Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Volgens mij bedoelde porscherider de slechte voeten, niet zozeer of ze beslagen waren.
Waar ik me dus wel aan erger is ongeschoren teddyberen in de winter. Die geef ik dus wel een punt lager want ook dat staat in het reglement: wedstrijdconditie van het paard waaronder een gladde glimmende vacht hoort.
En uitstekende stoten kan ik me ook aan irriteren. Kleine moeite om die even door de passantjes te halen.
YvonneS schreef:Dan zou ik denk ik voor ieder 1 punt geven, is alles goed, dan een 8, is alles vies en niks eraan gedaan, dan een 4. Bijvoorbeeld.
Anya schreef:Anoukie: je hebt groot gelijk!
Lielle schreef:toch is dit bepaald geen wedstrijdconditieDeze foto is gemaakt in maart 2003, na een volle winter op de wei en 6 maanden niet gepoetst te zijn (nog even afgezien van rijden, want hij is in 2002 met pensioen gegaan).
Anoukie schreef:
Waarin? Over die staart of over de spullen
?
Anoukie schreef:Ik vind het best mooi als een staart mooi opgeschoren is (of getrokken, dat vind ik eigenlijk mooier), maar zoals Fitz al zei, bij een wat ieler kontje of wanneer de staartaanzet niet zo mooi is (schuren e.d.). Met Sjors heb ik gewoon geluk met zijn staart!
Pava schreef:In de winter start ik eigenlijk bijna nooit, hoewel mijn paard wel geschoren is. Ik train namelijk wel gewoon door en dat gaat niet met een paard in wintervacht. Dan is ie na 10 minuten zo drijfnat dat het uren duurt voordat ie droog is. Dat vind ik niet fair tegenover het paard.