CH schoorl, 16/17 juli wie gaat ??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ddartel

Re: CH schoorl, 16/17 juli wie gaat ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:01

Niemand hoor ik over Sander Marijnessen die met megapunten (217) de Z2 proef heeft gewonnen. Ik vind zijn paard stoer.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:04

Ik ook Ik zag hem losrijden toen we even met Petra stonden te praten

Mooie punten trouwens voor je tweede proef Ddartel

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:06

ik heb over m verteld,erg gave bok was ook nederlands kampioen ermee geloof ik.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:06

Gomir: ja, bedankt nog! jammer dat ik je niet gezien heb...

GvdT: jammer dat ik je niet heb gezien met springen...
je hebt wel een bloedmooi beesie onder je bips....

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:08

Jaa dat paard was super mooi, alleen volgens mij ging het opgegeven moment ff niet goed in ze kur? Tenminste dat dacht ik me te herinneren, maar ik wou nog vragen of ik hem niet ff uit mocht stappen
Hij was op Jumping toen ook al eerste (weet niet met wat maar hij won een zadel )

Ddartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:11

leuk he, heb ik toch nog even 35 euro gewonnen met die 4de plaats.
Ik had zoiezo wel lekker gereden.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:20

klopt Jamy, hij won toen idd op JA...en terecht!! pff dat vond ik wel cool om te zien!(zeg ik als springmuts)

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:04

Haha Anike, ik heb je gezien hoor!! Dat mens dat je fancluppie aanreed was een beetje gefokt doordta ze geen goede proeven had gereden. Echt een heel apart vrouwtje! Ze begon ook tegen mij te tetteren dat ze zo zenuwachtig was en dat haar paard ook zo heet was. Haha arme beest deed niets verkeerd.

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:34

Sander Marijnessen die met megapunten (217) maar hij kan ook super een proef neerzetten en je zn naaam teld ook wel een klein beetje mee mja dat hou je altijd wel maar het is en blijft knap want hij scooort en wint overal wel waar hij start !

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:45

Nou ik ben zaterdag ook van de partij geweest hoor! Ik was er 's ochtends om 7 uur en ging om ff over half 9 ('s avonds ja!)weer weg. Het was nog even stressen om de laatste boot te halen, maar het is gelukt. Dat is me trouwens nog nooit overkomen, eerste boot heen, laatste boot terug! Ik moest 's ochtends om 8.38 uur en 9.08 uur dressuren in ring 1 en 2, voor m'n gevoel de eerste proef lekkerder gereden als de tweede. De jury dacht daar uiteraard anders over, 151 en 159 punten. Niet verkeerd dus voor de eerste wedstrijd aan de 'overkant' . Volgende wedstrijd gaan we maar L1 starten heb ik bedacht, we zullen wel zien wat we er van bakken!
Toen dacht ik om 1 uur parcours te gaan lopen, bleek dit dus verplaatst te zijn naar 3 uur! Nou dat was wel even balen natuurlijk. Uiteindelijk rond kwart voor 5 m'n eerste parcours gereden, foutloos en 43 punten voor stijl. Bleek dus 4e te zijn geworden van de 66 starts!! Jaja, en dat met m'n Krack C die voor het eerst ergens anders op wedstrijd was ! Ik was natuurlijk super trots, beetje jammer alleen dat hij met de prijsuitreiking in passage door de baan ging, maargoed . Daarna progressief, we reden een werkelijk asociale tijd van 36 seconden geloof ik en foutloos, helaas bleek er op het eind nog 1 iemand sneller te zijn dus werden we tweede van de (ik geloof 33 starts). Niet verkeerd, € 60,- verdiend! Daarna nog finale gereden, nou dat was niet zo'n succes... Tip had het progressief nog in zijn hoofd (met name het tempo daarvan ) en ik had het parcours niet zo best in m'n hoofd zitten. De vermoeidheid sloeg een beetje toe geloof ik. We hadden tijdfout omdat ik een beetje een te grote bocht reed op zoek naar de hindernis en niet zulke hoge stijlpunten. Maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben een super dag gehad! Dit had ik nooit durven hopen in ieder geval!

