miss_lizje schreef:Gelukkig nieuwjaar nog iedereen! Dat iedereen van zijn/haar wedstrijden mag genieten en de gestelde doelen mag behalen!
Ik mag weer rustig oppakken maar het valt wel tegen. De wedstrijd van februari die ik in mijn gedachte had is niet haalbaar.
2 weken rust en het voelt alsof ik alles vergeten ben en paard ook denkt "baas, wat doen we?".
Kies extractie is wel goed gegaan. Nog wel opzoek naar een ander bit in overleg met tandarts en instructeur.
Hebben jullie nog suggesties voor een bitfitter die niet alleen maar dure merken vast is omgeving rotterdam?
Want ik zie door de bomen het bos bijna niet meer als het om bitten gaat.
Met een bitfitter kan ik je niet helpen (en al helemaal niet in die omgeving aangezien ik in de Achterhoek woon), maar ik wil je toch even bemoedigende woorden inspreken voor je andere opmerking. Met geduld en regelmaat komt het gevoel van fijn paardrijden vast zo weer terug!
Waar loop je met rijden het meest tegenaan? Ik ben geen bitfitter maar heb wel veel paarden gereden. Wel wat met bitten geswitcht maar kom ook vaak weer op dezelfde (vaak 'simpele'/standaard) bitjes terug.
Verder liep mijn vorige trainingspaard het fijnste op een Myler, maar als ik die bij het huidige paard in doe is ze echt niet blij. Die loopt op een 'ouderwets' K&K Ultra dubbel gebroken watertrens en voelt daar prima op, dus ik ben ook niet verder gaan puzzelen.