Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Is het wel correct omdat dan zo zwaar te belonen?
Als iemand vanuit de draf wil halthouden bij X om af te groeten en het dier kleiner maakt en daarbij een paar passen piaffe laat zien, geef je dan ook een hoog cijfer?
Sjuimpje schreef:Is het wel correct omdat dan zo zwaar te belonen?
Als iemand vanuit de draf wil halthouden bij X om af te groeten en het dier kleiner maakt en daarbij een paar passen piaffe laat zien, geef je dan ook een hoog cijfer?
CGJ12 schreef:Maar degene die in een rondje om de baan voor de proef een knappe passage-piaffe tour laat zien waar Edward nog op geilt kan in de M1-dressuur vast rekenen op wat coulance .............
peeky schreef:Nou ik had de vorige keer een 4 voor een middendraf waarin mijn paard in de galop aansprong, en dan nog -2. Ik weet niet of ik dat terecht vond voor de L1. -1 OK, maar -2 vond ik net iets tè. Vooral omdat mijn totaalpunten 155 waren waarschijnlijk![]()
runningkawa schreef:Wat denk je van een paard dat netjes kan wisselen, maar datook wel eens deed op niet gevraagde momenten en de jury het niet eens zag?
Bealy schreef:Aanspringen in de galop terwijl draf gevraagd wordt is in wezen gewoon een programmafout. Heb ik ook wel eens -2 voor gehad.
Scum schreef:Ik sluit me bij Lielle aan. Zelf zou ik daar zeker nooit -2 voor geven. Iig niet als het figuur wat er gevraagd wordt wel gereden wordt. De overgang is mislukt en daar straf je dan iemand voor af met een laag punt.
Scum schreef:Ik sluit me bij Lielle aan. Zelf zou ik daar zeker nooit -2 voor geven. Iig niet als het figuur wat er gevraagd wordt wel gereden wordt. De overgang is mislukt en daar straf je dan iemand voor af met een laag punt.
Bealy schreef:De meeste jury's zullen inderdaad een 4 geven. Vind ik ook terecht hoorMaar als je het helemaal volgens de regels zou doen (wat dus heel soms gebeurt) doet een jury ook -2.
Daar krijg je dus die afweging waar CGJ12 het over had.
Ben je menselijk, of bikkelhard![]()
Soms krijg je ook gewoon een 5
Bealy schreef:De meeste jury's zullen inderdaad een 4 geven. Vind ik ook terecht hoorMaar als je het helemaal volgens de regels zou doen (wat dus heel soms gebeurt) doet een jury ook -2.
Daar krijg je dus die afweging waar CGJ12 het over had.
Ben je menselijk, of bikkelhard![]()
Soms krijg je ook gewoon een 5