Janine1990 schreef:Anoniem schreef:Oh je mag het gerust in m'n gezicht zeggen hoor, dan zou ik precies hetzelfde vertellen/uitleggen als ik hier net postte
Ik bedoelde meer dat ik het enorm bot vind om het zo te verwoorden als jij deed. Ik heb als ruiter echt geen bevestiging nodig, (maar mij niet zo snel druk) maar mijn paard wel. Ik vond het gewoon nogal kort door de bocht, deze opmerking van je.
Waarom zou ik mensen zoiets recht in hun gezicht zeggen? Waarom zou ik me op zo'n moment gaan bemoeien met andere mensen? Echt zo niet nodig...![]()
Kennelijk maak je je wel druk om mijn opmerking. Want het gaat al niet meer om lage punten.
Edit: Nu had mijn opmerking ook niet echt betrekking op lage punten, dus misschien mijn schuld dat het offtopic ging
Ik maak mij nergens druk om hoor, ben daar volgens mij niet zo goed in
Ik kan er alleen gewoon slecht tegen als mensen zomaar iets roepen, wat dus helemaal niet waar hoeft te zijn.Wij zijn net weer terug van wedstrijd, en heb zelf toch wel het mooiste excuus nu: Mijn paard was bang voor m'n vader

Serieus, hij stond net naast het juryhokje en ze zag 'm niet tot we er voorbij waren, ze maakte gewoon een sprong van 2 meter opzij

Verder vandaag niks raars gehoord

)
.
Maar waarom heb je het toen niet aan de jury gevraagd? Het leverde kennelijk wel frustraties op. Zonde, zeker als een jurylid het juist goed bedoeld

kuch, mijn jonkie uit 2010 die tot maart 2015 op de wei heeft gelopen daarna gecastreerd is nu nog steeds niet wedstrijdklaar. We nemen de tijd en hebben ook geen haast.