Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Japke_Z schreef:en nei dy wolle se wol harkje, Gjilke??
Rosalie123 schreef:Hoi,
Ik kom er even weer tussen. (de KNHS was eigenlijk een domme reden van mij)
Even een paar puntjes op een rij waarom ik zoiets niet geweldig vind:
1. Ik vindt het pas veilig als alle paarden/pony's een paspoort hebben en goed geënt zijn.
2. Er moet wel volgens de reglementen worden gereden (dus veiligheidscap enz.)
3. Een opmerking over de reactie van klaasjuhhh: Onderlinge wedstrijden kan een vereniging heus wel organiseren, want die kent zijn leden (dat hun paarden geënt zijn e.d.) en er is een verzekering.
Je hoeft hier niet op te reageren, maar ik wou dit nog ff duidelijk maken.
Rosalie123 schreef:Hoi,
Ik kom er even weer tussen. (de KNHS was eigenlijk een domme reden van mij)
Even een paar puntjes op een rij waarom ik zoiets niet geweldig vind:
1. Ik vindt het pas veilig als alle paarden/pony's een paspoort hebben en goed geënt zijn.
2. Er moet wel volgens de reglementen worden gereden (dus veiligheidscap enz.)
3. Een opmerking over de reactie van klaasjuhhh: Onderlinge wedstrijden kan een vereniging heus wel organiseren, want die kent zijn leden (dat hun paarden geënt zijn e.d.) en er is een verzekering.
Je hoeft hier niet op te reageren, maar ik wou dit nog ff duidelijk maken.
Japke_Z schreef:hoezo verzekering, het is gewoon eigen risico.....jahs logisch.....
Watskeburt schreef:Eeuh sorry dat ik onderbreek hoor,, maar als dat in Drachten niet doorgaat, kan het niet in Tolbert. want dat weekend zijn daar Centrale keuringen. ik dacht ik zeg het even. want ik rij ook op die manege en daar hangt een wedstrijd/keuring kalender. en daar stond het op. 23/24 juli Centrale keuring.
Gjilke schreef:Helaas wil FPC Drachten niet meewerken..
Opzoek naar iets anders dus.
Japke_Z schreef:FPC zelf, Radboutruiters hebben er niets mee te maken......