Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Re: Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:42

Barbara_m schreef:
Ik vind wel dat de stallen belachelijk duur zijn... Waneer er weer tropische temperaturen zijn en iemand zou de dierenbescherming bellen, dan is het einde verhaal A.R. In de binnenbak is het niet te harden. Gelukkig heb ik een buitenbox Haha! Bloos Haha!

Sowieso al dierenmishandeling Bloos onze boxen zijn echt mega klein 3 bij 2 ofzo...

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 23:16

Nimmedor schreef:
Barbara_m schreef:
Ik vind wel dat de stallen belachelijk duur zijn... Waneer er weer tropische temperaturen zijn en iemand zou de dierenbescherming bellen, dan is het einde verhaal A.R. In de binnenbak is het niet te harden. Gelukkig heb ik een buitenbox Haha! Bloos Haha!

Sowieso al dierenmishandeling Bloos onze boxen zijn echt mega klein 3 bij 2 ofzo...

Ja dat vind ik eigenlijk ook, maar zijn de boxen in de binnenbak echt veel warmer dan in de tenten? Lijkt me juist andersom doordat het in de tenten echt gaat broeien..

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 23:27

anydale schreef:

Ja dat vind ik eigenlijk ook, maar zijn de boxen in de binnenbak echt veel warmer dan in de tenten? Lijkt me juist andersom doordat het in de tenten echt gaat broeien..

Geloof me, als het zo tropisch warm is wil je echt geen paard zijn dat zn tijdelijke onderkomen in de binnenbak heeft. Er zijn 3 jaar terug verschillende paarden onwel geworden in die stallen..
Nee de tent is veel leuker.Wel wat verder lopen, maar ach je propt jezelf met nog 2 anderen op een fiets en voilà..binnen 2 minuten sta je vanaf de camping bij je paard. ( Of niet San Knipoog )
Krijg al weer helemaal het 'almelo-gevoel' nu het weer voorjaar wordt. Haha!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 08:47

wel beter dat ik daar altijd op stal stond Knipoog dus mijn paard staat gewoon in een stal met een luikje Haha! heeft ie ook nog wat te kijken Tong uitsteken

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 10:37

Zeggen jullie dan altijd op het stalformulier dat jullie in de tenten willen staan?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 10:38

ik vind die tenten juist verschrikkelijk... als het warm is is het er bloedheet, als het regent heb je onwijs veel kabaal en drijft je paard weg en als het waait klappert alles en heb je je paard over de zeik.
geef mij dan maar een stal in de binnenbakken.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 12:08

lekker vaak water geven, af en toe onder de sproeier..
niks aan de hand, zoals thuis krijg je het nergens...
Haha!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 13:26

nameless schreef:
Haha!

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het ligt ook een beetje aan de eigenaren of het paard het warm heeft of niet. 2 jaar terug spoten we ze gewoon elke 3 uur af en dan nat op stal.

Voor een weekje is het wel te doen hoor. Ik heb een paard van 1.75 m en die gaat gewoon in een concoursbox. Dan maar een week niet liggen.

Ik sta trouwens altijd in die nieuwe hal tegenover de binnenbak. Daar kan je aan allebij de kanten de deuren openzetten en dan tocht het een beetje.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 14:02

die hal is niet nieuw hoor, staat er al minimaal 12 jaar Knipoog

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 14:07

Kel2004 schreef:
nameless schreef:
Haha!

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het ligt ook een beetje aan de eigenaren of het paard het warm heeft of niet. 2 jaar terug spoten we ze gewoon elke 3 uur af en dan nat op stal.

Voor een weekje is het wel te doen hoor. Ik heb een paard van 1.75 m en die gaat gewoon in een concoursbox. Dan maar een week niet liggen.

Ik sta trouwens altijd in die nieuwe hal tegenover de binnenbak. Daar kan je aan allebij de kanten de deuren openzetten en dan tocht het een beetje.

idd is nie helemaal nieuw hor. Ik ken gelukkig een paar mensen daar, drom heb ik n grote buitenstal. Ritmo s inmiddels 185 enne een stal van 3 bij 2 is echt niet te doen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 14:14

sta jij dan in het stallenblok aan de rechterkant? dat is het enige wat ik kan bedenken met ruimere stallen.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 16:43

LiSSy schreef:
sta jij dan in het stallenblok aan de rechterkant? dat is het enige wat ik kan bedenken met ruimere stallen.

idd Clown en die stallen zijn ook maar een paar cm groter hoor *LOL*

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 17:13

LiSSy schreef:

Ja ik sta al enkele jaren in de double P stables

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:53

Ik heb er zin in!!! Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:56

hahaha, wij ook Haha!

wij zijn goed te herkennen trouwens, we laten onze boktnamen op een polotje borduren Haha!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 14:00

Een lichtblauw polootje!!!!!!!!!!!1

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:43

Nou als het goed is doe ik dit jaar wel mee met de ruiterdagen..
Sinds ik ook een baan in Almelo heb.. Moet ik alleen even kijken hoe ver het rijden is van mijn werk naar de lokatie, ga namelijk dan wel ervoor zorgen dat het paardje door mijn paps wordt gebracht. Haha! Kan namelijk geen vrij nemen..

