Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ctal schreef:Wij zagen bordjes van de lunaruiters staanwe konden aan 1 stuk doorrijden gelukkig. Terwijl we vaak verdwalen
![]()
Laat je pride altijd hooi eten met bitIk vond hem wel mooier geworden! Wel n mietje soms hoor met dat lint
Ctal schreef:Had jij ook een schimmel?
Ik zat op die bruine, dan stond ik nog naast je namelijk haha.
Ik vond het ook heel vervelend, het duurde al uren voor je je 1ste proef kon rijden. Wij hebben iig besloten er nooit meer heen te gaan.
Was allemaal heel vervelend.Hoop dat je snel je laatste wp hebt
liza van loon schreef:Ow dat stond ik er ook bij![]()
Onbewust Ikkuh gemeetIk stond tussen jullie pony's
:)Ikkuh:) schreef:Toen dat gezeik met die ringen bezig was stond ik naast Ctal dan waarschijnlijk ja. Ik was dat meisje dat van al de stress en alles zat te janken op der paardEn ik ben nog steeds pissig op die moeder van dat kind, ff beetje mijn dag verzieken omdat zij verkeerd was gereden en er zo nodig nog weer ff tussen moest
(Fotos van mijn pony staan trouwens in mijn profiel, dan kun je zien wie ik ben)
Ctal schreef::S mijn punten waren er vet snel, dus ik was vet snel weer weg![]()
Maar ik vond t t terrein ook niet fijn. Zo glooiend.
Hanneke_S schreef:ff tussendoor: als de uitslagen niet op www.startlijsten.nl staan, staan ze ook nergens anders? Op startlijsten.nl staan ze niet en zullen ze denk ik ook wel niet meer komen te staan en dan weet ik dat
liza van loon schreef:Ja je was inderdaad snel verdwenen, heb je wel danielle gemistEcht stom dat ze dan wel zo lang over mijn punten deden. Die moesten eerst opgehaald worden, toen waren ze nog een uur in de telkamer ofzo...
Ctal schreef:We waren geirriteerdnormaal gaan we altijd nog ff drinken en kijken bij de rest, maar hadden we nu geen zin meer in.