Jullie zijn welkom bij mijn proef, 11.48 in ring 5, 14 minuten later in ring 6! Word ik wel super zenuwachtig door, maar waar ik jullie anders wil meeten weet ik niet!
Tot morgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Er was niet zo heel hoog gepunt, ik scheelde maar 10 punten (in totaal!!!) met de kampioen. De precieze uitslag weet ik niet, heb niet meer op de uitreiking gewacht. Zat waarschijnlijk ook niet in de prijzen. 
Ze was in elk geval wel braaf! De linkergalop ging de mist in, maar we hadden toch nog 164 punten en achteraf bleek een derde prijs... De tweede proef zakte ze helemaal in, en ging de linkergalop nog slechter en de middendraf kwam er ook niet meer uit na die galop
Toch nog 157 punten. 
) en heb haar laatste proef nog even kunnen zien terwijl Moenira zich te goed deed aan de grassprietjes. De proef die ik heb gezien ging heel netjes... Lekker compact paardje om te zien! (dan is Moenira echt heel smal en tenger!)
Maar dat zijn de regels van het khns niet!
joyce B schreef:Oh ja, Nienke, Wendy en Natalie leuk dat jullie nog even geweest zijn!
nou ja hij zei t niet letterlijk maar 1 blik is meer dan genoeg...je reed je pony erg netjes...jammer van die galop maar hey niet alles kan perfect gaan (dus bedenk maar alvast wat voor puntjes je strax toekomen als dat goed gaat!) joyce schreef:Jij hebt de moeder van Dynamiek ook nog nooit gezienHeb nog met Angelique van Dynamiek gepraat, want die sprak mij aan tijdens het losrijden (Ik had het te druk met mijn pony, had er niet eens meer aan gedacht ) en heb haar laatste proef nog even kunnen zien terwijl Moenira zich te goed deed aan de grassprietjes. De proef die ik heb gezien ging heel netjes... Lekker compact paardje om te zien! (dan is Moenira echt heel smal en tenger!)
Ik ben er nog steeds verbaasd van dat Dynamiek een kind van die merrie is

)
Zeker als je een punt mist in je eindtotaal had je kampioen moeten zijn!
gomir"]Jij hebt de moeder van Dynamiek ook nog nooit gezien
[quote="joyce schreef:Heb nog met Angelique van Dynamiek gepraat, want die sprak mij aan tijdens het losrijden (Ik had het te druk met mijn pony, had er niet eens meer aan gedacht ) en heb haar laatste proef nog even kunnen zien terwijl Moenira zich te goed deed aan de grassprietjes. De proef die ik heb gezien ging heel netjes... Lekker compact paardje om te zien! (dan is Moenira echt heel smal en tenger!)
Ik ben er nog steeds verbaasd van dat Dynamiek een kind van die merrie is

)
Zeker als je een punt mist in je eindtotaal had je kampioen moeten zijn!