[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IlBuono

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:06

Ik rijd met zwarte laarzen en toque en een blauw jasje :D Moet zeggen dat ik wel echt ontzettend veel wissel omdat ik altijd wel iets mooiers zie :p

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:07

Ik heb gewoon simpel zwart tuig en zwart jasje, laarzen en cap :')
Vind donkerblauw wel heeel gaaf <3

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:08

Haha dat komt me bekend voor.
Maar ik heb van de zomer eindelijk mijn ideale laarzen laten aanmeten dus donkerblauwe it is :))

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:08

Ik heb een bruin zadel + bruine singel, zwarte laarzen + zwarte cap, zwart hoofdstel met witte stiksels en mijn jasje is zwart met zilver :) Ooit wil ik een zwart springzadel erbij, maar voor nu vind ik dit prima :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:09

lina1998 schreef:
En opeens ben ik heel blij dat ik met extreme haast in een kwartier op school kan zijn.

Ach kaat, voor je het weet ben je die klasses uit toch?

In wat voor outfit rijden jullie eigenlijk?
Bij wedros heb ik zwart tuig met gouden accenten. En ik zelf in het donkerblauw (alleen mijn cap nog niet..)
Bij Gerrit bruin tuig, en ik nog steeds in het donkerblauw.

Je was me voooor :D :D :')
Normaal denk ik wel de klasse snel uit te zijn. Ik hoop het toch.
Op dit moment moeten we er eerst in geraken. Maar als Amigo en ik eens vertrokken zijn met de wedstrijden dan kan dat niet anders als goed gaan :D
(positive mind :j )

Amigo is een paard dat met sprongen vooruitgaat en elke week weer is er weer verbetering te zien. Op dit vlak is het echt zooo''n heerlijk paard! Hij leert ongeloofelijk snel maar... hij heeft dan ook heel wat in te halen natuurlijk. Evenwicht in verzamelde galop is nog werkpunt en hij kan af en toe nog wat zwenken. op de linkerhand heeft hij de neiging rechtsvoor tegen de rand te plakken en linksachter naar buiten :+ aanleuning zit er ook nog niet 100% op.

Maar dat komt allemaal ook wel. Forceren heeft toch geen nut :n Wedstrijdervaring heeft hij ook niet veel dus de eerste keer op wedstrijd ging wel goed bij het inrijden maar eenmaal in de binnenpiste was het een ramp :+ Daarom gaan we ook veel oefenwedstrijden af maar met dat slechte weer en nu die Rhino hier in de buurt zijn we al een tijdje niet kunnen gaan :(

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:10

Ik rij helemaal zwart, met aardig wat blingbling haha. Daarin ben ik echt net een klein kind :')
@kaat, ik zie mijn vriend ook alleen weekends hoor, hij woont 40 km bij mij vandaan.
jeetje rhino in de buurt spannend :0

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:12

x_Kaat_x schreef:
Zo hee, nu kan ik eindelijk eens met mensen fatsoenlijk over wedstrijdkleding kletsen <<) :Y)
Tell me... Wat is jullie outfit? :D

en ik vind deze echt supermooi :D
http://www.geblingt.nl/Plastron-D-Luxe-Lace
Maar die plastrons met in itialen zijn ook heerlijk :D

Ik zelf vind zwart maar saai... Dus ik start in het lichtgrijs :D
Jasje: http://static.webshopapp.com/shops/0154 ... -grijs.jpg
Daarnaast ben ik aan het sparen voor deze laarzen:
http://www.horka.com/media/catalog/prod ... 17ab375767

Jammer genoeg start ik dus nog met lederen chaps + jodphurs.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:13

Ik heb alles in zwart ( vind donkerblauw heeel errug mooi maar helaas is het niet toegelaten in de LRV ) Ik heb een euroriding Titan 2 zadel, hoofdstel van BR. Ik heb het christall jasje van lamicell (was mooi en toch niet zo duur :o ) ( oh ja ik hou wel van wat glitter en heb geen schrik van roze }> ) heb zwarte petrie rijlaarzen en heb een zwarte (ook lamicell, niets speciaals) cap.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:14

Ik heb nu nog veelzijdigheilaarzen en spaar ervoor dat mijn volgende laarzen de dressuurlaarzen van De Niro kunnen zijn <3

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:15

x_Kaat_x schreef:
lina1998 schreef:
En opeens ben ik heel blij dat ik met extreme haast in een kwartier op school kan zijn.

