Oostzaan Taams

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:39

fresco schreef:
Sorry, hoor meiden WAT ZIJN JULLIE ERG!! Scheve mond
Jullie laten je weer van je beste kant zien (horen)....wat maakt het nou uit wat een ander er van vindt hoe jij je paard houdt én verzorgt, als jij denkt dat je het goed doet, wat dan nog!
Laten jullie jezelf niet zo opnaaien en houdt het nou eens gezellig!

Ik heb trouwens nog nooit zo veel reacties gehad op een topic....hihihi Knipoog

als er ook gewoon on-topic was gereageerd vanaf het begin af aan!
was er ook niet aan de hand geweest. maar ach Haha!
waar hadden we het over fresco? Tong uitsteken

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:47

naadje24 schreef:
kon het niet laten om toch nog even te reageren.... Tong uitsteken

ik ga in januari starten met mijn paardje
mijn stalgenoten rijden ook wedstrijden bij taams en zijn zeer te spreken
ook heb ik een kennis bij taams staan en daar ben ik wel es mee meegegaan,leuke stal,mooie binnenbak,net erf,ruime boxen,leuke kantine,leuk geheel dus.....1 nadeel voor taams heb ik wel Scheve mond de prijs Geld, geld!
maar dat ligt meer aan mijn budget denk ik

ik ga zeker ook een keer bij taams starten....lekker dichtbij...
sympathiek of onsympathiek....je hebt ze overal...deal with it... Knipoog

dan toch nog een klein vraag je offtopic:
als marijnissen zo geweldig is waarom komt die stal dan nooit af?(gewoon nieuwsgierig)

heb ik jou toevallig al eens gezien dan bij taams?
ik heb nu best wat bokkers gezien al, en hou het allemaal niet meer bij!
ik heb gister ook nog met een nathalie gepraat (weet niet of jij dat was)
wie is jou kennis als ik vragen mag?

en ben jij niet toevallig keer met AMSAMSAM ofzo meegeweest? Haha!

(niet nieuwschierig ofzo Tong uitsteken)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:45

dappie schreef:
Waarom stond je afgelopen zomer dan in Broek en Waterland op het land????

Haha ja dat was ook eenmalig! Dit jaar ga ik niet meer weg en dat heb ik al doorgegeven op het moment dat ik terug was. Ik was blij terug te zijn op mijn eigen stal en dat geldt ook voor het weidemaatje van Omar.

Maarre what's it to you? offe ben jij misschien boemboem??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:47

BoemBoem schreef:
Problemen, welke problemen dan!?
Je ervaart het als zwart maken maar ik geef gewoon een kritische mening, en heel Taams zwart maken is onzin, er zijn genoeg goede dingen maar niet alleen maar, en hierin verschillen wij blijkbaar van mening. Ik probeer al meerdere malen het advies van de moderator op te volgen om on-topic te blijven maar jij (met AnnieOmie) blijven er over doormekkeren, waar ik vervolgens weer op reageer. Doei, doei

Pardon? Wij bleven on toppic nadat ik fyi op tem had geklikt en daardoor kwam de moddie hier in dit toppic maar jij bleef maar doorzuigen en zeuren over Taams. Wij gaan marijnissen wat JIJ zo loopt te verheerlijken toch ook niet zwart maken.. ik ken ook wel een aantal verhalen hoor maar ik doe dat soort dingen niet en laat anderen in hun waarde.. doe jij dat dan ook met ons!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:53

BoemBoem schreef:
AnneOmie schreef:
Enne for your info.. er zijn wel meer mensen die hoger dan Z rijden hoor Ik zie dat je weinig weet van Taams

Boemboem vroeg:
Wie dan?

Was ik zeker niet vergeten, AnnieOmie is wel vergeten antwoord te geven op mijn vraag!
Waarschijnlijk bleek het bij nader inzien toch zo te zijn dat er niet meer als 1 ruiter hoger is als Z.

