KNHS inschrijf systeem, wat een ellende.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:38

Wat een gedoe zeg!

Percy ik snap heel goed dat je blij bent met een startplek voor je dochter, maar wat internatoniaal rijden daar nou mee te maken heeft, dat ontgaat mij totaal.

Chaam is voor veel mensen een fijne SGW om het seizoen goed mee te starten, maar gelukkig is het geen zaak van leven of dood of je wel of niet kan starten.
Maar deze manier van inschrijven is natuurlijk wel super irritant en beslist niet eerlijk te noemen, erg slordig van de knhs dat ze hier niet goed op voorbereid zijn/waren. De inschrijving compleet overnieuw doen, lijkt mij ook de enige eerlijke oplossing.

kyrkelover

Re: KNHS inschrijf systeem, wat een ellende.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:42

Ja en dan nog maar te zwijgen over het feit dat wanneer het weer open gaat waarschijnlijk dezelfde hel uit breekt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:44

Nouja, dat irriteert me ook wel Lautje. Maar ook de manier waarop dingen gaan, zeggen dat anderen de boel verdraaien terwijl je hier op bokt het gewoon terug kan lezen.

Anderen schrijven het ook hier neer dat ze een plek hebben en er blij mee zijn. Prima zou ik ook zijn, logisch!
Maar anderen zeggen niet hetgeen wat jij zegt. Jij noemt zelf mensen hypocriet als ze zeggen dat ze het oneerlijk vinden en er niet naar handelen door zich uit te schrijven. Dat noem je egoistisch? Ik noem het egoistisch dat je zegt dat je blij bent met de manier waarop ze het opgelost hebben omdat we dan niet voor niets de hele nacht en halve dag opgeofferd hebben. Terwijl heel SGW wereld de nacht opgebleven is en overdag van alles geprobeerd heeft... Dat is denk ik ook hetgeen waar Lielle het over heeft, inlevingsvermogen. Ik denk niet dat je blij was geweest met deze oplossing als jullie er niet bij gezeten hadden. Dat noem ik het egoisme in mijn 1e post en dat heeft niks met sportiviteit, gunnen of wat dan ook te maken. Allemaal dingen die er bijgehaald worden later.

Percy schreef:
Dat mag jij vinden Lautje maar laat dan de paar mensen die wel op de lijst staan massaal zich uitschrijven? Ben benieuwd hoeveel er dat gaan doen. Heb zo'n vermoeden dat er dan opeens meer mensen "egoïstisch" zijn.

Ik geloof wel dat er mensen zijn die dat doen maar ik denk ook dat er een aantal behoorlijk hypocriet zullen zijn.

Percy schreef:
Het niet eerlijk vinden en daar zelf niets aan doen vind ik wel hypocriet Sann, je kan aan het oneerlijke zelf iets veranderen. Dat is niet de omgekeerde wereld, dat is handelen naar je eigen stelling.

Percy schreef:
Ik zeg alleen dat wij (nou ja, ik rij niet meer) het oneerlijk vinden maar zelf geen enkele actie ondernemen om daar verandering in te brengen.

Iedereen die het wel oneerlijk vind kan daar ook conclusie's uit trekken. Zeggen dat je het zo oneerlijk vindt en dan wel zelf je op de lijst laten staan, is dat dan fair? Snap het helemaal maar ga dan niet iemand die wel zegt dat ze blij is dat de inschrijving er op staat egoïstisch noemen. Natuurlijk komt er een zeker egoïsme bij kijken maar dat is bij elke wedstrijd waar we midden in de nacht voor in de aanslag zitten zo. We zijn altijd blij als we wel op de lijst komen en altijd teleurgesteld als dat niet zo is. Dat is menselijk en begrijpelijk.

