@Vonneke: Dank je

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melissa_93 schreef:Armyhorse nee voorlopig nog wel even Z1, maar ga nu wel meer focussen op de wissels en de andere Z2 oefeningen. Als de wissel in de training bevestigd zijn wil ik over.
Tweety welkom! Jammer dat hij een aantal keer schrok!
[naam] ah oke, dat is ook leuk natuurlijk! Kan me voorstellen dat je de wedstrijden dan even op een wat lager pitje zet!
JIj hebt voor tijd terug toch ook de ruiterdagen gestart? Vond je het een leuke wedstrijd?
SuperZodiaX schreef:Ik zou maandagavond weer starten. In de middag paardlief helemaal klaargemaakt, daarna nog even gegeten binnen, kom ik terug om hem in te laden zit hij ineens onder de bulten! Allergische reactie ergens op. Zieltje. Wedstrijd dus maar afgezegd. Nu eind van de maand maar weer een poging
armyhorse schreef:SuperZodiaX schreef:Ik zou maandagavond weer starten. In de middag paardlief helemaal klaargemaakt, daarna nog even gegeten binnen, kom ik terug om hem in te laden zit hij ineens onder de bulten! Allergische reactie ergens op. Zieltje. Wedstrijd dus maar afgezegd. Nu eind van de maand maar weer een poging
Dat is balen zeg. Hoe gaat het nu met je paard?