Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nistria schreef:Die meid werkt er super hard voor, die donderdag dat ik daar was had ze een stuk of 4 paarden gereden onder begeleiding van coby. Nou dat is zeker hard werken dan!
Aimee schreef:Er zijn heel wat mensen die naast hun werk/studie zeker 4 of meer paarden rijden, maar dan níet telkens onder begeleiding van Coby. Bij Marrigje zit er toch echt meer achter dan alleen hard werken....
(overigens niets tegen die meid hoor, ze groomt ook steeds bij Coby op de wedstrijden. Die tijd zou een ander wellicht besteden aan het huiswerk, zij doet ook weer wat terug. Maar wel realistisch blijven, Nistria!)
chalotje schreef:Zie niet in wat hier niet realistisch aan is. De één heeft nou eenmaal meer geluk dan de ander en ik zie niet in waarom je dat diegene niet zou gunnen. Ik bedoel, het is toch logische dat Coby haar helpt? Kom nou, het is haar tante of MAG Coby haar niet helpen ofzow??
Aimee schreef:er moet niet vanuit worden gegaan dat anderen die ook studeren/werken dus ook tot dezelfde prestaties kunnen komen. Of dat het rijden van meerdere paarden automatisch inhoudt dat je er hard voor werkt. Of andersom; als je maar één paard rijdt, werk je er dus minder hard voor....![]()
Dat is een LUXE situatie, daar is niets mis mee, maar blijf wel realistisch dat het een luxe is en niet vanzelfsprekend is!
_Romana_ schreef:...................ik doe t haar niet na.
Nistria schreef:Jaa dat klopt, kregen we die trainingen van Tinekedie waren echt super!!
Hoe is het nou met jou paardjes??
Aimee schreef:Schrijf ik chinees ofzo?!
Bovenstaande berichten van mij zijn niet om iemand aan te vallen, noch Marrigje, noch Nistria, noch wie dan ook. Als je goed leest haal je een andere essentie uit de berichten!
Maar goed, dit is dus de reden dat ik meestal niet op dit soort dingen reageer....Als iemand op zo'n forum schrijft dat een ander meer en/of betere kansen heeft dan is de schrijver meteen 'ter kwader trouw'.
Barbara_m schreef:haha... ohw ja. Nou euhm suc6 dan maar met je geweldige oprechtheid
Aimee schreef:Jippie: was paardensport maar een sport waarbij talent de absoluut doorslaggevende factor was. Dan was ik jaaaaaaaren geleden al gaan dammen..... *zucht*
Aimee schreef:Dank je! Wellicht brengt het me ooit nog ergens.
Nistria: verschil móet er niet zijn, verschil ís er sowieso. Simpelweg omdat geen één mens hetzelfde is. Dat de ene persoon meer talent heeft dan de andere, een geschikter lijf voor de beoefende sport, een betere mentaliteit enz. dat is nu eenmaal zo.
Maar die grote sociale verschillen, dat is iets héél anders en dat verschil hoeft er wat mij betreft helemáál niet te zijn.
Jippie: was paardensport maar een sport waarbij talent de absoluut doorslaggevende factor was. Dan was ik jaaaaaaaren geleden al gaan dammen..... *zucht*