Allemaal jouw woorden, niet de mijne. En dan zeg je nu dat eerlijkheid neer gesabeld word? Helemaal niet... Prima dat je eerlijk bent, maar als je zelf zulke dingen zegt dan moet je er zelf ook naar handelen en niet zeggen dat ik de boel verdraai of wat dan ook.
Je schrijft je zelf ook niet uit dus dan is het niet krom bekeken vanaf mijn kant maar andersom.
Het zijn niet mijn woorden dat iemand hypocriet is als die niet handelt door zich uit te schrijven, dat zijn jouw woorden.
Woorden die allemaal niet genoemd hadden hoeven te worden als de inschrijving gewoon eerlijk verlopen was. Allemaal hebben we, zoals al eerder gezegd, er een nacht en dag voor gezeten. Maar niet allemaal moeten we de volgende keer weer een poging doen en hopen dat het systeem van de KNHS het nu wel aan kan en je een startplek kan bemachtigen. Daar gaat het mij om... Dat is oneerlijk en dan kan je er van alles bijhalen, maar daar word de strekking niet anders van.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:48

Ik hoef niet in te schrijven, maar kom nu goed op de site.
Misschien fijn om te weten voor de mensen die nog moeten inschrijven voor EL en Chaam ;)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:49

Ja maar chaam is niet meer open dus veel minder mensen die er nu op zitten.
Ik denk dat zodra de boel weer open is we eenzelfde hel gaan krijgen.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:59

Dacht ik met een goede tip te komen :o

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:03

Moderatoropmerking:
Willen jullie eraan denken dat er niet op de persoon wordt gespeeld? Ik lees dat de sfeer minder wordt en het zou zonde zijn om het topic te moeten sluiten

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 20:03

Hoe je het went of keert iedere SGW rijder heeft een trainingsprogramma want je kunt niet zonder voorbereiding je paard of pony de wedstrijd in rijden.
Ik hoop van harte dat bij de nieuwe poging tot inschrijven de site wel bestand is tegen de invasie van enthousiaste SGW liefhebbers.

En een eerlijke beslissing.......Nee bij een valse start moet ook iedereen opnieuw starten dus jullie snappen wel wat ik hier mee wil zeggen.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:15

Inderdaad heeft iedereen een doel/trainingsprogramma en de een wil internationaal, de ander is blij om aan het eind van dit seizoen de punten voor het NK bij elkaar te hebben. Dus iedereen wil deze wedstrijd net zo graag als startwedstrijd hebben.
Zoals Esje al zegt, bij een valse start mogen de goede starters ook niet door gaan, dan begint ook iedereen opnieuw.

Rijlaarsje95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:27

Mij is het gelukt om in te schrijven voor Etten-Leur. Ik hoop dat ze een goede regeling kunnen treffen voor iedereen zodat het toch eerlijk blijft!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 20:08

Morgen stress test.
Het zal mij benieuwen

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:51

Vandaag ging het inschrijven top!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 08:35

joh, je laat me schrikken, ik dacht dat je had ingeschreven voor chaam :=

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 22:32

Nog geen nieuws.........stress test mislukt?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:43

Ook het eerste wat ik dacht. Misschien werkt het als ze de inschrijving voor de 22ste op een andere dag openen dan die voor de 29ste

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:46

Haha sorry madelene, ik zal mezelf even corrigeren :')
Vandaag ging het inschrijven voor de instructieweken top!

Ik denk dat het volgende inschrijfmoment voor Chaam en Etten-Leur wel veel beter zal gaan als dit zo goed gaat!

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:07

Kim_Asterix: Etten-leur is toch allang open?

Voor Chaam blijft het wel stil na de stresstest...

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:50

Heel stil na de stresstest. Ben wel benieuwd, maar blijven wachten.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 18:22

Het blijft idd wel heel stil.
Het gezegde geen nieuws is goed nieuws gaat in deze niet echt op

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:30

Wie weet is de stress test zo goed gegaan dat ze er stil van geworden zijn :P

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 11:07

Vanavond groot onderhoud aan mijn KNHS van 22.00 tot 6.00 niet beschikbaar.
Het zal mij benieuwen

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:59

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 15:23

In ieder geval betere tijden dan om 0.00uur

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:33

Nou dat vraag ik me af doordeweeks. Zat mensen die dan al lang onderweg zijn naar het werk of school rond die tijd.

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 08:29

Ik moet indd op dat moment van huis weg om naar mn werk te gaan dus ik ben niet echt blij met die tijd..