telefonische bedreiging na jureren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:48

Justy schreef:
Wie kaatste er dan???

Dat vraag ik me ook af..

Sja als jij dat vind moet je vooral zo doorgaan.. Straks zijn er gewoon geen juryleden meer om jou je punten te geven..Dan is het snel opgelost he..

Beetje kritiek moet je kunnen verdragen, anders ben je zeker niet winstpuntwaardig..

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:14

Justy schreef:
Wie kaatste er dan???

Ikke Bloos Bloos Bloos

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:15

xKatleentjex schreef:
wat zei ik je, de desbetreffende toen 15-jarige die een dreigbrief had geschreven is een bokker geworden Haha! Haha!

*LOL* Party!!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:25

Dan mag ik wel uitkijken. Huilen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:58

friespaard schreef:
Ik vind het normaal dat wanneer een jurylid slecht gejureerd heeft, je hem daarvoor op zijn nummer zet. Die bedreiging vind ik niet zo vreselijk als je ziet hoe soms gejureerd wordt.

Wat ben jij een malloot zeg .

Iedereen wordt wel eens *slecht* gejureerd. Ik heb ook wel eens 148 punten gehaald voor een hele nette proef (ter vergelijking, in de andere proef, op dezelfde manier gereden was ik eerste met 176 punten). Maar dat heb je nu eenmaal met jurysporten...

Meestal ben ik het wel aardig 'eens' met mijn punten. En ach... die 148 punten was wel erg laag, maar ik heb er ook wel eens meer gehad dan dat ik vond dat ik verdiend had. Heft elkaar weer op, toch?

Bedreigen van een jurylid vind ik echt NIET kunnen.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:20

friespaard"]
Ik vind het normaal dat wanneer een jurylid slecht gejureerd heeft, je hem daarvoor op zijn nummer zet. Die bedreiging vind ik niet zo vreselijk als je ziet hoe soms gejureerd wordt.
[/quote]

[quote="CCCCorine schreef:
Wat ben jij een malloot zeg .

Iedereen wordt wel eens *slecht* gejureerd. Ik heb ook wel eens 148 punten gehaald voor een hele nette proef (ter vergelijking, in de andere proef, op dezelfde manier gereden was ik eerste met 176 punten). Maar dat heb je nu eenmaal met jurysporten...

Meestal ben ik het wel aardig 'eens' met mijn punten. En ach... die 148 punten was wel erg laag, maar ik heb er ook wel eens meer gehad dan dat ik vond dat ik verdiend had. Heft elkaar weer op, toch?

ja, dit is zo erg, kan vast niet serieus zijn! Maar gelukkig is bijna iedereen erover eens in dit topic!

edit, ff de quote van friespaard erbij gezet..

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:44

CCCCorine schreef:

Probeer jij punten te scoren? Haha!

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 11:39

Na t lezen van al deze reacties ,is t me volkomen duidelijk geworden,
Het overgrote deel kan zich normaal gedragen en t wordt duidelijk verpest door enkelen niet goed opgevoedde asoos.
Ik heb alleen geen zin om het risico te lopen door die paar mijn leven onaangenaam te laten verlopen en ik heb alle aanbiedingen om te jureren afgezegt.
Misschien kunnen we als juryleden samen een keertje ook aso gaan doen en de komende maand lekker vrij nemen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:41

Ineke, je moet vuur met vuur bestrijden en dus een bouvier op de achterbank meenemen in het vervolg. Dat lijkt me een fijnere oplossing dan dat je je weg laat jagen door een stelletje mafkezen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:59

Ik heb laatst een keer op wedstrijd gezien hoe er tekeer gegaan kan worden tegen een chipcontroleur van de KNHS dat was ook niet erg fraai
Terwijl het toch echt je eigen domme schuld is als het spul niet in orde is.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:00

Het is altijd makkelijker om de schuld op een ander af te schuiven he.. En daar zijn we hier erg goed in.. Het is af en toe te zot voor woorden hoe er gedacht wordt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:02

Ik mag gelukkig zeggen dat ik zoiets nog nooit van dichtbij gezien heb. Bij ons op de vereniging zal het zo gauw niet gebeuren, ik denk dat ze ze zo bij kop en kont het bos uitgooien Haha! Haha!.
Ineke, woon je ver van Amsterdam???

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 12:03

Yep ,ik ben een brabo

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:12

Ik ben in ieder geval van mening dat deelnemers die zich zo gedragen direct heel erg streng door de KNHS moeten worden aangepakt.

