Ik ben Simone en rijdt met de merrie Enjoy H (Tango x Krack C)
Mijn m1 debuut is alweer even geleden.. lees 1 maart.
In die proeven zaten enkele grove fouten als dribbel in middenstap en te laat afwenden etc etc, toch nog 198 en 194.
Daarna pas weer een wedstrijd gereden op 29-3. Wat ging het slecht de eerste proef.. Enjoy was narrig, dwars en afwezig. Achterwaarts 4-6 passen ging zo slecht dat ik er zelf 12 van gemaakt heb haha

Tweede proef er vol voor gereden met een groot risico op fouten maar het ging goed! 188 en 198.
Eind april stond de twee daagse van Maassluis in de planning. Eerste dag veel spanning maar daardoor kreeg ze enorm veel swung en trit in de benen. Heerlijk gevoel. 196 en 203! Dus zo waren we in 6 proeven het M1 door.
Tweede dag kwam de merrie weer in Enjoy naar boven. Ze reageerde super slecht op de hulpen en ontzettend lastig in de aanleuning. Dit resulteerde in een aardige eerste proef en een drama tweede proef. 188 en een geheel terechte 172 (onze allereerste keer geen winst) Het was een weekend van uitersten haha

Nu heb ik sinds dat weekend geen wedstrijd meer gereden.. en begint het steeds weer meer te kriebelen. Dus misschien plak ik er binnenkort toch nog een m1 wedstrijd tegenaan ook al was dat niet de bedoeling haha

Enjoy en ik