Wie gaat er 5 mei naar Heerjansdam???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Nann_

Re: Wie gaat er 5 mei naar Heerjansdam???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:03

ik ree dus ook op t voorste veld... en bedankt Tong uitsteken maar zoals ik zelf al zei.. vond ik mezelf niet goed rijden... en als jou paard al L niveau kan lopen... ik vond trouwens nogmaals de mensen die op dat stuk reden wel beter dan mij Tong uitsteken ( de meeste dan ) maar k vat dan niet hoe ik wel zulke punten kan rijden.. terwijl jou paard op de foto te zien n stukkie verZamelder en ontspannender loopt dan oris ... mischien hield die jury van paarden die 5 meter te lang zijn Tong uitsteken hahaha k hoop ze dan nog vaak tegen te komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:20

Haha, ik bedoelde het niet zo hoor, ik heb jou niet gezien, of misschien in mijn onbewust zijn, hoe laat moest je? Er zat een donker klein paardje voor mij, en daarvoor een vos, de rest heb ik niet gezien. Het veld waar ik los reed waren er nog 2 andere, een grote vos (die van michelle) en een bruin (groot) paard dat er steeds vandoor ging. En tussen mijn proeven door heb ik het nog op het achterste veld geprobeerd, maar dat was allemaal modder, dus heb ik niet meer verder gereden en gewacht tot mijn tweede proef. Met jury’s weet je het nooit..

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:42

oww neej.. ik ree in t midden zeg maar.... en k ree niet op n klein paard hoor Tong uitsteken haah eerder n slagschip.. n grote bruine merrie.. met veel wit op dr hoofd ( scheef uitlopende bles) en benen. dna ree jij op dat stuk waar wij tegenover stonden met de trailers... waar dat slootje tussen liep..tog? ik heb eigenlijk niemand gezien van de B want ik kon er niet bepaald 8er komen wie nou die b ruiters waren Tong uitsteken oww ik moest trouwens om 11.00 en om 11.30 steeds na de pauze gelijk omdat er 2 waren uit gevallen.....nr 102 en 103...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:45

Ja klopt, op dat stukje dat heel smal was, maar in de breedte liep. Als je het veld op kwam via de parkeerplaats, gelijk aan je rechterhand. En als je vanaf het grasveld (bij de trailers kwam) recht voor je uit. Ik geloof voor ring 5 en 6. Ik kon ze ook niet echt uit elkaar houden hoor, ik kon naar de nummers kijken, maar that;s it haha Ga je 16 mei ook?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 13:14

neee 16 mei ga k niet... k rij 21 mei in schiebroek.. thuiswedstrijd Tong uitsteken en 12 juni in hoek van holland.... maar misschien ga k dr best wel vaker starten in heerjansdam.. k vond t wel n fijn veld om op te rijden....