Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
???
En verder moeten we nog 3 keer, tijden weet ik zo niet.
Ook volgende keer beter zou ik zeggen.
Moest snel zijn, die merrie is nogal vervelend en blijft niet stilstaan. Had het trouwens gepresteerd om in de limietklasse 3 keer de opzet te knakken waarbij 1 keer kwam omdat ze steigerde en erbij ging liggen.
Jammergenoeg kreeg ik hem niet naar die 1ste plek geklapd. Hij was weer beter als in Beers geloof ik, het zit hem nog niet helemaal lekker. Maar hij komt weer terug!
) maar daar gaan wij niet rijden, moeten dan met mijn appaloosamerrie en veulen naar de keuring. 
Wim van Ginneken was het rijtje af aan het lopen en hij kent mij inmiddels dus wel, deed het bij mij uit zijn hoofd.......en toen zag ie ineens nummer 30 op de kar, en hij verwachtte nummer 34. Damesnummer rijd ik altijd onder nr 30, mijn eigen nummer, als ik een gewone rubriek rijd rijd ik onder het nummer van de eigenaar, nr 34. In het verleden heb ik meer gewone rubrieken gereden dan damesnummer (reed vroeger ook limietklasse, ereklasse en tweespan), en het viel hem nu pas op.
Ik was 3e en en Neon 4e! 
komt helemaal god