Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Zaterdag - vanaf 9.00
4 Chantal Kedde - Whisper vd Hermitage
13 Chantal Kedde - Nescio
14 Ilse Kenter - Mars
15 Rieta de Vries - Coco chanel
Zaterdag - vanaf 13.30
1 Iris Kedde - Trisca's goldy
4(!) Susan Westerterp - Syvel F
13 Anneloes Fransen - Royal Confidence
17 Iris Kedde - Temptation
Citaat:Ik denk toch dat ik de laatste 2 's middags niet doe hoor, heb een vermoeden dat ik iets verkoelends lekkerder vind dan een flinke tijd wachten voor zeven minuutjes.
Jettie schreef:rhapsody; Ik kan je / je paardje nu iig wel herkennen denk ik.Ik denk toch dat ik de laatste 2 's middags niet doe hoor, heb een vermoeden dat ik iets verkoelends lekkerder vind dan een flinke tijd wachten voor zeven minuutjes.
Klinkt een beetje aso, ik hoop dat jullie het niet erg vinden.. (de laatste 2, de rest kom ik wel fotograveren hoor)
radijs schreef:ik ben er geloof ik vanaf half 12...
en heb waarschijnlijk t-shirt aan van beljon & westerterp maar zoiezo wel iets...
TequilaRos schreef:Ik ben morgenvroeg vanaf 9 uur aanwezig (tenzij het regent) om foto's te maken! Allemaal alvast veel suc6 en tot morgen.
Royaltjuh schreef:Ohw jeetje!!!! Dat ze daar zo op reageren joh... naja... we zullen 't zien vanmiddag!
En idd Gefeliciteerd Rieta!!!!
Trouwens... ik hoor iemand HIER helemaal voorlezen!!!! Niet normaal!! Whaha, zit hier opzolde, met het raam open, hoor ik: A afwenden, X halthouden en groeten... Voorwaarts in (en de rest kon ik ff niet volgen) Nou woon ik niet ver van de manege, maar dit is wel erg aso!!!