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:25

Ik heb me ingeschreven:

B springen (dinsdag) onder voorbehoud, misschien ben ik wel L Bloos
B dressur op
dinsdag 1x
woensdag 2x
donderdag 2x

misschien wordt ik wel dressuurhunk Clown , met mn springpaard

en waarschijnlijk blijft mijn paard daar ook staan in 1 van de buitenstallen, heb ik even lief geregeld! Haha! Cool , anders blijf ik reizen. zal mn paard leuk vinden, week later mag ze naar ermelo Tong uitsteken

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 16:35

Ik rij niet mee, maar ga zeker wel een dagje kijken Haha! Heb mn rijbewijs nu toch Clown

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:10

kadans16 schreef:
anydale schreef:

Geloof me, als het zo tropisch warm is wil je echt geen paard zijn dat zn tijdelijke onderkomen in de binnenbak heeft. Er zijn 3 jaar terug verschillende paarden onwel geworden in die stallen..
Nee de tent is veel leuker.Wel wat verder lopen, maar ach je propt jezelf met nog 2 anderen op een fiets en voilà..binnen 2 minuten sta je vanaf de camping bij je paard. ( Of niet San Knipoog )
Krijg al weer helemaal het 'almelo-gevoel' nu het weer voorjaar wordt. Haha!

Ja klopt, die paarden heb ik er nog met mn vriend uitgehaald, en meteen door de veearts laten testen. Die meette een veeeel te hoge hartslag. Hij had daar echt nie langer moeten liggen, dan had ie deeeuwige jachtvelden van HEEL dichtbij gezien.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:14

Ja ,we hadden toen ook een vos bij ons, die krijg echt te veel na de proef .ze heeft staan hyperventileren van hier tot gunder.Ja was echt niet grappig toen.Maar goed.als het dit jaar maar droog blijft Clown
Ik heb er echt onwijs zin in!!!
Welke klasse start jij Barbara ?

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:22

Barbara_m schreef:
Wie doen er mee in het Z2 paarden en kur op muziek???

Ikke doe mee in het Z2 en de kür... gezellie rijden we tegen elkaar!!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:03

kadans16 schreef:
Ja ,we hadden toen ook een vos bij ons, die krijg echt te veel na de proef .ze heeft staan hyperventileren van hier tot gunder.Ja was echt niet grappig toen.Maar goed.als het dit jaar maar droog blijft Clown

Tja, dat ligt eraan. De bedoeling was 1 Z1, 1 Z2 en 1 M1 (door die stomme regel vd Knhs dat mensen die LT rijden ineens geen L meer mogen starten, nee een 4-jarige in t M1 is idd veeeel beter Boos! )
Maar mn Z2 paard staat tijdelijk op de kliniek in Wassenaar Huilen )
En in welke klasse start jij?

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:16

Barbara_m schreef:
kadans16 schreef:

Tja, dat ligt eraan. De bedoeling was 1 Z1, 1 Z2 en 1 M1 (door die stomme regel vd Knhs dat mensen die LT rijden ineens geen L meer mogen starten, nee een 4-jarige in t M1 is idd veeeel beter Boos! )
Maar mn Z2 paard staat tijdelijk op de kliniek in Wassenaar Huilen )
En in welke klasse start jij?

Ik rijd met Kadans dit jaar in het Z1.Ook al hebben we de punten voor het Z2 ik rijd het Z1 helemaal uit!
O ja ,verrassing........ je zult mij waarschijnlijk ook nog in de springring tegenkomen dit jaar Haha!
In het B!!! Tong uitsteken
O ja vraagje...Ken jij Elisa Swanenberg of zo? Of iemand anders van DVB?? Ik kom er namelijk regelmatig in de weekenden..

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:22

Ja Elisa ken ik wel redelijk ja. Trok op Almelo altijd met haar op, mijn moeder heeft haar moeder nog geholpen toen er 2 jaar terug een paard (met stiften!!! op dr voet ging staan). Ik ken ook Inge, Bibi, tja en verder kom je wel mensen tegen en zeg je ze gedag, maar echt veel ken ik er verder niet. Les je bij DVB?