Barbara_m schreef:Vandaag was het dan zo ver. De beste ponyruiters van Nederland namen het tegen elkaar op in Eindhoven.
Hoewel de bodem het hier en daar liet afweten, (het losrij-gedeelte was echt dramtisch) was er toch nog mooie sport te bewonderen.
Mara de Vries reed een sterke proef met haar Power. Ze worden steeds meer een combinatie en werden 1 met maar liefst 71.84%!!!
Michelle van Lanen is haar 'dipje' weer goed te boven en werd 2e met een mooie score van 70.35%. Ook zij lijkt een vaste teamplaats gewonnen te hebben.
Laurens reed met zijn geweldig over de benen gaande Hoby naar 69.57%. Het beeld blijft erg mooi.
Na een wat minder concours in Saumur werd Robin Beekink 4e met Milkshake. Zij hervond het vertrouwen, en scoorde 68.88%
Op de 5e plaats eindigde kersvers B-kaderlid Henriette Ruiterbeek. Een pony die opviel, doordat zijn amazonde hem zo mooi en vriendelijk naar de hand toe rijdt.
Kortom mooie sport, en de EK-tickets zijn nog niet uitgedeeld!!!
Mara heeft super gereden!
Michelle een dipje??? Wanneer? dat is me even ontgaan??!!
Maarja dat kan ook aan ons liggen 
Maar ik was mijn vertrouwen niet kwijt hoor, mijn pony was alleen niet lekker in Saumur, daar raak ik geen vertrouwen mee kwijt..
Maar wel fijn dat hij zich weer goed voelt.