Fijn dat het rustig bij jullie was Niobe!
Hier in de buurt was het echt een gekkenhuis (kan ook niet anders in Den Haag). Ik had hem 's middags flink moe gemaakt met rijden, dat heeft wel wat gescheeld geloof ik want de stal eigenaresse zei dat Zico vrij rustig was. Maar gister tijdens het longeren bleek dat hij nog wel wat spanning had opgeslagen haha, hij ging helemaal los.
Ga er vanmiddag weer op, ga hem een alleen een beetje loswerken een half uurtje.

Ik heb me in het M1 voor deze wedstrijd ingeschreven, maar kan dat altijd nog wijzigen.
Hij zat echt helemaal vast aan alle kanten. Schijnt gekkenhuis te zijn geweest met de jaarwisseling in de buurt van stal, mega veel vuurwerk etc. Had hem gister aan de longe gedaan zodat hij de spanning kwijt kon, hij ging dan ook helemaal uit z'n dak. Wilde vandaag eigenlijk ook longeren maar dat kwam niet uit (iedereen wilde longeren vandaag) dus ben er even op gegaan om hem los te werken. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan! Maar uiteindelijk had ik hem er aardig doorheen, hopelijk is het morgen beter
... des ondanks die dikke onvoldoendes toch 182 gereden...
Wat gaat er mis?
...