wat ben jij al eens vergeten op concours?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:53

Wel handig dit Topic, zo kan je een lijstje maken wat je allemaal niet moet vergeten! Vork

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:48

Scum schreef:
Ik noem ze altijd gewoon schroeven.

wij noemen het stiften..

tizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:03

zweetdeken men cap kwijt en ik heb ook nog gehad dat me paard zijn halster kapot trok Scheve mond gelukkig kan je die bijnja altijd kopen

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:54

ben keer me pony vergeten.. Tong uitsteken

hoiallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 16:44

horssie schreef:
kalkoenen worden ook wel proppen endergelijke genoemd
die draai je in een gat in de ijzers zodat je paard een soort puntje aaan het ijzer heeft zodat hij/zij niet uitglijdt in het glas Knipoog

okej dankje wel Bloos OK dan! hahahaha

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:16

hoiallemaal schreef:
okej dankje wel Bloos OK dan! hahahaha

graag gedaan Lachen

anja88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:45

mijn paard Bloos Huilen

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:58

Citaat:
kalkoenen worden ook wel proppen endergelijke genoemd
die draai je in een gat in de ijzers zodat je paard een soort puntje aaan het ijzer heeft zodat hij/zij niet uitglijdt in het glas

In het gras Tong uitsteken

Wij noemen het altijd proppen, maar iig die dingen ben ik ook wel eens vergeten, of ik had ze wel bij me, maar was de steeksleutel vergeten Tong uitsteken.
Gelukkig kon ik wat lenen van de jongen die naast me stond met de vrachtwagen.

Ben ook een keer mijn rij-jasje vergeten, maar toen was een vriendin van me ook op concours, en we hebben ongeveer dezelfde maat.
Toen stonden ze ook foto's te maken en daar zat een hele mooie tussen die nu in de huiskamer hangt, steeds als ik die foto zie moet ik eraan denken dat ik mn jasje vergeten was Knipoog

Ben verder ook wel eens een singel, chabrakje, bontje, sperriempje en zulke dingen vergeten, maar dat valt altijd wel van iemand te lenen Haha!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:01

ik ben weleens mn singel vergeten! we gingen een keertje naar een wedstrijd in Zeeland. 2 uur rijden!!! Was ik me singel vergeten Bloos!
Maar gelukkig kon ik er 1 lenen!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:52

Mariek87 schreef:
In het gras Tong uitsteken

Wij noemen het altijd proppen, maar iig die dingen ben ik ook wel eens vergeten, of ik had ze wel bij me, maar was de steeksleutel vergeten Tong uitsteken.
Gelukkig kon ik wat lenen van de jongen die naast me stond met de vrachtwagen.

Ben ook een keer mijn rij-jasje vergeten, maar toen was een vriendin van me ook op concours, en we hebben ongeveer dezelfde maat.
Toen stonden ze ook foto's te maken en daar zat een hele mooie tussen die nu in de huiskamer hangt, steeds als ik die foto zie moet ik eraan denken dat ik mn jasje vergeten was Knipoog

Ben verder ook wel eens een singel, chabrakje, bontje, sperriempje en zulke dingen vergeten, maar dat valt altijd wel van iemand te lenen Haha!

Bloos

F3MMI3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:59

Bijna mijn singel dacht er nog net aan toen we weg wouden rijden.

Paal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 08:37

Ik ben wel eens mijn sporen vergeten, en toen reed ik M1, dus dan zijn sporen verplicht. Uiteindelijk kon ik een paar lenen van een meisje, alleen had zij ze met wielen. En dat was mijn paard niet gewend, haha. Ik heb nog nooit zo'n voorwaartse proef gereden met zoveel impuls, haha. Ik werd er zelfs eerste mee en ben daarna dat paard maar met wielen blijven rijden. Dus het kan ook voordelen hebben om iets te vergeten !

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 13:49

Ben eigenlijk nog nooit wat vergeten, behalve de eerste keer.
Toen had ik het vaccinatie boekje vergeten, ik dacht dat je alleen je paardenpaspoort mee moest nemen. (Ik als beginnende wedstrijd ruiter Schijnheilig )
Heb mooi wel meteen een officieele waarschuwing gekregen. Scheve mond

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:57

Ben wel eens een chabrakje vergeten, maar verder gelukkig geen echt belangrijke dingen.

Heb één keer op een wedstrijd gezien dat kennissen van mij kwamen aanrijden met de trailer. Kindertjes in vol wedstrijdtenue stapten uit. Kinderen en pa keken wat vertwijfeld om zich heen........ Toen ik voorzichtig vroeg of ze toevallig de pony's op de trailer hadden staan knikten ze heel voorzichtig. Was op zich geen probleem.......... ware het niet dat de pony's de volgende dag pas waren. Op de dag dat zij er waren waren de paarden aan de beurt! Haha! Op zich niet iets vergeten dus....... alleen maar de verkeerde beestjes (en amazones) meegenomen! Tong uitsteken

InaTap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:32

Ikzelf ben gelukkig nooit iets vergeten maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand van de zenuwen zijn paard was vergeten, sta je toch raar te kijken... Lachen die persoon dacht dat der vader het paard erin had gezet en andersom...
Beetje dom is het wel Haha!