Begint al lekker, zouden we weg.. Was ons hondje een eindje uit lopen gegaan!! Snel zoeken enzo! Maar we gaan NU Lars + trailer ophalen en richting Texel!!!!
Tot vanavond/morgen en overmorgen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
site texelweekend schreef:Rabobanktalentenrubrieken:
Ook dit jaar is onze plaatselijke Rabobank te Den Burg Texel weer bereid hun steentje bij te dragen, d.m.v. 2 Rabobanktalentenrubrieken te sponsoren.
Op Zaterdag wordt hij verreden door de Z1 paarden, miniumleeftijd 12 - 25 jaar, graag bij opgave geboortedatum vermelden.
Op Zondag wordt hij verreden door de M1/M2 pony's, miniumleeftijd 10 jaar.
sophie_kurk schreef:site texelweekend schreef:Rabobanktalentenrubrieken:
Ook dit jaar is onze plaatselijke Rabobank te Den Burg Texel weer bereid hun steentje bij te dragen, d.m.v. 2 Rabobanktalentenrubrieken te sponsoren.
Op Zaterdag wordt hij verreden door de Z1 paarden, miniumleeftijd 12 - 25 jaar, graag bij opgave geboortedatum vermelden.
Op Zondag wordt hij verreden door de M1/M2 pony's, miniumleeftijd 10 jaar.
heb ik hem nu???
hesterv schreef:Was 1e proef officieelMaar dat was er blijkbaar niet ofzo.. Lekker vaagjes!
Met eerste parcours springen ging ie redelijk, had een balkje (ik helemaal blij weer wp erbij, sta nu op -3, kom ik in het volgende parcours word ik op 2b alweer uitgebeld!
)
Volgende dag dressuur, ging nie echt toppie, 1e proef 154 en 1e en 2e proef 155 en 2e (Go sophie, gefeliciteerd met je WP je was de enigste! _/-o_ !!
Zijn er ook al foto's aanwezig op bokt???
(Ik sta al wel met Mariska -TypicalDutch- op www.dewijsneus.com, ook Simone staat daar al op)
Groetjes!