reactie van Ulla op goud van ANKY

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 09:22

amondi schreef:
Ik weet wat
Ulla op het podium zei!!!!

[Over 4 jaar heb ik lingh onder mijn kont
ik kan me voorstellen dat Anky even pissed off was

hum grapje?????, dat had ik nl. ook al van iemand gehoord, maar houdt het voorlopig maar op een vette roddel, want ik kan namelijk geen bron noemen Haha! maar Lingh Tong uitsteken zou niet naar Ulla maar naar Isabell Werth gaan Verward Verward Verward Verward Verward

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:30

Neeeeee niks waarheid, niks inside information, niks liplezen: GRAPJE, zonder enige vorm van waarheid.
IK ben geen orakel, het is gewoon de enige opmerking waarvan ik me heel goed kan voorstellen dat Anky pissed off raakt.

En ik geloof nooit dat een Ulla of Isabell en zo'n hoog doorgetraind paard willen kopen. Die willen een paard dat ze in hun eigen systeem kunnen opleiden.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:40

Ik kan me echt niet voorstellen dat Ulla dat zei en denk ook niet dat Anky daar anders van zou worden.
Als het wel was gezegd, je rijdt toch op eigen kracht - en niet op de zwakte van de tegenstander?? Als er iemand is die dit heeft laten zien is dat Anky wel.
Bovendien kan ik me het niet voorstellen dat iemand die net de laatste grote wedstrijd met haar paard heeft gereden, op zo'n moment al weer vier jaar verder denkt, dus dit lijkt me volledig uit de lucht gegrepen.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 09:50

Amondi, Ja dat snap ik dat het een grapje was Knipoog maar wel een leuk grapje Haha! en....toch ben ik benieuwd, laten we er over een maandje maar eens op terug komen, Lingh Vingers aflikken (dat lekkere ding) misschien toch naar Duitsland?
waar rook is, is vuur!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:52

Jep, wwwiske, daarom vond ik het ook wel een leuk grapje!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 10:02

maar wat ik over isabell werth / Lingh schreef, was geen grapje, hu hum, houdt het voorlopig maar op een roddel..... Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:09

we sol sjen( mijn fries is voor vebetering vatbaar, dan maar akoetisch)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:17

Verden is niet alleen bekend om het kampioenschap voor jonge paarden, maar was ooit al het strijdtoneel van de slag om Anky. De slag om Anky draaide om punten en ging tussen Sjef Janssen en het jurykorps. Het was niet leuk, het had natuurlijk totaal geen zin. Het duurde daarna ook nog heel even voordat Anky een keer boven Isabel beplaatst werd, maar dat gebeurde uiteindelijk wel.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:23

volgens mij gaat er nu wel een hoop over LINGH rond!!!!allemachtig!!mensen hou het allemaal maar bij roddelpraatjes,want als het werkelijk zo zou zijn komt het heus wel eerst in de media!!!!!!!!!!!!
en ulla is nu eenmaal een beetje een chaggi doows

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:40

Het meeste zijn ook allemaal roddelpraatjes, bovendien vind ik het ook jammer dat er niet objectief naar de sport gekeken kan worden. Het is alleen maar afgeven op Ulla. En niet alleen in dit topic en niet alleen op Ulla, er zijn ondertussen al meerdere "slachtoffers" gevallen.

Zelf ben ik absoluut geen Anky-fan (eerder het tegenovergestelde), dit heeft verschillende oorzaken. En daaronder zitten ook meerdere uitspraken die ze gedaan heeft in de media. Ook deze Olympische spelen weer. Wat dat is ga ik verder niet op in, wat dat ontaard toch weer in vreselijke nutteloze discussies.

Dit doet niets af aan haar prestatie met Salinero, want die was gewoon geweldig. Maar dat geld net zo goed voor Ulla en vele anderen. Alleen kan er helaas maar 1 goud winnen. En daarbij komt dat dressuur een jurysport is en daardoor nooit volledig objectief.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:27

Freggel schreef:
En daaronder zitten ook meerdere uitspraken die ze gedaan heeft in de media. Ook deze Olympische spelen weer. Wat dat is ga ik verder niet op in, wat dat ontaard toch weer in vreselijke nutteloze discussies...

Dan kun je d'r beter ok niet over beginnen!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:29

precies Haha!

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:35

Op een aantal bulletinboards in the USA gaan deze praatjes ook rond, sommige worden zelfs verteld door betrouwbare mensen.

A. Isabell Werth.
B. De vrouw van Steven Spielburg (en die is de laatste tijd inderdaad wel heel vaak wezen kijken)
C. Wim Zegwaard

Maar waar blijven al die goeie initiatieven nu van de Bokkers, om een fonds voor Edward op te richten ?

