Siegerswoude 19/2 26/2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marianna

Re: Siegerswoude 19/2 26/2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:12

Mijn proef was echt bagger... Ze liep ontzettend lekker tijdens het inrijden, en in de bak zelf schoot ze er eerst vandoor omdat de deur klapperde, en toen was het foute boel. Ik had mijn gedachten er niet bij, maar zij ook niet.

We hadden ook niet verwacht een winstpunt te hebben, maar toch nog 156 gereden Haha!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:47

Dancer schreef:
Gefeliciteerd. Ik heb jou dus wel gezien (jij stond toch naast Hanneke?) maar ik wist niet dat jij het was. Leuk paard heb je trouwens.

Ja, klopt. Zonde van Hanneke haar proef. Berber zakte in als een pudding.
Bedankt voor het compliment, maar die van jouw mag er ook wel wezen.

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 15:15

[quote="NehnaDagmar"]Jeeeeeee derde met 165 punten Haha!quote]

Hartstikke mooi voor jou Nynke... Ik was ook niet ontevreden (met mn hoogdr8tige merrie) maar had eigenlijk wel iets meer verw8... Nou ja de fouten klopten wel redelijk...

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:23

TequilaRos schreef:
Ik was 4e met 160 punten, was ook dik tevreden. Voor een tweede wedstrijd. Twee gereden en twee winspunten!!

@Gjilke: moet ik je de volgende keer nog meer komen aanmoedigen. Spandoeken mee enzo Haha!

Jij ook Gefeliciteerd!!! Mss moet je toch denken aan een dressuur cariere Tong uitsteken

Denk dat Zeno spandoeken wel leuk vind Vork Hij gaat er iig swingend bij langs... of het helemaal recht is, is een tweede Haha!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 16:31

Gefelicteerd Evelien, Minke en Norine. Super gereden alledrie.
Vooral jouw proef ging super Evelien, heel netjes gereden! En een heel leuk paard, erg aparte aftekening.. Ja

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:17

Citaat:
Gefelicteerd Evelien, Minke en Norine. Super gereden alledrie.
Vooral jouw proef ging super Evelien, heel netjes gereden! En een heel leuk paard, erg aparte aftekening..

Dank je, ik was zelf ook heel erg tevreden. Dit was mijn beste proef van de drie die ik tot nu toe heb gereden. Special heeft inderdaad aparte aftekeningen. Alleen heeft de knhs op de coupon gezet dat ze koffievos van kleur is en nu moet ik elke keer aan de jury uitleggen dat dat inderdaad klopt maar dat er op de startkaart en in het paspoort bij aftekeningen platenbont staat. Misschien moet ik ze toch maar eens bellen of ze dit niet kunnen wijzigen.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 20:06

Dancer schreef:
Citaat:
Mooi paard heb je Dancer. Heb je nog gezien, als laatste moest je rijden he!!!! Echt een mooi paard.

Citaat:

Dank je wel!! Jij ook gefeliciteerd met je prijs en je winstpunt. Jammer dat ik niet weet wie je was.

Ik was dat meisje met die grote vos! Toen jij erin kwam ging ik eruit! Het meisje dat met het handtasje reed Knipoog

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:22

[quote="Dancer]Special heeft inderdaad aparte aftekeningen. Alleen heeft de knhs op de coupon gezet dat ze koffievos van kleur is en nu moet ik elke keer aan de jury uitleggen dat dat inderdaad klopt maar dat er op de startkaart en in het paspoort bij aftekeningen platenbont staat. Misschien moet ik ze toch maar eens bellen of ze dit niet kunnen wijzigen.[/quote]

Dit is even off topic, maar ik zou het wel laten wijzigen. Een van onze club is dit ook overkomen. Aftekeningen stonden verkeerd op de startkaart. Jury heeft alles genoteerd, en ze moest een nieuwe startkaart aanvragen. De jury ging er achteraan of ze dat ook daadwerkelijk deed.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:27

TequilaRos schreef:
Ik was dat meisje met die grote vos! Toen jij erin kwam ging ik eruit! Het meisje dat met het handtasje reed Knipoog

Ik ben heel slecht in namen en gezichten onthouden, dus vergeef me.
Maar volgens mij sprong mijn paardje dan met inrijden zowat tegen jouw paard omhoog, klopt dat?

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:53

Citaat:
Dit is even off topic, maar ik zou het wel laten wijzigen. Een van onze club is dit ook overkomen. Aftekeningen stonden verkeerd op de startkaart. Jury heeft alles genoteerd, en ze moest een nieuwe startkaart aanvragen. De jury ging er achteraan of ze dat ook daadwerkelijk deed.

Op de startkaart staan alle gegevens goed. Kleur: koffievos. Aftekeningen: platenbont. Maar op de startcoupons staat alleen de kleur en niet de aftekeningen.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:17

Dancer schreef:
Citaat:

Op de startkaart staan alle gegevens goed. Kleur: koffievos. Aftekeningen: platenbont. Maar op de startcoupons staat alleen de kleur en niet de aftekeningen.

Als je echt een moeilijke jury krijgt kan hij erover vallen. Je kan het beter even laten veranderen, ben je ook van het mogelijke gezeur af.

yentle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:56

Ik was 3de in het Z1 met 180 punten, daar was ik tevreden mee aangezien het inrijden vre-se-lijk ging (ik denk dat de bak iets te klein was voor m'n paard).
Tijdens de proef zaten er nogal wat storingen in, maar ik was al lang blij dat ik hem een beetje redelijk de baan door kreeg Nagelbijten / Gniffelen .

Iedereen verder gefeliciteerd met hun prijzen en winstpunten!

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:04

yentle01 schreef:
Ik was 3de in het Z1 met 180 punten, daar was ik tevreden mee aangezien het inrijden vre-se-lijk ging (ik denk dat de bak iets te klein was voor m'n paard).
Tijdens de proef zaten er nogal wat storingen in, maar ik was al lang blij dat ik hem een beetje redelijk de baan door kreeg Nagelbijten / Gniffelen .

Iedereen verder gefeliciteerd met hun prijzen en winstpunten!

Dan heb je tenminste wel mooi een winstpunt! gefeliciteerd!
Ik vond dat mijn paardje t voor zn doen ook wel netjes deed (hij moet nameljik nog 3 weken dragen en is verschrikkelijk zwaar!) maar ja... volgende keer beter...

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:22

Vajramani schreef:
TequilaRos schreef:

Ik ben heel slecht in namen en gezichten onthouden, dus vergeef me.
Maar volgens mij sprong mijn paardje dan met inrijden zowat tegen jouw paard omhoog, klopt dat?

Ben zelf niet veel beter in gezichten onthouden hoor!!
Maar als jouw paard niet zo vriendelijk was naar die van mij en die van mij dat beantwoorde. Ja dat was ik. Haha!