Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Lithya schreef:Sannnn schreef:Waarom is het zo erg om wat langer B te rijden?
Alleen voor je eigen ontwikkeling goed, dus ik snap het probleem zelf niet zo goed.
Dan moet er wel bekend worden gemaakt waar je aan dient te werken om hogere punten te halen. Dat is waar het op dit moment wel aan schort.
Urielle schreef:Het is ook niet fijn voor bijvoorbeeld mensen die gewoon een puntje willen voor SGW of een kwalificatie voor opleidingen zoals de ORUN.
Urielle schreef:Het is ook niet fijn voor bijvoorbeeld mensen die gewoon een puntje willen voor SGW of een kwalificatie voor opleidingen zoals de ORUN.
terwijl ze dus cross onwijs goed doet en die hoogte etc prima aan kan 
Sannnn schreef:Urielle schreef:Het is ook niet fijn voor bijvoorbeeld mensen die gewoon een puntje willen voor SGW of een kwalificatie voor opleidingen zoals de ORUN.
Maar zou je een B SGW wedstrijd moeten willen rijden als je geen winstpunt in het B springen op deze manier zou kunnen halen?
Het niveau op de B SGW wedstrijden mag ook omhoog en deze winstpunt regeling in het springen zou daarbij kunnen helpen.
Voor kwalificatie van ORUN Dressuur o.i.d. kan ik het me voorstellen, helemaal als je zelf geen held bent met springen. Maar als je toch iets in de richting van springen ORUN wilt doen zou je toch die punt in het B springen moeten kunnen halen.

Sannnn schreef:Lithya schreef:Dan moet er wel bekend worden gemaakt waar je aan dient te werken om hogere punten te halen. Dat is waar het op dit moment wel aan schort.
Dat noem ik verder op in hetgeen wat ik zeg toch ook.
Sannnn schreef:Urielle schreef:Het is ook niet fijn voor bijvoorbeeld mensen die gewoon een puntje willen voor SGW of een kwalificatie voor opleidingen zoals de ORUN.
Maar zou je een B SGW wedstrijd moeten willen rijden als je geen winstpunt in het B springen op deze manier zou kunnen halen?
Het niveau op de B SGW wedstrijden mag ook omhoog en deze winstpunt regeling in het springen zou daarbij kunnen helpen.
Voor kwalificatie van ORUN Dressuur o.i.d. kan ik het me voorstellen, helemaal als je zelf geen held bent met springen. Maar als je toch iets in de richting van springen ORUN wilt doen zou je toch die punt in het B springen moeten kunnen halen.
Lielle schreef:Snorlex schreef:75 zou prima zijn als juryleden daarnaast goed worden bijgeschoold en er feedback op de coupon komt te staan.
Begin daar inderdaad al mee in het BB of plaats iemand bij de uitgang van de ring voor mondelinge tips.
Nu is die grens van 75 een stap te ver.
Het is onduidelijk hoe je aan die 75 punten komt en juryleden weten ook nog niet precies hoé ze moeten punten heb ik het idee.
exact. Met de regeling is niets mis maar de stijlbeoordeling door de juryleden is weinig doorzichtig en bereikt zijn doel niet. En dat zul je moeten aanpakken. Ik vind de stijlbeoordeling in de sgw behoorlijk goed, wellicht zouden ze daar eens naar moeten kijken.

pol013 schreef:Overigens vindt ik die caprilli proeven terug halen nog best een goed idee. Dan ben je tenminste wel echt duidelijk wat je wil van een combinatie. Rijstijl en springen