Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GvdT schreef:saffier schreef:hey, ik doe ook niet meer mee...... mijn paard is weer naar de hengst.... ik kom zondag zeker kijken, en voor morgen moet ik nog ff vervoer zoeken........ ik wil de kur zo graag zien...
xxx Jessy
Dan heb ik jou vrijdag aan de lijn gehad dat je je afmeldde
mylo schreef:Als het bestuur van deze wedstrij open staat voor tips of opmerkingen heb ik er nog wel een !! dat met die vrije start bij het springen is een drama!! dan regel je het zelf goed heb je altijd van die oelewappers die te laat zijn en komen met ja maar ik heb meerdere paarden mee bla bla bla en dan maakt zo een ring meester er weer een a of b nummer tussen!! Daardoor ben je ineens niet meer nummer 30 ( ik noem maar wat ) maar nummer 50!!!Tijdens het M springen was er bijna een knok partij door die vrije start!!!
Sfh1992 schreef:Ik heb op zaterdag gestart bij de BB paarden. helaas zijn hier (nog) geen foto's van en de uitslagenlijst ook niet van bekend, erg jammer. 2 super fijne rondjes gereden en toen kreeg mijn paard een blessure...
Hier terug te lezen:
[VVDD] Daar sta je dan in tenue met paard in de kliniek..
Als iemand nog weet wie er foto's heeft staan maken, er stonden namelijk wel 2 langs de zijlijn te klikkende site http://www.wedstrijdfoto.tk kan ik helaas niet openen