Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?
oversized schreef:euhhhh ik heb niet door gekregen welke klasses. Het is iig s morgens duzzzzz......
alléén ben wel in twijfel over hoe syvel het gaat doen.. die heeft deze week namelijk speel week.. dus dat kan alle kanten op
Ben volgens mij altijd meer nerveus dan mijn zusje. Maar ik hoop inderdaad ook dat het droog blijft, dan hoeft het nog geen super mooi weer te worden.
Maar Sjeek heeft er deze week ook niet super veel zin in geloof ik. Mijn zusje zei al dat het niet zo super ging en gister heb ik het zelf mogen aanschouwen. Ook een soort van "speelweek" geloof ik. Of een "help-ik-zie-een-kabouter-week"
Nou ja, we zien wel, we verwachten er niet te veel van. Mijn zusje moet namelijk ook met haar jonge pony tegen Mila met de oude pony van Rieta

zal wel leuk wezen
ik ben niet nerveus wordt denk ik toch niets maar we zullen ons best doen
oversized schreef:euhhhh ik heb niet door gekregen welke klasses. Het is iig s morgens duzzzzz......
We zien het dus wel... ´k Ga iig voor de winstpunten...
eigen dorp natuurlijk he
WendyK schreef:Van degene die meedoen aan de selectie toch dan? Of van de hele ring?
!
! topsylover schreef:Royaltjuh@ ik kom trouwens ook in Annen kijkeneigen dorp natuurlijk he
![]()
(Alleen dan int topic van de Regionale Welshkeuringen... ghehe...
) 

trisca schreef:Ja hoor heb ik weer![]()
Ben vanmorgen maar even naar de huisarts geweest, voelde mij al een tijdje niet zo fit..![]()
Nu blijkt dat ik minstens een blaasontsteking en een keelontsteking heb maar mijn oren zien er ook niet gezond uit...![]()
Heerlijk lamlendig ben ik (lekker koortsig), ik hoop dat het morgen beter is..

topsylover schreef:Rieta@ hoe heet die pony?? als ik vragen mag

Mietje schreef:*late reactie;
maar ik start in de B pony's
ik moet tegen half 12 ongeveer rijden met een haf
lekker makkelijk herkenbaar