Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:NOS Studio Sport:
Edward Gal is maandagochtend co-commentator bij NOS Studio Sport. Samen met NOS commentator Frits van 't Groenewout geeft hij uitleg bij de beelden van de Grand Prix Special. De GPS vindt plaats tussen 07.00 uur en 11.55 uur. Omdat de startlijst nog niet bekend is kunnen we nog geen tijdsindicatie geven wanneer de Nederlanders te zien zijn. Meer informatie volgt later.....
YvonneS schreef:Zo fanatiek was ik net niet! heb er heel wat gezien, maar nog niet de helft denk ik! Was grappig, ik zat me net af te vragen; dat paard van een jappanner of koreaanhad als afstamming salieri, dus ik denk, zou dat dezelfde zijn als de paps van salinero. En met dat ik dat aan het bedenken was legt die duitse commentator dat uit! Heel grappig, en kijk daar heb je wat aan! Maar ik denk dat frits dit ook had kunne vertellen...
meiske16 schreef:nu is Frits weer aannt banketstaafle!!!want er is herhalnig van springen van vanochtend!! jja jakijken dus,voor diegen die het nog niet gezien hebbe
YvonneS schreef:En met dat ik dat aan het bedenken was legt die duitse commentator dat uit! Heel grappig, en kijk daar heb je wat aan! Maar ik denk dat frits dit ook had kunne vertellen...