Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maartje1990 schreef:Ik kwam onlangs dit filmpje op facebook tegen, erg interessant
https://www.facebook.com/video.php?v=724894504270975
Maartje1990 schreef:en hoe weet je dat het niet de realiteit is? oke, eens dat je dat je dat niet kunt zeggen dat dat wél zo is n.a.v. dat filmpje. Maar dat betekend evenmin dat het niet de realiteit is.
Maartje1990 schreef:en hoe weet je dat het niet de realiteit is? oke, eens dat je dat je dat niet kunt zeggen dat dat wél zo is n.a.v. dat filmpje. Maar dat betekend evenmin dat het niet de realiteit is.
Maartje1990 schreef:Waarom heb je getemd op mijn berichten? Ze zijn allemaal on-topic en ik dacht misschien vindt TS dit filmpje ook wel interssant. Ik zit ook nergens over door te drammen want TS rijdt immers al bitloos
horsies5 schreef:Ik snap dat dat gezeur er altijd zal zijn..
Wat ik meer bedoelde is dat wanneer je zonder bit in de m1 nooit winst zal kunnen rijden om welke reden dan ook (verzameling etc).. het logisch zou kunnen zijn om het ook niet toe te staan ivm 'gezeur' achteraf
keeyzie schreef:Ik ga maandag nogmaals met de KNHS bellen, ik ben namelijk erg benieuwd naar het antwoord op mijn vraag. En inderdaad wat vele al zeggen: als het niet zou kunnen qua verzameling o.i.d. dan wordt dat toch vanzelf duidelijk uit de punten lijkt me? Mocht het dan blijken dat je inderdaad niet mee kunt komen (wat nu volgens mij nu de reden is) dan gaan die ruiters zelf toch wel nadenken?