Naja, bij mij ging het voor geen meter, had 144 en 143 en dat is volkomen terecht.
Margon, jij bent echt maf hoor!

Heb Jerta nog geschreven, was trouwens wel een lange zit, van 13.00 tot 17.30 schrijven.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manon schreef:
Heb Jerta nog geschreven, was trouwens wel een lange zit, van 13.00 tot 17.30 schrijven.
Jertadeperta schreef:Manon schreef:
Hihi, ja heb je gezien. Ging niet zo goed in ring 8 helaas, ze was een beetje uitgeput en dan gaat ze nogal slingeren en aan het been hangen![]()
En ze was hengstig, had het idee dat zodra ik been gaf ze alleen maar met haar kont begon te draaien, zo van "ja lekker"Maarja, voorwaarts is anders....
Gelukkig eerste proef wel een winstpunt (159)
Suzanne F. schreef:Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Danielle14 schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Ook een wit schimmeltje?Die is van onze club (de voornruiters
)
Ik ben ook door, met allebei
LadyLuna schreef:Danielle14 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Ook een wit schimmeltje? Die is van onze club (de voornruiters )
Ook Renske Verhart? Heeft een schimmeltje met beetje stippen enzo die is van onze club..
Danielle14 schreef:LadyLuna schreef:Danielle14 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Ook een wit schimmeltje? Die is van onze club (de voornruiters )
Ook Renske Verhart? Heeft een schimmeltje met beetje stippen enzo die is van onze club..
Nee hij's helemaal wit.. Maar vraag me niet hoe dat meisje heet