Lunteren: Lunaruiters(Rabobank Talenten Plan)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 07:16

weet iemand misschien hoe Edith van de Berg het met prima donna het bij het springen heeft gedaan?
of kan ik ergens de uitslagen vinden?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 09:26

De uitslagen staan nog niet op internet, maar ik denk dat ze onderhand wel op startlijsten.nl komen te staan, daar staan de uitslagen van de paarden ook nlk.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 11:51

Ctal schreef:
Wij zagen bordjes van de lunaruiters staan Tong uitsteken we konden aan 1 stuk doorrijden gelukkig. Terwijl we vaak verdwalen Schijnheilig

Laat je pride altijd hooi eten met bit Tong uitsteken Ik vond hem wel mooier geworden! Wel n mietje soms hoor met dat lint Tong uitsteken

Nou hij had zo'n honger en hij zag een plukje op de grond liggen en dan kon ie natuurlijk niet weerstaan Haha!
Hij is inderdaad een watje maar dat wist ik al Rolleyes
Zelf vind ik hem niet mooier geworden, hij was eerst veel donkerder Scheve mond

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 11:53

Ctal schreef:
Had jij ook een schimmel?
Ik zat op die bruine, dan stond ik nog naast je namelijk haha.

Ik vond het ook heel vervelend, het duurde al uren voor je je 1ste proef kon rijden. Wij hebben iig besloten er nooit meer heen te gaan.
Was allemaal heel vervelend.Hoop dat je snel je laatste wp hebt Lovers

Ow dat stond ik er ook bij Clown
Onbewust Ikkuh gemeet Haha! Ik stond tussen jullie pony's Tong uitsteken

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:46

liza van loon schreef:
Ow dat stond ik er ook bij Clown
Onbewust Ikkuh gemeet Haha! Ik stond tussen jullie pony's Tong uitsteken

Toen dat gezeik met die ringen bezig was stond ik naast Ctal dan waarschijnlijk ja. Ik was dat meisje dat van al de stress en alles zat te janken op der paard Bloos En ik ben nog steeds pissig op die moeder van dat kind, ff beetje mijn dag verzieken omdat zij verkeerd was gereden en er zo nodig nog weer ff tussen moest Stoom uit je oren

(Fotos van mijn pony staan trouwens in mijn profiel, dan kun je zien wie ik ben Haha! )

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:06

Tong uitsteken Ik weet het al Haha!
Ik stond namelijk naast je, en had al in je profiel gekeken. Haha!

Het was ook gewoon heel vervelend, vooral als je 2 1/2 uur op je pony zit voor 2 proeven Boos! Nee natuurlijk gaat t dan niet meer.

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 19:11

edith was foutloos en had in de barrage een balk op de laatste. Tweede parcours weet ik niet

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 22:48

:)Ikkuh:) schreef:
Toen dat gezeik met die ringen bezig was stond ik naast Ctal dan waarschijnlijk ja. Ik was dat meisje dat van al de stress en alles zat te janken op der paard Bloos En ik ben nog steeds pissig op die moeder van dat kind, ff beetje mijn dag verzieken omdat zij verkeerd was gereden en er zo nodig nog weer ff tussen moest Stoom uit je oren

(Fotos van mijn pony staan trouwens in mijn profiel, dan kun je zien wie ik ben Haha! )

Ja ik herken je pony, stom dat we dat niet wisten op dat moment zeg Nagelbijten / Gniffelen Ach we hebben wel gemeet kunnen we zeggen Haha!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 23:27

Sorry, maar hoe kan 1 iemand voor 2 en een half uur uitloop zorgen?
Dat snap ik even niet helemaal, en anders had zij er toch ook sowieso al voor gereden?
of begrijp ik het verhaal helemaal verkeerd Bloos

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 09:06

Dat begrijp je verkeerd ja Knipoog

Het liep sowieso al uit, maar als iemand dan nog te laat komt, en de ringmeester heeft geregeld dat ze nog kan starten. Wat niet eens altijd het geval is als je te laat bent.
Ze zou als laatste starten, je begrijpt, als je zelf al een half uur langer op je 1ste proef moet wachten en er nog 1 voorgaat dat dat niet echt prettig is. Maar ok, laat maar gaan.

Bij de 2e proef is een nieuwe lijst gemaakt eigenlijk, waar het meisje als laatst zou starten. Wat toch redelijk is want dat was al een afspraak.

Maar dat was blijkbaar niet goed genoeg, want die moeder loopt gewoon al de ring in, en het meisje volgt maar. 'Het was gewoon heel brutaal, en niet leuk voor mensen die op een sportieve manier meededen met de wedstrijd.
Ik denk ook niet dat het meisje zelf het erg leuk vond, daar kies je als kind ook niet voor lijkt mij.

