Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik zag hem losrijden toen we even met Petra stonden te praten 

. Volgende wedstrijd gaan we maar L1 starten heb ik bedacht, we zullen wel zien wat we er van bakken!
! Ik was natuurlijk super trots, beetje jammer alleen dat hij met de prijsuitreiking in passage door de baan ging, maargoed
. Daarna progressief, we reden een werkelijk asociale tijd van 36 seconden geloof ik en foutloos, helaas bleek er op het eind nog 1 iemand sneller te zijn dus werden we tweede van de (ik geloof 33 starts). Niet verkeerd, € 60,- verdiend! Daarna nog finale gereden, nou dat was niet zo'n succes... Tip had het progressief nog in zijn hoofd (met name het tempo daarvan
) en ik had het parcours niet zo best in m'n hoofd zitten. De vermoeidheid sloeg een beetje toe geloof ik. We hadden tijdfout omdat ik een beetje een te grote bocht reed op zoek naar de hindernis
en niet zulke hoge stijlpunten. Maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben een super dag gehad! Dit had ik nooit durven hopen in ieder geval!
. GvdT schreef:saffier schreef:hey, ik doe ook niet meer mee...... mijn paard is weer naar de hengst.... ik kom zondag zeker kijken, en voor morgen moet ik nog ff vervoer zoeken........ ik wil de kur zo graag zien...
xxx Jessy
Dan heb ik jou vrijdag aan de lijn gehad dat je je afmeldde
, ik vond het jammer dat ik af moest bellen....... vindt het een erg leuke wedstrijd!! (heb nu pas 1x meegedaan hoor) ben wel bij de pony's wezen kijken.... het meisje met wie ik mee was had in de dressuur 2 WP (L2) en het springen klassiek 1 balk en progressief ook een balk en een tijd van 39.?(B) voor de dressuur moet ze nu nog 2 WP en springen nog 1WP......
dat is ook zo vervelend als ze dan afbellen......
Zoiets trek ik namelijk heel graag naar school aan , of op het strand ofzo !! En als ik uitga ben ik helemaal stoer met dat hesjeding
dressuur in de L2. Was goed op tijd lekker los gereden. Lijkt wel of mijn paard op gras minder goed loopt dan op zand. Moet altijd wat langer los rijden. 1e proef:Hij liep wel fijn. Sprong een keer aan in de galop in de middendraf
maar verder wel aardig. Had zelf aan het eind een domme fout ging links ipv rechts dus min 2 had 163-2= 161!! die min twee koste me wel mooi de vijfde plaats!! Tweede proef: in de baan achter de mijne ging iemand zijn of haar paard longeren.
Die was nog niet gezadeld en die ging als een racket aan die longeerlijn En maar stuiteren en maar gillen en maar bokken!! Dus mijn paardje dacht aan heel andere dingen dan dressuur lopen!! }> Dat resulteerde in 152 ( niet zo best dus!! )
Moest ook zo lang wachten!! En toen was mijn concentratie weg!! met een mega rijfout van mij een weigering op 6 B waarna hij helmaal niet meer in de buurt van 6 wilde komen
en ging steigeren!!
dus toen besloten om te stoppen. Ben over hindernis 3 gesprongen en heb de baan verlaten!!
Tijdens het M springen was er bijna een knok partij door die vrije start!!!
zat er optijd op, lekker los kunnen rijden de eerste proef liep Tygie super, resultaat 186 en tweede geworden. De tweede proef vond ik Tygie wel wat minder scherp maar er zat ook wel een lange tijd tussen de eerste en de tweede proef, ook hier werden we tweede met 191 punten. mylo schreef:Als het bestuur van deze wedstrij open staat voor tips of opmerkingen heb ik er nog wel een !! dat met die vrije start bij het springen is een drama!! dan regel je het zelf goed heb je altijd van die oelewappers die te laat zijn en komen met ja maar ik heb meerdere paarden mee bla bla bla en dan maakt zo een ring meester er weer een a of b nummer tussen!! Daardoor ben je ineens niet meer nummer 30 ( ik noem maar wat ) maar nummer 50!!!Tijdens het M springen was er bijna een knok partij door die vrije start!!!
Ook zo'n tegenstander van vrije start.

Zag je zusje eerst nog voor jou aan
Keek maar half en ze had een trainingsbroek aan dus dat had ook zo maar gekund natuurlijk
erg vaag
De paarden herken ik nog wel, maar of het dan een mooie foto is of niet durf ik niet meer te zeggen
de site www.wedstrijdfoto.tk kan ik helaas niet openen
Sfh1992 schreef:Ik heb op zaterdag gestart bij de BB paarden. helaas zijn hier (nog) geen foto's van en de uitslagenlijst ook niet van bekend, erg jammer. 2 super fijne rondjes gereden en toen kreeg mijn paard een blessure...
Hier terug te lezen:
[VVDD] Daar sta je dan in tenue met paard in de kliniek..
Als iemand nog weet wie er foto's heeft staan maken, er stonden namelijk wel 2 langs de zijlijn te klikkende site http://www.wedstrijdfoto.tk kan ik helaas niet openen