Magique schreef:Als Berkel het kan .....
aaah een muildier misschien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Magique schreef:Als Berkel het kan .....
Aimee schreef:Net schreef je nog wel ezel....
Wouter24 schreef:Aimee schreef:Ik schreef dan ook:
voor de pi/pa ga je naar Rien....
Kan die ook ezels laten piaffen? Volgens Sjef zijn eigen woorden kan hij dat wel
Aimee schreef:Ja jongens, ik ben dus niet in Hooge Mierde...bleek geen vervoer te hebben vanochtend...
Aimee schreef:Okee, okee, okee.... het is weer heel duidelijk; dit rampenplan wekt nogal frustraties op.
Helemaal begrijpelijk, waardevol sponsorgeld wordt immers verkwanseld aan mensen die hun talent ook op eigen kosten kunnen ontwikkelen. De Rabobank wil echter waar voor haar geld en dus 'talenten' sponsoren die zich in the picture rijden, die allure uitstralen. Zoals Suzanne F. al opmerkte; de kneusjes zijn niet gewenst op dit soort wedstrijden omdat het niet voldoet aan het beeld wat de Rabobank wil uitstralen d.m.v. haar sponsoring. Dat is het grote nadeel van een talentontwikkelingsplan met een grote sponsor, ik bedoel; waar zijn de scouts van de KNHS zónder grote sponsornaam? Dan denk ik aan een formatie als de KNSB Opleidingsploeg of KNSB Jong Oranje, getalenteerde schaatsenrijders worden daarin opgenomen en vanaf een bepaalde leeftijd kunnen ze doorstromen naar sponsorploegen.
Het Rabobank talententeam is nu meer een soort van Gestion-team voor leden onder een bepaalde leeftijd en heeft daarmee niets met talentontwikkeling te maken maar met ondersteuning van ruiters die de sponsornaam al uit kunnen dragen op grote concoursen.
Daar is niets mis mee, had er bijvoorbeeld ooit iemand wat tegen het Gestion-team? Nee, het was een topsport-ploeg geformeerd rond één centraal persoon. Samen droegen ze de sponsornaam uit op het hoogste niveau. Zoals dat bijvoorbeeld ook gebeurd in de schaatssport en die sport is daar zeker niet slechter van geworden. Zij kunnen echter wel blijven bouwen op hun Opleidingsploeg van de schaatsbond en dat mis ik bij de KNHS!
idje schreef:Jammer Aimee, ik was echt benieuwd naar het nieuwste ons kent ons en wij verdelen alles onder elkaar plannetje.
idje schreef:De KNHS is belachelijk trots op hun "Talentscouting" [...]
En nu moet je dus als Z/ZZ-combinatie heel Nederland af gaan reizen voor de Rabotrophy om misschien als een "talent" gezien te worden.![]()
idje schreef:Fantastisch KNHS, zo raak je de arme sloebers zowiezo kwijt.
Stel je toch voor, een derde rangs trailer bij een talentenrubriek. Foei toch.![]()
[...]
Je zou echt hopen dat dit idd door een ezel gewonnen zou worden![]()
![]()
![]()
Aimee schreef:
Volgens mij is de clou van scouten juist dat je opzoek gaat naar talent, niet dat talenten op zoek gaan naar ontdekking...
Belli schreef:Ohhhh gut! ben het helemaal vergeten!!! Ik ging normaal gaan, maar ja nu is het daar te laat voor... och ja er komen natuurlijk nog genoeg keren dat ik kan gaan kijken!!
xxx
lindaB schreef:Belli schreef:Ohhhh gut! ben het helemaal vergeten!!! Ik ging normaal gaan, maar ja nu is het daar te laat voor... och ja er komen natuurlijk nog genoeg keren dat ik kan gaan kijken!!
xxx
Wat kletst iedereen dat ze gaan kijken en schoppen, maar als het moment dan daar is dat ze stuk voor stuk terugkrabbelen. Bang voor represailles???
Citaat:Ik heb nooit gezegd dat ik ga schoppen! Ik wilde gewoon gaan kijken, ik kijk erg graag naar dressuurwedstrijden en nu ik de achtergrond kende wilde ik die proef wel eens zien! Mss valt er nog iets te leren.
Odie schreef:Ik hoor net dat Wies 64% bij elkaar heeft gereden! En die heeft geen kant en klaar paard en ook geen bekende papa of mama en ook geen vrachtwagen. Maar heeft zich er wel mooi tussen gereden! Olee
p.s. thamar had 66%, laurens 67% en moniek 62%
Aimee schreef:Was jij daar nog niet van op de hoogte dan Saluut?
Aimee schreef:idje schreef:Jammer Aimee, ik was echt benieuwd naar het nieuwste ons kent ons en wij verdelen alles onder elkaar plannetje.
Ja verdorie, was echt pissed off vanochtend. Er vroeg zelfs nog iemand waar z'n publiek bleef...Tja, kan moeilijk op de fiets ruim 130 km af gaan leggen in 1 1/2 uur.
idje schreef:De KNHS is belachelijk trots op hun "Talentscouting" [...]
En nu moet je dus als Z/ZZ-combinatie heel Nederland af gaan reizen voor de Rabotrophy om
misschien als een "talent" gezien te worden.![]()
Volgens mij is de clou van scouten juist dat je opzoek gaat naar talent, niet dat talenten op zoek gaan naar ontdekking....
idje schreef:Fantastisch KNHS, zo raak je de arme sloebers zowiezo kwijt.
Stel je toch voor, een derde rangs trailer bij een talentenrubriek. Foei toch.![]()
[...]
Je zou echt hopen dat dit idd door een ezel gewonnen zou worden![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wíllen ze de arme sloebers kwijt raken en mede daarom zal er zéker geen ezel van een paar centen winnen, zéker niet als ie in een derderangs trailertje komt. Hoe goed ie de pi/pa ook kan...