Wedstrijddoelen 2017

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 08:41

F_inley schreef:
Ik heb volgende week mijn b debuut met het mennen doel is dit jaar de B uit te rijden en misschien de selecties voor de hippiade mee te rijden :D

Gisteren mijn debuut gehad in de dressuur en 2 winst gereden heel trots op mijn jonge gup! Vandaag hebben we vaardigheid :j

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:25

Eerste concour is ingeschreven! :D
Fijn in de klasse B, gaan van te voren nog even goed lessen, we hebben nog even tot 19 maart, dus als het kan wil ik daar wel wat neer zetten :P

IwanLuver

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:53

Wow knap dat jullie je eerste doelen al gehaald hebben, knap hoor!!
Ik heb dit weekend een wedstrijd af moeten zeggen, vanwege het weer.
Ook heb ik er vanaf donderdag niet opgezeten, omdat de bak stijf bevroren is :(

Hopelijk duurt deze vorst periode niet te lang, niets aan om niet te kunnen rijden.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:18

IwanLuver schreef:

Hopelijk duurt deze vorst periode niet te lang, niets aan om niet te kunnen rijden.

Ik heb het zelfde probleem met de bak :(
Gelukkig een lieve vriend die mij en paard naar een andere stal rijd om te lessen, dat is dan wel weer fijn.

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:33

Ik heb nou 4 wedstrijden ( 8 proeven ) gereden waardoor de teller op B+11 staat

Aanstaande zondag ons L1 debuut, en kijken of we de outdoorselecties in de L2 kunnen rijden, en dan even kijken hoe die klasse gaat.

Doel eind van het jaar is M1 gestart met minimaal 1 winstpunt :)

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:39

Yes! Ik heb mijn dressuurzadel! Dus nu kan ik écht serieus gaan trainen :D Zie dat iedereen al flink op weg is! Ga zo door, toitoitoi

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:54

Doel vorige jaar was M1 met winst te raken, begon toen net L2. Helaas heb ik heel 2016 welgeteld 1x gestart en zijn we verder druk geweest met blessureleed. Op dit moment weer druk aan het opbouwen en eerst maar weer eens op niveau komen, tegen het outdoorseizoen weer wat inschrijven en hopelijk dit jaar dus wel M1 met winst te kunnen halen :j

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:00

Hopelijk volgende maand M1 debuut te rijden en eind van het jaar een paar winstpunten in de M1!

Nooit verwacht het L2 volledig door te komen maar dat is gelukt! Daarna mag ze lekker van haar pensioen gaan genieten :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 23:27

IwanLuver schreef:

Ooh je bent niet de enige... Na een lange periode van heel veel trainen voor het team, wilde ik deze week eindelijk weer eens écht les hebben (dat is al 4 maanden geleden). Echter kan ik thuis niet rijden, hopelijk eind van de week weer, aangezien het weer dooi wordt... Dus de eerste les is pas op de 28e.

Maar daarna ga ik echt los. *\o/*

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:48

Vandaag op wedstrijd geweest in Ewijk na 1,5 week niet getraind te hebben (geïmproviseerd getraind: veel longeren (die paddock is nog wel goed) en 2 lange buitenritten)... dus met aangepaste doelen van start gegaan. Rijd dat gekke paard van mij nog een 3e plek met 185,5 en een 2e plek met 184,5! Dus weer 2wp erbij wat de tussenstand op L1+9 zet :p

Mijn wedstrijd doel was in februari debuut maken in L2. Dat gaat denk ik wel lukken zo hihi

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:10

Ik kom me ook graag melden.
In december 2016 als oefening Z2 gestart. Met succes. Drie winstpunten namelijk.
Afgelopen weekend voor de tweede keer gestart en nu 1 winst. Met het weer van de laatste weken en de omstandigheden van m'n andere paard (zie os) kwam er niet zoveel van rijden.

