Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:Hoe doet de jury dat op locaties waar het juryhok op een soort van etage zit? Die kunnen nooit zien wat jij bij C doet, al staan ze op en drukken ze de neus tegen de ruit.
TamaraFloor schreef:Zou iemand mij alsjeblieft stap voor stap willen uitleggen hoe het nou precies in zijn werk gaat?
Ik ben lid van de knhs en van een vereniging.
Met mijn vorige paard heb ik een startpas gehad.
Ik wil graag af en toe een proefje rijden dus geen vaste startpas.
Hoe gaat het in zijn werk?
Ik moet een dagpas hebben volgens mij?
Dus als iemand mij echt vanag paard aanmelden en zo alle stappen zou willen uitleggen zou ik heel fijn vinden!
Caritas schreef:KirstenHorse schreef:Ik heb ook voor het eerst gedroomd over de online proeven haha. Dat de jury een M2 protocol geleverd kreeg bij mij M1 filmpje en dus stug als M2 heeft beoordeeld. Ik had 90 punten waaronder een 0 voor keertwending
Haha, hoeveel verliespunten zijn dat?
TamaraFloor schreef:TamaraFloor schreef:Zou iemand mij alsjeblieft stap voor stap willen uitleggen hoe het nou precies in zijn werk gaat?
Ik ben lid van de knhs en van een vereniging.
Met mijn vorige paard heb ik een startpas gehad.
Ik wil graag af en toe een proefje rijden dus geen vaste startpas.
Hoe gaat het in zijn werk?
Ik moet een dagpas hebben volgens mij?
Dus als iemand mij echt vanag paard aanmelden en zo alle stappen zou willen uitleggen zou ik heel fijn vinden!
Heeft iemand al antwoord voor mij?
Caritas schreef:KirstenHorse schreef:Ik heb ook voor het eerst gedroomd over de online proeven haha. Dat de jury een M2 protocol geleverd kreeg bij mij M1 filmpje en dus stug als M2 heeft beoordeeld. Ik had 90 punten waaronder een 0 voor keertwending
Haha, hoeveel verliespunten zijn dat?