tagger schreef:Patty83; Dat doe je toch vrijwillig en voor jouw vereniging? Ik kan als deelnemer kiezen waar ik ga starten. Je moet inderdaad blij zijn als ik kom, en liefst een auto vol paarden meeneem.
Het is precies deze houding waarom bepaalde wedstrijden worden gemeden en andere goed georganiseerde concoursen, waar wordt meegedacht met de deelnemers, overvol zijn.
Dat doe ik inderdaad vrijwillig, al ga ik me wel steeds meer afvragen waarvoor eigenlijk..
Waarom zou ik blij moeten zijn als jij komt? Wij verdienen er als vereniging geen euro aan! In principe organiseer ik als vrijwilliger een wedstrijd voor onze eigen leden. Om niet stel je ze in de gelegenheid wedstrijd te rijden, prima als er dan ook mensen van buitenaf komen. Het zou alleen fijn zijn als er ook een beetje erkenning is voor die vrijwilligers, in plaats van het 'klant is koning' gevoel wat ik hiervan krijg...
Overigens wil dit niet zeggen dat onze wedstrijden gemeden worden, of dat ze niet goed georganiseerd zijn. Over aanmeldingen hebben wij geen klagen.
Overigens zijn overvolle (gewone) wedstrijden echt wel verleden tijd, in ieder geval in Zuid-Holland. Behalve mss een enkel concours dat zwaar gesponsord word.
. Het verhaal heeft 2 kanten.
). Paardrijden is dadelijk voor de hobbyruiter niet meer te betalen.....