wie gaan er 17 april naar Norg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 18:01

@mirjam: heb jij een beetje roodbruin kort haar?! Dan heeft mijn moeder (zwarte bril, grijs opgestoken haar en licht duits accent) ook met jou gekletst Knipoog

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:00

Nou laat k ook ma ff vertellen....Tong uitsteken
We waren dus al weer bijna te laat voor t springen..zal ook niet zo zijn, deed mee in het L buiten meededeling.
Omdat t weer de 1e x was na een half jaar! Ging hartstikke goed alleen bij de dubbel vielen we er midden in....OEPS
opnieuw aangereden en toen alles verder foutloos gesprongen!!!

met dressuur ging t super! M1
De 1e proef vond k beter gaan ma de jury niet..had ma 148 Huilen Maar!!!! 2e proef had k 161 YESSS en 1e!!!!!
Had een geel sjabrak gewonnen, staat niet op een schimmel
hahah wil iemand m nog kopen??
Op naar eelde zondag!!!

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:04

Ilsemarie schreef:
@mirjam: heb jij een beetje roodbruin kort haar?! Dan heeft mijn moeder (zwarte bril, grijs opgestoken haar en licht duits accent) ook met jou gekletst Knipoog

Ja, dat klopt! Een erg aardige vrouw met humor, waren alle ouders allemaal maar zo... Ze vertelde me dat je pony al 25 jaar is (heb ik het goed onthouden?). Super dat je er nog Z mee rijdt.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:55

Mirjam schreef:
Ilsemarie schreef:

Ja, dat klopt! Een erg aardige vrouw met humor, waren alle ouders allemaal maar zo... Ze vertelde me dat je pony al 25 jaar is (heb ik het goed onthouden?). Super dat je er nog Z mee rijdt.

Jaaaaa!! Nordwind is 25 ja. Moet alleen nog 4 winstpunten, dan ga ik Z starten Haha!

En idd, ik heb 'n mammie uit duizenden Knipoog Haha!