Ik ga hier toch niet met namen lopen gooien van mensen! Wij hebben een aantal Z2 ruiters en ZZ licht ruiters op stal staan en die namen ga ik hier niet noemen... de dames in kwestie hebben dit weekend tegen Sander gereden trouwens bij ons op stal.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:53

Kan hier een slotje op komen... dit gaat nergens meer over.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:07

Als ik het nou goed begrijp dan staat BoemBoem bij Marijnissen? En een aantal anderen bij Taams. Als iedereen het nou naar zijn zin heeft op de stal waar ze staan, laat iedereen dan in zijn waarde!! Ik rijd op B nivo, maar geen wedstrijden. Wel serieus bezig om mijn paard steeds soepeler te maken en beter, maar wedstrijden zal ik nooit gaan rijden (denk ik nu). Mijn instructrice rijd nu B, maar IK ben er tevreden mee! Daar gaat het toch om? Ik kan ook wel zeggen dat jullie gek zijn dat jullie zoveel geld betalen voor een stal, daarentegen denken anderen weer dat ik gek ben dat ik elke avond mijn stal sta uit te mesten en vervolgens in de buitenbak aan het rijden ben.....

Laat iedereen toch in zijn waarde en zijn hobby/sport beoefenen op de manier die hem/haar aanspreekt!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:14

Stal Marijnissen is een erg nette en professionele stal waar mijn vorige paard ooit eens een aantal maanden in training heeft gestaan.
Egbert en Sander zijn erg betrokken bij de paarden én de klanten!

Wat iemand in zijn privéleven uitspookt, mag een ander niet op beoordelen, tenzij het negatief is voor het werk....

Stal Taams ken ik niet maar ik laat me zeker niet negatief beinvloeden door wat hier afgezeken wordt.....

Laat elkaar lekker met rust, zeik een ander niet en plein public af, dat is niet netjes!

Bemoei je lekker met jezelf in plaats van op andere te letten, de wereld is al moeilijk genoeg!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:30

Ipsilonka schreef:
Als ik het nou goed begrijp dan staat BoemBoem bij Marijnissen? En een aantal anderen bij Taams. Als iedereen het nou naar zijn zin heeft op de stal waar ze staan, laat iedereen dan in zijn waarde!! Ik rijd op B nivo, maar geen wedstrijden. Wel serieus bezig om mijn paard steeds soepeler te maken en beter, maar wedstrijden zal ik nooit gaan rijden (denk ik nu). Mijn instructrice rijd nu B, maar IK ben er tevreden mee! Daar gaat het toch om? Ik kan ook wel zeggen dat jullie gek zijn dat jullie zoveel geld betalen voor een stal, daarentegen denken anderen weer dat ik gek ben dat ik elke avond mijn stal sta uit te mesten en vervolgens in de buitenbak aan het rijden ben.....

Laat iedereen toch in zijn waarde en zijn hobby/sport beoefenen op de manier die hem/haar aanspreekt!

Ben het helemaal met je eens. Dit is ook wat wij proberen te zeggen tegen boemboem maar die blijft maar doorzanikken. Leven en laten leven Knipoog Ik denk ook dat Marijnissen idd een professionele stal is en heb verder absoluut geen problemen met Egbert en Sander.. ik zie ze regelmatig bij ons op stal en heb niets tegen ze. Ik denk ook niet dat zij met dit kinderachtige geneuzel en zwartmakerij van boemboem iets mee te maken willen hebben. Laat iedereen lekker in zijn waarde...

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:47

mmm K zou wel graag willen weten wat de stallingskosten zijn van stal taams all-in? mijn paardje staat bij een vriendin thuis waar ik een mooie grootte stal heb een bijna altijd droge buitenbak mooi groot weiland met mooie omheining en een schuilstal erin en dat maar voo 40 euro per maand! maar k moet wel alles zelf doen uitmesten enzo maar ik denk dat je dan nog steeds een poging kunt wagen prifessioneel bezig te zijn met je paard.
En Boemboem iedereen vind zijn eigen stal geweldig en of dat nou zo is of niet? Iedereen stelt gewoon andere eisen aan zijn of haar stal en ook niet iedereen heeft het geld om altijd het allerbeste voor zijn of haar paard te kunnen betalen/kopen dus ik denk dat je je niet moet vergelijken met mennsen die een lager nivo rijden als jij doet omdat die gewoon andere eisen stelen aan hun accomodatie en paarden en als jij zo geweldig met je paard omgaat dan is dit toch niet uttig om hierop t ereageren

Laat ander mensen gewoon in hun waarde en bemoei je met je eigen zaken!!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 11:31

Mencis de stal van Boemboem is op precies te zijn geloof ik 5 euro duurder dan onze stal. Wij hebben ook een luxe professionele stal waar voornamelijk dressuurmatig gereden wordt.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 12:02

Om te zorgen dat het gemiemel nu echt op houd, gaat hier een slotje op.