Ach kaat, voor je het weet ben je die klasses uit toch?

In wat voor outfit rijden jullie eigenlijk?
Bij wedros heb ik zwart tuig met gouden accenten. En ik zelf in het donkerblauw (alleen mijn cap nog niet..)
Bij Gerrit bruin tuig, en ik nog steeds in het donkerblauw.

Op dit moment moeten we er eerst in geraken. Maar als Amigo en ik eens vertrokken zijn met de wedstrijden dan kan dat niet anders als goed gaan :D
(positive mind :j ) Amigo is een paard dat met sprongen vooruitgaat en elke week weer is er weer verbetering te zien. Op dit vlak is het echt zooo''n heerlijk paard! Hij leert ongeloofelijk snel maar... hij heeft dan ook heel wat in te halen natuurlijk. Evenwicht in verzamelde galop is nog werkpunt en hij kan af en toe nog wat zwenken. op de linkerhand heeft hij de neiging rechtsvoor tegen de rand te plakken en linksachter naar buiten :+ aanleuning zit er ook nog niet 100% op. Maar dat komt allemaal ook wel. Forceren heeft toch geen nut :n Wedstrijdervaring heeft hij ook niet veel dus de eerste keer op wedstrijd ging wel goed bij het inrijden maar eenmaal in de binnenpiste was het een ramp :+ Daarom gaan we ook veel oefenwedstrijden af maar met dat slechte weer en nu die Rhino hier in de buurt zijn we al een tijdje niet kunnen gaan :(

Haha ja, echte spullen verslaafde hier ik merk het al :'). Ja je hebt helemaal gelijk hoor! Forceren heeft geen enkele zin en het moet toch ook leuk zijn voor jou én je paard? Ik ga de 28ste weer starten, wat aan de vroege kant, maar het is een wedstrijd op de stal waar ik sta en ik ken wedros (en mezelf) een beetje waarschijnlijk moeten wij als combinatie toch weer even wennen aan de wedstrijden dus we gaan starten voor de ervaring en dan zien we wel wat ze er van vinden. (Hij beheerst alle onderdelen wel gewoon hoor, maar het is nog niet perfect)

cindy1000

Haha echt gezellig dat dit topic zo goed loopt dames! :D

x_Kaat_x

Tortilla schreef:
x_Kaat_x schreef:
Zo hee, nu kan ik eindelijk eens met mensen fatsoenlijk over wedstrijdkleding kletsen <<) :Y)
Tell me... Wat is jullie outfit? :D

en ik vind deze echt supermooi :D
http://www.geblingt.nl/Plastron-D-Luxe-Lace
Maar die plastrons met in itialen zijn ook heerlijk :D

Ik zelf vind zwart maar saai... Dus ik start in het lichtgrijs :D
Jasje: http://static.webshopapp.com/shops/0154 ... -grijs.jpg
Daarnaast ben ik aan het sparen voor deze laarzen:
http://www.horka.com/media/catalog/prod ... 17ab375767

Jammer genoeg start ik dus nog met lederen chaps + jodphurs.

oooh lak! <3 mooie keuze!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:17

Dit is mijn jasje :D
Afbeelding

x_Kaat_x

Dit is mijn jasje :D
oops dubbel :o mijn excuses!

