Moet zeggen dat ik wel echt ontzettend veel wissel omdat ik altijd wel iets mooiers zie :p Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moet zeggen dat ik wel echt ontzettend veel wissel omdat ik altijd wel iets mooiers zie :p 

Ooit wil ik een zwart springzadel erbij, maar voor nu vind ik dit prima
lina1998 schreef:En opeens ben ik heel blij dat ik met extreme haast in een kwartier op school kan zijn.
Ach kaat, voor je het weet ben je die klasses uit toch?
In wat voor outfit rijden jullie eigenlijk?
Bij wedros heb ik zwart tuig met gouden accenten. En ik zelf in het donkerblauw (alleen mijn cap nog niet..)
Bij Gerrit bruin tuig, en ik nog steeds in het donkerblauw.

)
aanleuning zit er ook nog niet 100% op.
Wedstrijdervaring heeft hij ook niet veel dus de eerste keer op wedstrijd ging wel goed bij het inrijden maar eenmaal in de binnenpiste was het een ramp
Daarom gaan we ook veel oefenwedstrijden af maar met dat slechte weer en nu die Rhino hier in de buurt zijn we al een tijdje niet kunnen gaan
x_Kaat_x schreef:Zo hee, nu kan ik eindelijk eens met mensen fatsoenlijk over wedstrijdkleding kletsen![]()
![]()
Tell me... Wat is jullie outfit?
en ik vind deze echt supermooi
http://www.geblingt.nl/Plastron-D-Luxe-Lace
Maar die plastrons met in itialen zijn ook heerlijk
) ( oh ja ik hou wel van wat glitter en heb geen schrik van roze
) heb zwarte petrie rijlaarzen en heb een zwarte (ook lamicell, niets speciaals) cap.
x_Kaat_x schreef:lina1998 schreef:En opeens ben ik heel blij dat ik met extreme haast in een kwartier op school kan zijn.
Ach kaat, voor je het weet ben je die klasses uit toch?
In wat voor outfit rijden jullie eigenlijk?
Bij wedros heb ik zwart tuig met gouden accenten. En ik zelf in het donkerblauw (alleen mijn cap nog niet..)
Bij Gerrit bruin tuig, en ik nog steeds in het donkerblauw.
Je was me voooor![]()
![]()
Normaal denk ik wel de klasse snel uit te zijn. Ik hoop het toch.
Op dit moment moeten we er eerst in geraken. Maar als Amigo en ik eens vertrokken zijn met de wedstrijden dan kan dat niet anders als goed gaan
(positive mind) Amigo is een paard dat met sprongen vooruitgaat en elke week weer is er weer verbetering te zien. Op dit vlak is het echt zooo''n heerlijk paard! Hij leert ongeloofelijk snel maar... hij heeft dan ook heel wat in te halen natuurlijk. Evenwicht in verzamelde galop is nog werkpunt en hij kan af en toe nog wat zwenken. op de linkerhand heeft hij de neiging rechtsvoor tegen de rand te plakken en linksachter naar buiten
aanleuning zit er ook nog niet 100% op. Maar dat komt allemaal ook wel. Forceren heeft toch geen nut
Wedstrijdervaring heeft hij ook niet veel dus de eerste keer op wedstrijd ging wel goed bij het inrijden maar eenmaal in de binnenpiste was het een ramp
Daarom gaan we ook veel oefenwedstrijden af maar met dat slechte weer en nu die Rhino hier in de buurt zijn we al een tijdje niet kunnen gaan
. Ja je hebt helemaal gelijk hoor! Forceren heeft geen enkele zin en het moet toch ook leuk zijn voor jou én je paard? Ik ga de 28ste weer starten, wat aan de vroege kant, maar het is een wedstrijd op de stal waar ik sta en ik ken wedros (en mezelf) een beetje waarschijnlijk moeten wij als combinatie toch weer even wennen aan de wedstrijden dus we gaan starten voor de ervaring en dan zien we wel wat ze er van vinden. (Hij beheerst alle onderdelen wel gewoon hoor, maar het is nog niet perfect)
Tortilla schreef:x_Kaat_x schreef:Zo hee, nu kan ik eindelijk eens met mensen fatsoenlijk over wedstrijdkleding kletsen![]()
![]()
Tell me... Wat is jullie outfit?
en ik vind deze echt supermooi
http://www.geblingt.nl/Plastron-D-Luxe-Lace
Maar die plastrons met in itialen zijn ook heerlijk
Ik zelf vind zwart maar saai... Dus ik start in het lichtgrijs![]()
Jasje: http://static.webshopapp.com/shops/0154 ... -grijs.jpg
Daarnaast ben ik aan het sparen voor deze laarzen:
http://www.horka.com/media/catalog/prod ... 17ab375767
Jammer genoeg start ik dus nog met lederen chaps + jodphurs.
mooie keuze!
. Ik ben er zo blij mee lina1998 schreef:x_Kaat_x schreef:Je was me voooor![]()
![]()
Normaal denk ik wel de klasse snel uit te zijn. Ik hoop het toch.
Op dit moment moeten we er eerst in geraken. Maar als Amigo en ik eens vertrokken zijn met de wedstrijden dan kan dat niet anders als goed gaan
(positive mind) Amigo is een paard dat met sprongen vooruitgaat en elke week weer is er weer verbetering te zien. Op dit vlak is het echt zooo''n heerlijk paard! Hij leert ongeloofelijk snel maar... hij heeft dan ook heel wat in te halen natuurlijk. Evenwicht in verzamelde galop is nog werkpunt en hij kan af en toe nog wat zwenken. op de linkerhand heeft hij de neiging rechtsvoor tegen de rand te plakken en linksachter naar buiten
aanleuning zit er ook nog niet 100% op. Maar dat komt allemaal ook wel. Forceren heeft toch geen nut
Haha ja, echte spullen verslaafde hier ik merk het al. Ja je hebt helemaal gelijk hoor! Forceren heeft geen enkele zin en het moet toch ook leuk zijn voor jou én je paard? Ik ga de 28ste weer starten, wat aan de vroege kant, maar het is een wedstrijd op de stal waar ik sta en ik ken wedros (en mezelf) een beetje waarschijnlijk moeten wij als combinatie toch weer even wennen aan de wedstrijden dus we gaan starten voor de ervaring en dan zien we wel wat ze er van vinden. (Hij beheerst alle onderdelen wel gewoon hoor, maar het is nog niet perfect)

En Hij is ook nog maar net 6, dat komt allemaal wel nog.

het is grappig bedoeld
)
wel een hele zomer kampjes voor gegeven & ben er ook wel echt ontzettend voorzichtig mee.. Maar wel héél blij!

800 euro
(maar zoooo mooi) ze heeft al eens gezegd dat ik hem wel mag overkopen omdat ze (ze springt nu en heeft alles in het bruin) een bruine samshield cap wilt. Maar dat geld...
cindy1000 schreef:Houden jullie eigenlijk ook wat van opstap gaan en festivals enzo bijvoorbeeld?
Op stap gaan wel! festivals iets minder want ik wil mijn paard nooit laten stil staan
ik ga ook nooit op vakantie