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:08

Gefeliciteerd iedereen! Ik heb echt mijn dieptepunt bereikt zaterdag, wat een drama! Zo'n beetje alles wat fout kon gaan, ging fout, nog nooit zulke slechte proeven gereden... In mijn tweede proef moest ik achterwaarts, ze ging stil staan en verzette geen pas meer. Ik zag mezelf al afgroeten. Achterwaarts hebben we dus niet gedaan, uiteindelijk ging ze toch weer vooruit, maar ik had net zo goed daar af kunnen groeten, mijn proef was echt afgelopen... Had voor die proef 134 en was niet eens laatste. De andere proef had ik 150, viel erg mee. Ik vond overigens het terrein erg beroerd, ik kon echt geen middengalop rijden in mijn proef. Daarnaast werd er tijdens mijn beide proeven omgeroepen, waardoor ik niets meer van de voorlezer verstond. Gelukkig kende ik de proeven redelijk. Op de terugweg ook nog geflitst, dus mijn dag kon niet meer stuk .

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:54

GvdT schreef:
saffier schreef:
hey, ik doe ook niet meer mee...... mijn paard is weer naar de hengst.... ik kom zondag zeker kijken, en voor morgen moet ik nog ff vervoer zoeken........ ik wil de kur zo graag zien...
xxx Jessy

Dan heb ik jou vrijdag aan de lijn gehad dat je je afmeldde

ohw gezellig , ik vond het jammer dat ik af moest bellen....... vindt het een erg leuke wedstrijd!! (heb nu pas 1x meegedaan hoor) ben wel bij de pony's wezen kijken.... het meisje met wie ik mee was had in de dressuur 2 WP (L2) en het springen klassiek 1 balk en progressief ook een balk en een tijd van 39.?(B) voor de dressuur moet ze nu nog 2 WP en springen nog 1WP......
en ik wou ook zo graag mee doen.... maar ja wil ook graag een veulentje!!
en het is idd erg vervelend als mensen afbellen of iets willen veranderen...... ik heb bij mijn vorige vereniging de onderlinge altijd geregeld..... dan heb je drie banen maar ook manege pony's die 3x mee lopen dat is ook zo vervelend als ze dan afbellen......

en ik had gehoord dat dat meisje met die 200 punten (B) thuis al Z traint en dat die pony ook al Z was............. (weet uiteraard niet of dat klopt, maar dat werd op het terrein gezegd, maar ze zou toch de B moeten rijden he??? dus ook nix aan te doen.....)

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:03

GvdT , tsja ...ik wou het gewoon houden Zoiets trek ik namelijk heel graag naar school aan , of op het strand ofzo !! En als ik uitga ben ik helemaal stoer met dat hesjeding

Nee , ik heb een adres dus stuur ik hem op !!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:55

sor weer hoor haha, stoer, jij bent de enige met zo hesje!

saffier: weet je ook wie dat meisje was?

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:28

Hoi
Nou ik heb dus ook gereden. Om 10 uur dressuur in de L2. Was goed op tijd lekker los gereden. Lijkt wel of mijn paard op gras minder goed loopt dan op zand. Moet altijd wat langer los rijden. 1e proef:Hij liep wel fijn. Sprong een keer aan in de galop in de middendraf maar verder wel aardig. Had zelf aan het eind een domme fout ging links ipv rechts dus min 2 had 163-2= 161!! die min twee koste me wel mooi de vijfde plaats!! Tweede proef: in de baan achter de mijne ging iemand zijn of haar paard longeren. Die was nog niet gezadeld en die ging als een racket aan die longeerlijn En maar stuiteren en maar gillen en maar bokken!! Dus mijn paardje dacht aan heel andere dingen dan dressuur lopen!! }> Dat resulteerde in 152 ( niet zo best dus!! )
Springen (B)was een drama!! Moest ook zo lang wachten!! En toen was mijn concentratie weg!! met een mega rijfout van mij een weigering op 6 B waarna hij helmaal niet meer in de buurt van 6 wilde komen en ging steigeren!! dus toen besloten om te stoppen. Ben over hindernis 3 gesprongen en heb de baan verlaten!!
Wel trots op mijn paardje want die was voor het eerst een hele dag mee op de wagen en met dat warme weer!! dus al met al mag ik niet klagen!!
Als het bestuur van deze wedstrij open staat voor tips of opmerkingen heb ik er nog wel een !! dat met die vrije start bij het springen is een drama!! dan regel je het zelf goed heb je altijd van die oelewappers die te laat zijn en komen met ja maar ik heb meerdere paarden mee bla bla bla en dan maakt zo een ring meester er weer een a of b nummer tussen!! Daardoor ben je ineens niet meer nummer 30 ( ik noem maar wat ) maar nummer 50!!! Tijdens het M springen was er bijna een knok partij door die vrije start!!!

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:32

Super dagje gehad, alles verliep gladjes... zat er optijd op, lekker los kunnen rijden de eerste proef liep Tygie super, resultaat 186 en tweede geworden. De tweede proef vond ik Tygie wel wat minder scherp maar er zat ook wel een lange tijd tussen de eerste en de tweede proef, ook hier werden we tweede met 191 punten.

Antgillya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:33

ik heb ook meegedaan in de b paarden
was 1e en 6e en had 3 winstpunten en dat voor mijn 3e wedstrijd ik hoop 4 augustus mijn laatste 2 punten te halen en na de regio l1 te kunnen starten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 16:34

mylo schreef:
Als het bestuur van deze wedstrij open staat voor tips of opmerkingen heb ik er nog wel een !! dat met die vrije start bij het springen is een drama!! dan regel je het zelf goed heb je altijd van die oelewappers die te laat zijn en komen met ja maar ik heb meerdere paarden mee bla bla bla en dan maakt zo een ring meester er weer een a of b nummer tussen!! Daardoor ben je ineens niet meer nummer 30 ( ik noem maar wat ) maar nummer 50!!! Tijdens het M springen was er bijna een knok partij door die vrije start!!!

Mylo, ik doe het secretariaat maar over de vrije start heb ik helaas niks te zeggen.
Ik weet niet of je nog een zeer boos iemand gezien hebt bij de ringmeester maar dat was ik Ook zo'n tegenstander van vrije start.
Ik had geen eens een a of b nr ertussen ik werd onvrijwillig geruild

Even off topic, jij hebt toch een dravertje gehad en later een paard van / via Marcel Beukers.

Soraya, maak je eerst nog even een foto van jou in hesje op het strand

Fresco bedankt,ben ook erg blij met haar
Laatst bijgewerkt door gr_roos op 18-07-05 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 16:54

@ reddytobias; ik weet niet hoe ze heete..... was bij de pony's klasse B het ochtend programma....... kan idd best dat ze van WMR is...... maar ik weet het niet zeker.....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:20

Tygahno nog een keer gefeliciteerd

Super Antgillya. Heb jou niet meer gezien, je vader en zusje wel Zag je zusje eerst nog voor jou aan Keek maar half en ze had een trainingsbroek aan dus dat had ook zo maar gekund natuurlijk

Vrije start kan harstikke fijn zijn als het goed loopt. Het viel mij mee dat de ringmeester bij het L geen hartaanval kreeg, die liep zichzelf nogal op te winden...

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 13:38

er staan nog geen foto’s op !!

en de uitslagen van het springen zijn de startlijsten ??? erg vaag

ginniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 14:39

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 21:00

Het grootste deel van de foto's kun je niet vergroten, dan kun je echt zien wat erop staat De paarden herken ik nog wel, maar of het dan een mooie foto is of niet durf ik niet meer te zeggen

Sfh1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 00:21

Ik heb op zaterdag gestart bij de BB paarden. helaas zijn hier (nog) geen foto's van en de uitslagenlijst ook niet van bekend, erg jammer. 2 super fijne rondjes gereden en toen kreeg mijn paard een blessure...

Hier terug te lezen:

[VVDD] Daar sta je dan in tenue met paard in de kliniek..

Als iemand nog weet wie er foto's heeft staan maken, er stonden namelijk wel 2 langs de zijlijn te klikken *D de site www.wedstrijdfoto.tk kan ik helaas niet openen :(

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 01:46

Sfh1992 schreef:
Ik heb op zaterdag gestart bij de BB paarden. helaas zijn hier (nog) geen foto's van en de uitslagenlijst ook niet van bekend, erg jammer. 2 super fijne rondjes gereden en toen kreeg mijn paard een blessure...

Hier terug te lezen:

[VVDD] Daar sta je dan in tenue met paard in de kliniek..

Als iemand nog weet wie er foto's heeft staan maken, er stonden namelijk wel 2 langs de zijlijn te klikken *D de site http://www.wedstrijdfoto.tk kan ik helaas niet openen :(

Uhmmm.. dit topic is 10 jaar oud :\