lina1998

Ik zal morgen als ik er aan denk even een foto plaatsen van mijn laarzen. Donkerblauw lak, met hoge dressuur <3 . Ik ben er zo blij mee

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:19

lina1998 schreef:
x_Kaat_x schreef:
(positive mind :j ) Amigo is een paard dat met sprongen vooruitgaat en elke week weer is er weer verbetering te zien. Op dit vlak is het echt zooo''n heerlijk paard! Hij leert ongeloofelijk snel maar... hij heeft dan ook heel wat in te halen natuurlijk. Evenwicht in verzamelde galop is nog werkpunt en hij kan af en toe nog wat zwenken. op de linkerhand heeft hij de neiging rechtsvoor tegen de rand te plakken en linksachter naar buiten :+ aanleuning zit er ook nog niet 100% op. Maar dat komt allemaal ook wel. Forceren heeft toch geen nut :n Wedstrijdervaring heeft hij ook niet veel dus de eerste keer op wedstrijd ging wel goed bij het inrijden maar eenmaal in de binnenpiste was het een ramp :+ Daarom gaan we ook veel oefenwedstrijden af maar met dat slechte weer en nu die Rhino hier in de buurt zijn we al een tijdje niet kunnen gaan :(

Haha ja, echte spullen verslaafde hier ik merk het al :'). Ja je hebt helemaal gelijk hoor! Forceren heeft geen enkele zin en het moet toch ook leuk zijn voor jou én je paard? Ik ga de 28ste weer starten, wat aan de vroege kant, maar het is een wedstrijd op de stal waar ik sta en ik ken wedros (en mezelf) een beetje waarschijnlijk moeten wij als combinatie toch weer even wennen aan de wedstrijden dus we gaan starten voor de ervaring en dan zien we wel wat ze er van vinden. (Hij beheerst alle onderdelen wel gewoon hoor, maar het is nog niet perfect)

SSSSST :o :o
je verklapt mijn geheim hahahaha :')
jammer dat het allemaal zo veel geld kost :+

Idd :j En Hij is ook nog maar net 6, dat komt allemaal wel nog. :D

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:19

Oh fantastisch haha heb nu tenminste niet het gevoel dat ik echt de enige ben die constant maar spullen bijzoekt *\o/*

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:20

Moooi kaat!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:21

Zozo... even nieuwsgierig :o
(ps: pas op voor mijn humor , niet verkeerd opnemen :') het is grappig bedoeld :j )
Wie hier had er geld genoeg om een Samshield of een KEP cap te kopen :P

Zelf vind ik ze heel erg mooi maar... die prijs :wow: :=

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:22

Ik rijd met het basismodel Shamshield ja :o wel een hele zomer kampjes voor gegeven & ben er ook wel echt ontzettend voorzichtig mee.. Maar wel héél blij!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:24

Ik heb alles gewoon simpel hahaha. Hou ook niet van te veel bling :o

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:25

Houden jullie eigenlijk ook wat van opstap gaan en festivals enzo bijvoorbeeld?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:26

Ze zijn ook zo mooi hee <3
Mijn vriendin die vroeger met haar pony L kempische reed heeft een zwarte samshield cap met swarovski _/-\o_ 800 euro :') (maar zoooo mooi) ze heeft al eens gezegd dat ik hem wel mag overkopen omdat ze (ze springt nu en heeft alles in het bruin) een bruine samshield cap wilt. Maar dat geld... %)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:27

cindy1000 schreef:

Ik niet echt :( Maar om een of andere reden ben ik er met mensen van stal wel dol op.. Doe het dan ook zelden of nooit hoor...

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:27

cindy1000 schreef:

:)) Op stap gaan wel! festivals iets minder want ik wil mijn paard nooit laten stil staan :+ ik ga ook nooit op vakantie :+
Maar uiteindelijk... als ik de keuze krijg paardrijden/op stap gaan is die keuze heeel erg snel gemaakt :+
paard natuurlijk <3
Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 16-02-15 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt