Waarom zo snel mogelijk naar hogere klasse?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lame

Re: Waarom zo snel mogelijk naar hogere klasse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:53

Ik zit nu met (volgens mij) 6 winstpunten in de B. Rijdt gemiddeld 1 wedstrijd per maand, ga dat wel opschroeven naar 2x per maand.

Ik twijfel nog wat ik ga doen. Ik denk dat ik voorlopig doorga na de 10 punten. Vind het ook wel leuk om een keer prijs te rijden toch? En dan over naar de L1... Cool

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:57

Ik vind wel dat het opvalt dat er hier een paard zitten die het belangerijk vinden om naar hogere klassen te gaan, waarvan ik eigenlijk nooit iets van hun wedstrijden heb gehoord. Je zou zelf denken dat ze geen wedstrijden rijden. Lips are sealed
En degene die wedstrijden rijden zich juist het minst druk erom maken.

leyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:20

Met springen zie je vaak dat mensen veelste vroeg over gaan naar een hogere klassen vooral van L naar M gaan veel mensen de mist in..
Paarden zijn de 3 sprongen niet gewend en technische parcoursen ook niet.. Met dressuur zie je het ook, soms denk je echt hoe kan die persoon met dat paard nou in de bv. M rijden. Beestje kan geen schouderbinnen waards etc.

Maarja, ik doe het lekker rustig aan, heb geen haast haha..

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 16:29

Inderdaad, collega van mn pa was eerst M springen en zit nu weer in het L...

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:58

ik zit in de b maar ik ga zo ver mogelijk door want de middendraf en wijken wil niet.wie zou me daar ff goeie tips voor willen geven?????want anders wordt het nooit iets Verdrietig

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 21:04

nanda111 schreef:
ik zit in de b maar ik ga zo ver mogelijk door want de middendraf en wijken wil niet.wie zou me daar ff goeie tips voor willen geven?????want anders wordt het nooit iets Verdrietig

lesnemen

ontopic: ik rij geen wedstrijden, ik zie het nut er ook niet van in om in een hogere klasse te gaan rijden als jij en je paard er nog niet klaar voor zijn