En dus ook deelnemers die paspoortcontroleurs en ringmeesters ed uitschelden.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:15

Katja schreef:
Ik ben in ieder geval van mening dat deelnemers die zich zo gedragen direct heel erg streng door de KNHS moeten worden aangepakt.

En dus ook deelnemers die paspoortcontroleurs en ringmeesters ed uitschelden.

En deelnemers die na een "slechte" proef en/of parcours verreden te hebben paard/pony afrossen !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:24

ineke schreef:
Yep ,ik ben een brabo

Beetje veel reiskosten ben ik bang Scheve mond .

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:26

sjokkemeule schreef:
En deelnemers die na een "slechte" proef en/of parcours verreden te hebben paard/pony afrossen !!!

Daar worden al straffen voor gegeven dacht ik.. al kunnen die best wel hoger..

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:34

ineke schreef:
Na t lezen van al deze reacties ,is t me volkomen duidelijk geworden,
Het overgrote deel kan zich normaal gedragen en t wordt duidelijk verpest door enkelen niet goed opgevoedde asoos.
Ik heb alleen geen zin om het risico te lopen door die paar mijn leven onaangenaam te laten verlopen en ik heb alle aanbiedingen om te jureren afgezegt.
Misschien kunnen we als juryleden samen een keertje ook aso gaan doen en de komende maand lekker vrij nemen!!!

Ik begrijp dat jij na deze ervaring er even geen zin meer in hebt. Maar ik vind wel dat je een klein beetje dramatisch doet over het jureren in het algemeen. Kijk het is logisch dat als je deze vervelende verhalen hoort of zelf meemaakt, je een naar gevoel krijgt. Maar negen van de tien keer is het wél gezellig op een wedstrijd terrein en ik denk dat je ook meer uit dat soort ervaringen moet putten dan die negatieve dingen. Als je het zo verschrikkelijk vind, het jureren, zou ik als ik jou was gewoon maar even ermee stoppen. Dit is niet vervelend bedoeld hoor, maar het komt mij over alsof je het even hebt gehad. Er zijn genoeg ruiters die zich wel gedragen en het wel waarderen wanneer een jurylid komt jureren en voor die ruiters is het ook niet leuk als ze telkens maar weer moeten aanhoren dat een jury eigenlijk geen zin heeft om te jureren en dat er toch meestal prut combinaties voorbij komen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:40

Volgens mij zegt ineke toch ook dat ze het even gehad heeft en vrij af neemt. Verward

En over gezelligheid op het wedstrijdterrein: daar krijg je als jury maar weinig van mee. Je zit nl. de hele tijd in je auto je te concentreren op de proeven die gereden worden Knipoog

Ik vind het nog steeds leuk om te doen, maar als ik zulke dingen meerdere malen mee zou maken zou voor mij de lol er ook snel vanaf gaan.
Het is geen makkelijke hobby maar dat was ook de eerste zin waarmee de cursusleider bij ons de jurycursus opende:
"Jullie gaan nu tot het meest verguisde volk van Nederland behoren" *LOL*

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:43

Fitzroy schreef:
"Jullie gaan nu tot het meest verguisde volk van Nederland behoren" *LOL*

Ik durf te beweren dat toch echt scheidsrechters in betaald en onbetaald voetbal die titel hebben Haha!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:46

youngster schreef:
Daar worden al straffen voor gegeven dacht ik.. al kunnen die best wel hoger..

Ik vermoedde het wel, wist het niet zeker. Flikt 1 van mijn kinderen dat, zullen ze NOOIT meer op een pony/paarderug zitten, dat heb ik ze nu alvast beloofd.....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:46

yokie schreef:
Ik durf te beweren dat toch echt scheidsrechters in betaald en onbetaald voetbal die titel hebben Haha!

En wat te denken van bondscoaches Knipoog

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:47

Fitzroy schreef:
En wat te denken van bondscoaches Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:48

Ik hoor nu wel iedereen over die brief, maar onderstaande vond ik veel erger.......

CGJ12 schreef:
Nog niemand met een dikke spijker door je autolak gegaan?
Dat komt ook nog wel een keer.
(à la NLG 1.400...)

En voor die prijs gerepareerd bij Beun ipv de dealer........

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:50

Kijk en als je die kunt betrappen, en aangifte doen moet voor verzekering, maar heeft het zin.......