Bij mij ging het helaas niet zo goed. De pony was onrustig met zijn hoofd. Ik had 159 punten bij de jury van C en 162 bij de jury van H.
Voorderest was het vooral nat en nat en nog eens nat.
En er ik heb ook nog een ongelukje gehad.
Ik was de schroeven aan het uitdraaien en toen kwam er een vrachtwagen heel dicht langs rijden. En Bofke heeft altijd al schrik voor vrachtwagens maar dit was natuurlijk helemaal schrikken!
Dus hij rent er tussenuit Dus ik probeer hem vast te houden want ja ga hem maar eens vangen.
Dus tussen twee auto's door en toen sloeg ik met mijn hand door het achterlicht van de auto die langs ons staat

En onze auto stond de deur een heel klein stukje open. Dus hij bleef hangen ofzo

Maar op een een of andere manier viel ik ofzo. Maar ik dacht maar niet los laten niet los laten. Dus ik bleef even hangen en toen stopte die gelukkig!!
Nou goed. Pony heeft een sneetje net boven zijn lies hoe dat ook mag heten.
En ik heb een paar sneeen in mijn hand. Mijn heup doet zeer en word helemaal

We hebben het die man waar ik zijn lamp van had stuk geslagen natuurlijk eerlijk gezegd en hij vroeg meteen of ik niks had en toen hebben we gegevens enz uitgewisseld voor de verzekering.
Het was daar wel een zooitje met die EHBO moet ik zeggen want ik had nog splinters in mijn hand dus ik vroeg of ze een pincet hadden nee die hadden ze niet. Koelelementen hadden ze ook niet!
Ligt daar iemand helemaal benauwd zitten ze wat bij te kijken. Diegene moest worden afgevoerd. En laten ze die liggen in een prop volle tent!! Ik bedoel daar maak je toch geen EHBO post of wel dan

Maar verder heb ik nog best een leuke dag gehad.
Hoe is het de rest van de bokkers verlopen?
Groetjes Danielle