting gehouden...
Maar achK heb er iig heel erg veel zin in
Danielle14 schreef:INkie schreef:Ik moet starten om 9:45 als 7e.
Ze hebben zich volgens mij niet helemaal de loting gehouden...
Maar achK heb er iig heel erg veel zin in
Ging t weer: wie t hoogste stond moet als laatste starten?
Ik moet met Tom om 11:09 starten op vrijdag, me instictrise moet al om 9 uur, we gaan samen met 1 trailer.. Zaterdag moet ik al als 2e om 9.07Dat wordt een zwaar weekend
Vond t wel stom dat de parade pas om 18.30 is.. Als ze om 2 uur al beginnen met de 2e proeven moet dat toch el eerdr kunnen lijkt mij?
INkie schreef:Ja zo is die loting normaal dus wel. De beste helft start bij de laatste helft...
Ik start dus te vroeg en Javelin te laat...
Maakt verder ook helemaal niets uit.
Danielle14 schreef:INkie schreef:Ja zo is die loting normaal dus wel. De beste helft start bij de laatste helft...
Ik start dus te vroeg en Javelin te laat...
Maakt verder ook helemaal niets uit.
Van de winter klopte die ook voor geen meter hoor IngridMaarja mij boeit t niet zo.. Lijkt mij niet dat de jury zo zal gaan beoordelen: Ow die start als 1e, die is slecht
LadyLuna schreef:ik weet eigenlijk niet of het overal de helft is ? ook by de pony's enzo, ik reed met Bibi L2 categorie C nu zit dat meisje in der uppie dus die word zoiezo kampioenAls ze dan 60 % haalt mag ze naar de hippiade
Margon schreef:Dat zei ik ook al tegen Danielle Melanie. Even offtopic: Ik heb vorige week woensdag jou zusje "gemeet"
Wie weet of we tusen hekjes of bordjes moeten rijden?
Quidou schreef:Hebben jullie dr zin in allemaal???
ik iig wel