Hoe laat moeten jullie trouwens ?? Ik na 1 uur, tussen de eerste of 6e start haha..ik weet t niet.
Liza_vL
Geplaatst: 14-06-04 16:32
Ik na 1 uur en dan als 12, kunnen we mooi bij elkaar kijken. Hoewel ik dan wel moet opschieten
Ctal
Geplaatst: 14-06-04 17:41
Hihi jah ! Dan ga ik mooi ff kijken naar je~! Misschien straal ik nog iets positiefs door
xxLisaxx
Geplaatst: 15-06-04 12:46
ik ka nde lijst weer niet openen
ik heb ook nog 3 jaar om in het z rond te rijden haha tijd zat dus als ik naar de gelderse ga ga ik ook gewoon voor de lol en ervaring hoor ga er zeker niet vanuit dat ik ga winnen...
Ctal
Geplaatst: 15-06-04 18:01
Haha jah echt leuk dat je nog zo lang hebt! Ik heb nog 2 1/2 jaar. Maar zit nog maar M1 Ach..we gaan langzamerhand ook zoeken naar een leuke 2/3 jarige. Want een beleerde is niet te betalen. Niet in de categorie die ik wil iig
Ctal
Geplaatst: 15-06-04 18:07
STARTLIJST Ring 4 Aanvang 13.00 uur
Dressuur Cat D E klasse M1
Proef 30
nr. Naam Pony Vereniging 1 Arda Boelsma De Burght's Nadine Burght, P.C. de 2 Danielle Malestein Elstar Schaffelaartjes, P.C. de 3 Hester Bischot Toety Zeewolderruiters, P.C. de 4 Robin Hagens Starletta Waaghalsjes, P.C. de 5 Rosali Brand Maestro g.c.
Dressuur Cat. D E klasse M2
Proef 36
nr. Naam Pony Vereniging 6 Anouk Kuiper Kirby Waaghalsjes, P.C. de 7 Marieke Vos Rainbow Toekomst, P.C. de 8 Marlot Kuiper Leun Veld's Idool Waaghalsjes, P.C. de 9 Maty Looijen Coco-Chanel Schaffelaartjes, P.C. de 10 Margareth Hooijer Jup Voorwaarts, P.C. 11 Daphne Wempe Wempe Roos Veluweruiters, P.C. 12 Jacinta Willems Junior Zonnehoeve P.C.
Dressuur Cat. D E klasse Z1
Proef 42
nr. Naam Pony Vereniging 13 Henriette Ruitenbeek Da Vinci Voorwaarts, P.C. 14 Betty van Elst Danger Boy E Waaghalsjes, P.C. de 15 Lisa Bakker Atleet Zeewolderruiters, P.C. de 16 Seerske Zwiers Velja Voorwaarts, P.C.
Dressuur Cat. D E klasse Z2
Proef 59
nr. Naam Pony Vereniging 17 Dirk van den Hoorn Lodge Schaffelaartjes, P.C. de 18 Marian Rap Juranca's Calido Voorwaarts, P.C. 19 Annemieke Torsius Dj. Toekomst, P.C. de 20 Anne van der Weerd Quatro Waaghalsjes, P.C. de
Jouwn ring
Ctal
Geplaatst: 15-06-04 18:08
Alleen ik moet er nog bij Dus t wordt nog 1 starter later
Ctal
Geplaatst: 15-06-04 18:09
Heb jij trouwens ook dat meisje gezien met die schimmel ? Ze reed M2 en had n hoedje op ( Stond dr ook niet, veels te groot haha ) ik dacht dat niet mocht?
xxLisaxx
Geplaatst: 15-06-04 18:38
ja dacht ik ook ik heb ook een keer tegen haar gereden in de m2 toen kwam ze binnen met zwanenhalzen en aan die uiteinden wieltjes, hahah zo krijg ik mn pony ook voor het been op die manier en toen ik toen de ring in moest begon die man elke keer de klikkeren en zei met der zweep tegen der laars te slaan, heel vervelend, vind hetmaar een raar kind nja ik hoef tenminste niet meer na henriette pff wat was ik zenuwachtig toen ik haar voor me had met die pony zeg!
Ctal
Geplaatst: 15-06-04 21:04
Hihi nou je had anders maar een miniem verschil in punten Ze had nu weer van die lompe sporen. Beetje apart :S ook een beetje l.ullig als je elke keer een hoedje opdoet in notabene de M2 en je nog in de 140 rijdt. Wacht dan tot de Z ( Als je dat ooit haalt haha)
xxLisaxx
Geplaatst: 16-06-04 13:23
haha ik weet niet hoe oud ze is maar als ze nu m2 zit en ze heeft nog een paar jaar dan haalt ze die ooit wel ik had de 1e wedstrijd in de z het hoedje van de carrousel op maar die zit niet echt super dus toen het in zeewolde van dat bagger weer was heb ik mooi maar met cap gereden ik vind zo'n donkerblauw jasje ook vet mooi!
Liza_vL
Geplaatst: 16-06-04 16:56
Ja die ga ik kopen waarschijnlijk En Chantal, goed rijden he! Je maakt echt veel kans. En Lisa, ik zou gewoon de geldrse proberen, weer een ervaring rijker
Ctal
Geplaatst: 16-06-04 17:13
Zoals t er nu uitziet ga ik zaterdag niet eens, pony is heel erg ziek..en geen idee wat het is
xxLisaxx
Geplaatst: 16-06-04 18:35
jeetje balen zeg maar de selectie is toch pas over een week? en niet deze zaterdag toch? wat heeft ie dan hoesten oid? nja beterschap met hem!!
