Hoe is ze van karakter ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maaike_Melis schreef:wauw schoentje wat ontzettend gaaf! Wat een vermogen. Klopt het dat ze zelfs nog ruimte over heeft boven de sprong? Het lijkt namelijk of ze heel nauw springt!
Even een vraagje voor de mensen die GP rijden in welke discipline dan ook, zijn het gewoon jullie eigen paarden? Of rijden jullie voor een stal oid.

Maaike_Melis schreef:Wow super! Ben benieuwd naar de foto haha!
Het lijkt mij prachtig als je met je eigen paard GP kan rijden! Kan me dus voorstellen dat jullie heel blij zijn. Maar ook zoals schoentje zegt kan ik me ook voorstellen dat het fijn is en een eer dat je iemand zijn paarden op zo'n hoog niveau mag uitbrengen.
Offline schreef:Bij mij is het trots!
Ik heb jaren getraind, geld uitgegeven, ruzie thuis "omdat ik altijd bij mijn paard ben", lessen genomen en echt alles op alles gezet om het hoogst haalbare niveau te halen! En dat is in veel gevallen geen leuke weg geweest... Veel jaloezie, veel afgunst, mensen die niet in je geloven en naar over je gaan praten! Tot dat je er bent.... Dan heb je ineens een berg "vrienden" erbij . Of zullen dit meelifters zijn? Of zijn dit echte vrienden? Of...
Ik heb altijd 1 ding gedaan en dat is er in geloven dat het gaat lukken.. En dan lukt het!! Je niet doodstaren op je doel maar de weg er naar toe pas voor pas bewandelen met de juiste hulp en steun.
Maaaaaaar.... We did it!
)
de benzinekosten laat ik nu even buiten beschouwing. Zelf geef ik naast mijn werk ook nog lessen waardoor ik dit kan doen.
Ik investeer liever tijd in de mensen die ik wel leuk vind en die het beste met me voor hebben.