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 09:13

wat grappig dat jullie elkaar onbewust gemeet hebt!!! ik dus ook!!! ik had op de hippiade, ik dacht dat ik danielle zag.. zwarte pony, dus ik denk nou ik vraag het gewoon.. : "ben jij danielle?" uhhh nee..! haha..

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 09:14

Het duurde trouwens ook wel erg lang met de punten, ik zat al anderhalf uur te wachten en ik had ze nog niet, waardeloos Rolleyes

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 09:16

:S mijn punten waren er vet snel, dus ik was vet snel weer weg Schijnheilig

Maar ik vond t t terrein ook niet fijn. Zo glooiend.

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:13

nee dat is inderdaad niet fijn, is ook niets voor hun.. maar mischien was het omdat zij ook nog moest springen.
Wil het niet goed praten hoor, maar zal vast niet bewust ervan zijn geweest dat anderen er last van hadden.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 16:20

Ctal schreef:
:S mijn punten waren er vet snel, dus ik was vet snel weer weg Schijnheilig

Maar ik vond t t terrein ook niet fijn. Zo glooiend.

Ja je was inderdaad snel verdwenen, heb je wel danielle gemist Tong uitsteken Echt stom dat ze dan wel zo lang over mijn punten deden. Die moesten eerst opgehaald worden, toen waren ze nog een uur in de telkamer ofzo... Rolleyes

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:21

ff tussendoor: als de uitslagen niet op www.startlijsten.nl staan, staan ze ook nergens anders? Op startlijsten.nl staan ze niet en zullen ze denk ik ook wel niet meer komen te staan en dan weet ik dat Haha!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:35

geen idee of ze nog ergens anders komen te staan... misschien hebben ze een eigen website?
Mijn punten van de 1e proef waren er gelijk maar daarna moesten we een uur op de 2e proef wachten, en vond het terrein erg hobbelig en in mn ring was het gras bijna hoger dan de bordjes...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 17:49

Hanneke_S schreef:
ff tussendoor: als de uitslagen niet op www.startlijsten.nl staan, staan ze ook nergens anders? Op startlijsten.nl staan ze niet en zullen ze denk ik ook wel niet meer komen te staan en dan weet ik dat Haha!

Ik verwacht eigenlijk wel dat ze daar nog komen anders misschien op www.lunaruiters.nl ? Verward

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:16

heb die site even gecheckt en die is nu niet echt onwijs up-to-date Knipoog als je dankt dat ze nog op startlijsten.nl kunnen komen, dan wachten we gewoon nog even. In ieder geval bedankt OK dan!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:46

Als ik iets in de krant zie staan, want meestal komen de wp en prijzen van de club id krant bij sportuitslagen, dan zal ik t ook doorgeven Knipoog

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:47

liza van loon schreef:
Ja je was inderdaad snel verdwenen, heb je wel danielle gemist Tong uitsteken Echt stom dat ze dan wel zo lang over mijn punten deden. Die moesten eerst opgehaald worden, toen waren ze nog een uur in de telkamer ofzo... Rolleyes

We waren geirriteerd Tong uitsteken normaal gaan we altijd nog ff drinken en kijken bij de rest, maar hadden we nu geen zin meer in.

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:47

Ctal schreef:
We waren geirriteerd Tong uitsteken normaal gaan we altijd nog ff drinken en kijken bij de rest, maar hadden we nu geen zin meer in.

Kan ik me goed voorstellen dat je geirriteerd was... Schijnheilig Wij hebben de prijsuitreiking afgewacht (aangezien ik toch 1e was in die ene proef) en daarna zijn we zo snel mogelijk naar huis gegaan... mocht ook wel na ongeveer 5uur daar doelloos rondgehangen te hebben zonder nog enige zin over te hebben... Scheve mond

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:57

Haha ja idd.
Wat waren je punten dan?
T nare was dat mn 2e proef volgens mij en mn moeder veel beter ging dan de 1ste proef.
Maar de eerste proef was ik onwijs gematst, de 2e proef juist afgezeken Tong uitsteken Soms begrijp ik er ook helemaal niets van.

Je hebt iig je wp, en n prijs, jammer genoeg niet die 2wp. Maarja, ik woon er kwartiertje rijden van vandaan dus we dachten, dat drinken doen we thuis wel Schijnheilig Tong uitsteken

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:01

joop007 schreef:
edith was foutloos en had in de barrage een balk op de laatste. Tweede parcours weet ik niet

Dankjewel linda!!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 21:03

GillyZidane schreef:
Dankjewel linda!!!

Heb je ook gedressuurd? Had ff gezegt dat je ook ging, hadden we kunnen meeten Tong uitsteken