Ctal
Geplaatst: 16-06-04 19:08
Ja volgende week.
Maar zoals t er nu uitziet 'valt het mee'.
We hadden DA laten komen, Ches wou ook heel niet drinken enzow... En hij zegt ja hij is gebaat bij slobber ofzo iets, of hooi nat maken.
En hij wist niet hoe t kwam, maar zn longen buik hart etc. was allemaal goed. En nog n spuitje gegeven.
We vertrouwden het niet, want hij ging steeds liggen enzow.
Toen hebben we een andere DA gebeld, een echte PA. En die zei ja het is veels te stil van binnen.
Dus nu ging ie m ff voelen van binnen haha, en hij zat dus verstopt. Toen dmv neus sonde, paraffine erin gedaan, werkt laxerend.
En nu mag hij dus juist NIET eten, helemaal niets, morgen aan het eind van de dag een half uurtje wei, meer niet. Hij had dus ook koliek, door de verstopping.. En hij heeft pijnstiller gekregen enzow... ik dacht echt dat ie dood ging man, echt niet leuk..half levensloos lag ie, maar mee gaan lopen. Echt zo sloom, das heel chester niet, normaal runt ie als n gek de wei in, nu wou die dr niet eens heen.
Arm diertje :S Leuk he een DA die je zegt juist te voeren en dat t allemaal wel goed komt terwijl t omgekeerde t geval is.
Als je nl. niets zou doen, dan zou hij er dus nog zieker van worden, zo'n beetje dood gaan. Behalve wanneer t paard zelf niet zou eten, en eten wou die dus wel. Gare k.ut DA :S
Khad nog wel n mooi compliment Bij de onderlinge hadden allebei de jury';s later gezegd dat ik de beste was haha ( Daar rijd je ff tussen de M/Z paarden )
Liza_vL
Geplaatst: 16-06-04 20:14
Ik dacht dat dierenartsen een diploma kregen vanwege hun kennis, niet dus Nou hopelijk is ie beter voor zaterdag, je moet gewoon mee doen! Nou ja, als ie ziek is gaat dat natuurlijk moeilijk. Hopelijk wordt ie snel beter. Tjee...
Ctal
Geplaatst: 16-06-04 22:08
We hebben die andere DA ook van een andere praktijk laten komen hoor, helemaal uit Heerde. Maar was weleens geweest bij mn instructrice, ook toen ike r in pension stond, en dat beviel goed. Deze man had t ook zo bekeken wat het was. Echt n hele goede!
Die andere gaf een spuitje, ja hierdoor gaat ie drinken. Doe maar een dekentje op, want zn temp. is te laag. En hoe komt dat dan? Ja dat kan door meerdere dingen komen, maar het is ZEKER geen koliek, zei de domme man nog een keer of 5. Wel dus
Ctal
Geplaatst: 16-06-04 22:08
Ik ga niets forceren voor de kringkampioenschappen, want Chester zelf is t belangrijkst, als ik het niet vertrouw start ik niet.
Soph12
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:40
nee lekker rustig beter laten worden.. het is balen maar wel het beste!! echt heel veel beterschap voor chester! Hoop dat ie morgen weer wat beter gaat! echt vervelend, arm dier!
Ctal
Geplaatst: 16-06-04 22:50
Hij mag niet eten t/m morgenaaf :S En hij ziet r vet zielig uit. Heb mn repetitie ook helemaal niet geleerd.
Echt hij lag daar half dood in de stal..en ik heb er zo'n beetje bij zitten janken.. Ik wist toch heel niet wat ie had, was vet eng.
xxLisaxx
Geplaatst: 17-06-04 11:27
sharon bij ons op de manege heeft ook zoiets gehad, die kreeg ook zo'n sonde en alles en na een tijdje knapte die al aardig op, geloof dat die binnen een week weer helemaal goed was... zij wouden hem ook al op laten nemen in een kliniek enzo omdat het met dat beest ook niet goed ging ...
nou sterkte zeg lijkt me idd ook vet erg als je paard ziek is en je weet niet wattie heeft
Ctal
Geplaatst: 17-06-04 14:07
Hij is nu nog vet sloom, maar de DA zou vdaag rond 4 ur bellen, en wij zouden m dan ff in de wei doen, en kijken wat er gebeurt.
Vet zielig, hij wil echt eten de vreetzak. We hebben de hele stal moeten leeghalen.
xxLisaxx
Geplaatst: 17-06-04 16:28
ja bij dat paard op de manege bij ons hadden ze een muilkorf omgedaan zodat ie niet meer kon eten, stond ie daar vet suf en al die kleine meisjes vragen oftie misschien gevaarlijk was nou hoop dat het goed gaat in de wei
Soph12
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 16:51
ja en hinniken als iemand met eten langs skwam.. echt zielig. Sharon was namelijk al na een dag beter toen ze eenmaal die sonde had enzo, hopen dat chester dat ook heeft, en je ook binnen een week weer kan rijden!
Ctal
Geplaatst: 17-06-04 16:54
Nee DA komt zo weer om nog n x paraffine te geven.