Doelen 2017:
Dakar (eigen paard) ZZL startgerechtigd en stiekem ook gestart zijn. (1 jaar en 3 maanden over Z1 gedaan vanwege blessure paard, ongeluk gehad langs de weg dus 6 maanden niet kunnen trainen en toen weer 2 maanden op moeten bouwen).
Exspensive (geen eigen paard) Z1 geklasseerd zijn. Z2 zal niet zomaar lukken vanwege wissels.

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:19

suikermeisje schreef:
Ik kom me ook graag melden.
In december 2016 als oefening Z2 gestart. Met succes. Drie winstpunten namelijk.
Afgelopen weekend voor de tweede keer gestart en nu 1 winst. Met het weer van de laatste weken en de omstandigheden van m'n andere paard (zie os) kwam er niet zoveel van rijden.

Doelen 2017:
Dakar (eigen paard) ZZL startgerechtigd en stiekem ook gestart zijn. (1 jaar en 3 maanden over Z1 gedaan vanwege blessure paard, ongeluk gehad langs de weg dus 6 maanden niet kunnen trainen en toen weer 2 maanden op moeten bouwen).
Exspensive (geen eigen paard) Z1 geklasseerd zijn. Z2 zal niet zomaar lukken vanwege wissels.

Hoi Thamar, jij ook hier? :) Het gaat goed met je paardjes he? En je vriend was ook gestart, las ik. Echt super stoer van hem! Heb je dat hafje nog waarmee je L1 ging starten? :p

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:53

Hey Kim! Bokt is weer klein haha! Paardjes gaan goed idd, maar hou m'n doelen klein want elk jaar gebeurt er wel iets. Of ik breek wat of m'n paard glijdt onderuit en is totaal geschaafd...
Haflingertje is verkocht naar Purmerend naar een super leuke puber die ermee ging rijden. Klikte heel goed. Daarna [naam] gekocht. Helaas staat die nu nog op de kliniek.
Maar voor dit topic doet hij er nog niet toe. Hij mag volgend jaar pas mee, moet in het L1 beginnen tegen de tijd dat hij mee mag.

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:29

Leuk, al die doelen! *\o/*

Mijn doelen zijn ietsje anders doordat ik 21 ben en ik nog geen afscheid kan nemen van het fenomeen pony hobbelen :Y)

Mijn Welsh is nu 5 (6 in april 2017) en heb ik nu een maand of 8.
Mijn doelen voor het afgelopen jaar waren:
Dressuur: B en L1 door rijden -> Niet helemaal gelukt, nu L1+5
Springen: Zelf veel leren, nooit serieus gesprongen voor ik Gio kocht. Veel oefenparcourtjes rijden en een fijne instructeur vinden-> Helemaal gelukt, super veel mogen leren en een combi Mogen worden *\o/*
Cross: Veeeeeeeeeel les nemen want hij was voor alles alles alles bang en ging overal voor op de rem. Op het laatste moment goed gekomen :')

Voor 2017:
Dressuur: L1 &L2 uit rijden, Als het ook nog lucht om ons eerste puntje in de M te soren ben ik helemaal happy
Springen: B starten (ZONDER weigeringen :') )
Cross: Meer verschillende plekken opzoeken (tot nu toe heeeeeeeel veeel in Moordrecht gelest. Super veel geleerd en zeker nog niet uitgeleerd, maar krijg zin andere uitdagingen qua hindernissen) en hoop ook een oefencrossje te rijden!

We hebben er alweer helemaal zin in 8-)

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:33

suikermeisje schreef:
Hey Kim! Bokt is weer klein haha! Paardjes gaan goed idd, maar hou m'n doelen klein want elk jaar gebeurt er wel iets. Of ik breek wat of m'n paard glijdt onderuit en is totaal geschaafd...
Haflingertje is verkocht naar Purmerend naar een super leuke puber die ermee ging rijden. Klikte heel goed. Daarna Jappeloe gekocht. Helaas staat die nu nog op de kliniek.
Maar voor dit topic doet hij er nog niet toe. Hij mag volgend jaar pas mee, moet in het L1 beginnen tegen de tijd dat hij mee mag.

