Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Nou ik neem bij deze helemaal terug wat ik gezegd heb, ik had er ff bij na moeten denken dat sommige mensen dit lezen.... Gaat mij natuurlijk ook geen fluit aan waarom annemiek toch start op de kampioenschappen.
IlDivo schreef:Klopt helemaal Sydney, het is niet handig om je ongezouten mening te geven zonder dat je de achtergrond van zaken weet (maar dat geldt voor meer mensen op dit forum) ..........[...........]
........
CGJ12 schreef:IlDivo schreef:Klopt helemaal Sydney, het is niet handig om je ongezouten mening te geven zonder dat je de achtergrond van zaken weet (maar dat geldt voor meer mensen op dit forum) ..........[...........]
........
Zoooo........![]()
Da's een hele nette tekst zoals ik hier op Bokt niet zo vaak tegenkom.
Maar weer een nieuw account erbij zie ik. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.......
summerset schreef:Wat zijn schaduwaccounts
CarolineP schreef:Het is in ieder geval iemand die keurig Nederland schrijft!!!!!!
Sydney2005 schreef:CarolineP schreef:Het is in ieder geval iemand die keurig Nederland schrijft!!!!!!
Daarom...
CGJ12 schreef:Wat dat betreft kunnen we de Voorzitter van de Regio wel uitsluiten dunkt me...........
Sydney2005 schreef:Ik denk dat IlDivo voor deze gelegenheid zich heeft aangemeld op bokt...
Ik denk dus dat het een annemiek fan is, misschien is het Jeff wel?? Geen idee...
IlDivo schreef:...... [.....]
.... Ik wens alle deelnemers van de DK veel succes en een
sportieve
strijd toe!
Kitty schreef:.........[........]
..... Gewoon rijden voor wat je waard bent
CGJ12 schreef:Kitty schreef:.........[........]
..... Gewoon rijden voor wat je waard bent
Ben je gek. Dat laat ik aan de volgende generatie over. Mijn tijd is al lang geweest....
Wollie schreef:Wat zou er trouwens gebeuren als het weer zo lekker slecht blijft en de bodem niet meer te begaan is? Is aflasten dan uberhaupt een optie of moet iedereen kost wat het kost dan toch de bagger?
Het scheelt op zich wel dat die terreinen door het jaar heen verder niet gebruikt worden....
laurae schreef:Het is ondertussen traditie dat het bloedheet is met de kampioenschappen. Ga er van uit dat dat dit jaar ook weer zo is
Faas schreef:CGJ ben jij ooit wel eens positief?.