Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjonniej schreef:Shanna; Je kan toch niet overal rekening mee houden?
Als je ziet hoe moeilijk het al is; Veel mensen rijden 2 proeven en dan ook nog springen. Vriendin van mij rijdt 2 proeven mennen, 2 proeven ohz, en haar ma rijdt met haar ohz-pony ook nog 2 menproeven.
Als ze dan óok nog eens rekening moeten houden met mensen die ver weg wonen?! Nee dat vind ik onzin. Je kiest er toch zelf voor om daar te rijden.
ShannaY schreef:Sjonniej schreef:Shanna; Je kan toch niet overal rekening mee houden?
Als je ziet hoe moeilijk het al is; Veel mensen rijden 2 proeven en dan ook nog springen. Vriendin van mij rijdt 2 proeven mennen, 2 proeven ohz, en haar ma rijdt met haar ohz-pony ook nog 2 menproeven.
Als ze dan óok nog eens rekening moeten houden met mensen die ver weg wonen?! Nee dat vind ik onzin. Je kiest er toch zelf voor om daar te rijden.
Je maakt je nog drukker dan mij!
lizzy2 schreef:ik kom schrijven(ik zeg niet in welke klasse want dan weten jullie mij te vinden voor stomme spelfouten/onleesbare coupons
)
ShannaY schreef:Aha.. ik moet als 9e.. dan moet jij helemaal vroeg van stal of niet? Ik wil om 8 uur op Brielle zijn, dan heb ik ruim de tijd om op mijn gemakje te doen. Half 6 op, 6 uur half 7 richting stal.. maar goed wel lekker vroeg klaar!