Theo

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:40

Waarom niet, als ik dat er niet neer zet krijg je 30 mensen de vraag welke uitspraken ik bedoel. Daar gaat het niet om en ik heb geen zin in een nutteloze discussie die eigenlijk nergens over gaat als over een simpele mening over een bepaald persoon.

Bovendien is het mijn persoonlijke mening en die hoeft een ander echt niet met mij te delen. Als een ander wil dwepen met Anky moet diegene dat gewoon doen.

Het gaat mij erom dat hier mensen afgekraakt worden op een manier die ze niet verdienen. Een grapje is leuk en kritiek mag best. Maar hier op Bokt wordt er soms een ware sport van gemaakt.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 13:58

Ja Freggel, maar daar is een forum toch ook voor bedoeld Verward om lekker een beetje je ei kwijt te raken Haha! tuurlijk dwaalt het soms wat af, of ontaard het in welles/nietes maar dat is nu eenmaal zo op forums: gezellig, je mening delen met anderen...... hu, hum Knipoog

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 14:01

Horsedances schreef:
Op een aantal bulletinboards in the USA gaan deze praatjes ook rond, sommige worden zelfs verteld door betrouwbare mensen.

A. Isabell Werth.
B. De vrouw van Steven Spielburg (en die is de laatste tijd inderdaad wel heel vaak wezen kijken)
C. Wim Zegwaard

Maar waar blijven al die goeie initiatieven nu van de Bokkers, om een fonds voor Edward op te richten ?

Theo

Ja, 18.000 bokkers waren er toch? da's maar 194 euro per bokker voor een aandeel Lingh en Lingh blijft gezellig bij Edward Haha!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:06

Klopt als een bus WWWiske maar zoals ik al zei vind ik dat het soms wat te ver gaat.

Dat topic over Soto heb ik soms ook met krommende tenen gelezen. Die man werd tot de grond toe afgebroken. Dus een klein beetje meer respect mag wel.

Wat U niet wilt dat U geschiedt..........

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:07

Ik kan me er wel enigszins iets bij voorstellen dat Ulla teleurgesteld is. Of het waar is wat er hier wordt gezegd weet ik niet, maar dat ze teleurgesteld is kan ik heel goed begrijpen.
(Maar als het wel waar is vind ik het geen sportieve actie van haar )

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:10

Het was Ulla's laatste keer met Rusty, dan kan ik me voorstellen dat je meer dan ooit op goud hoopt. Dan komt er nog bij dat je door een jong paard wordt verslagen, terwijl die na de 1e 2 onderdelen nog achter je stond. Lijkt me redelijk frustrerend... Ach gut

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 15:05

jeetje jullie denken wel allemaal veel te kunnen af lezen van een blik...pff zeg....
gaat natuurlijk nergens over, misschien zei ze wel wat aardigs, en die spaanse wat grappigs, ehmm weet jij veel Verward
mij is iig niets opgevallen Lachen

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:22

Horsedances schreef:

A. Isabell Werth.
C. Wim Zegwaard

Theo

Leg het geld maar op tafel ,dan kun je hem morgenvroeg ophalen.
Maar er zijn bij de "kenners" no pieken, vandaar dat hij nog gewoon voorlopig in zijn vertrouwde box staat.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:25

Wat veel mensen volgens mij vergeten is dat iemand hier 4 jaar lang naartoe werkt. Vier jaar lang train je maar voor een ding, dat goud. En ik geloof echt niet dat zij het Anky misgunt maar ik geloof wel dat je na al die inspanningen, al die stress en al dat harde werken even je gevoelens mag laten gaan.

Ik vind het eigenlijk best logisch dat iemand zo reageert. Ik vertrouw erop dat onderling het er heel anders aan toe gaat.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:45

Fasel schreef:
.

Ik vind het eigenlijk best logisch dat iemand zo reageert. Ik vertrouw erop dat onderling het er heel anders aan toe gaat.

Afbeelding

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:53

Dank je Ceasario, ik zag vanmiddag ook nog een keer het filmpje terug met deze opname (is nadat ze van het podium afstappen, toch?) en dacht.............waar hebben ze het toch over??!!!

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:56

Freggel schreef:
Bovendien is het mijn persoonlijke mening en die hoeft een ander echt niet met mij te delen. Als een ander wil dwepen met Anky moet diegene dat gewoon doen.

Als je vindt dat een ander 'jouw persoonlijke mening' (toch wel ergens op gebaseerd - veronderstel ik?) echt niet met jou hoeft te delen, hoef je hem hier ook niet op Bokt te zetten, want dan is het nl. het toppunt van egotripperij.