Tjee, veel pech dus... dat is balen! Hopelijk gaat het straks met Jappeloe een stuk beter en zien we die straks ook in dit topic terug!
Hopelijk blijft 2017 een "schadevrij" jaar!

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:39

Met Carlos wil ik aan het eind van het jaar M springen zijn en onze eerste samen gestelde wedstrijd gaan rijden. Met Roosje L springen en L2 dressuur. Ze heeft nog 0 wedstrijdervaring dus ben benieuwd.

XxKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 10:09

Eerste doel van 2017 behaald! Gisteren ons 5e winstpunt behaald in het Z1. Dus we mogen het sportpredicaat aanvragen! *\o/*

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 10:27

Ik doe ook weer mee
Momenteel al sinds 4 december uitgeschakeld ivm een val doordat m'n beugelriem knapte. Duurt allemaal langer dan gedacht en hoop het outdoorseizoen weer te starten.
Ben nu L2+29 dus wil die jaar M1+1 halen, momenteel zit er nog geen contragalop op wel een wissel haha
En met springen bungel ik tussen de B en L in. Wil in het outdoorseizoen L+5 halen minimaal en misschien dat ik dit jaar nog M wil starten maar dat zit er nu absoluut nog niet in en is een, zoals t er nu uit ziet, onhaalbaar doel haha

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 22:50

Leuk topic :D Leuk ook om te zien dat sommige het doel van vorig jaar hebben bereikt!

Dit jaar, toevallig vandaag voor het eerst gestart in de B, teller staat gelijk op B+4 :) Het lijkt mij een mooi doel om aan het einde van het jaar in de M1 te rijden. Heb ik ook gelijk meer motivatie om wat harder te trainen :+

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 23:00

Gefeliciteerd Kayleigh! :D

Hier ook het eerste doel behaald, ons eerste winstpunt in de M1 binnengehaald tijdens ons debuut! :o

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 23:00

Wat een leuk topic!
Dit jaar wil ik toch een wat hoger doel proberen te halen. We zijn nu L2 + 9 en ik wil voor eind december M2 + 10 zijn... Eerst was het z1 geklasseerd maar voor ik die overgang maak wil ik alles goed hebben bevestigd dus vandaar de punten voor het z dan ben ik al erg tevreden

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 23:30

Mijn laatste L1 wedstrijd staat gepland op 19 februari! Daar verwacht ik ons laatste winstpunt te rijden!
En op 26 februari staat ons L2 debuut gepland!! Kan niet wachten! *\o/*

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:22

Leuk dat er allemaal nieuwe doelen zijn bijgekomen en ook al doelen zijn behaald!

Gisteren heb ik mijn punten om L1 te mogen starten behaald met 201,5 en 205 in de B. We zijn nu B + 11 en totaal 3 wedstrijden (6 proeven) gestart. Ben ontzettend trots op mijn soms zo stoute merrie. Op wedstrijd doet ze het echt geweldig. Mijn doel was om eind 2017 L2 te mogen starten. Ik ben benieuwd wat L1 ons gaat brengen!

SaphiraX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:01

Heel hard gaan oefenen en dan ook beginnen met wedstrijden! Ik ben gelukkig al aardig op weg! :)

nelske164

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:05

Ik wil mij hier ook graag melden.
Ik rijd nu twee jaar een paardje van anderen en eindelijk zijn we een beetje op de goede weg en zo langzaam aan wel klaar voor wat wedstrijdjes. Vorig jaar twee keer gestart, maar ging nog niet echt van harte. Door stage heeft alles even stil gelegen en ben net over gestapt op een hoofdstel met lage neusriem, dus dat is allemaal nog even wennen, maar wil dit jaar toch wel wat meer wedstrijden mee gaan pakken.
Mijn eerste doelen voor dit jaar zijn dan ook om met meer ontspanning op wedstrijd te gaan en ons eerste winstpunt in de L1 te behalen.