Wondes door sporen: toegestaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Re: Wondes door sporen: toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:32

Zoek op Youtube Olivier Phillaphaerts + naam paard (want hoe heette zijn paard ook alweer?) Aan die filpjes is niet veel te zien.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:35

_Apple_ schreef:
Zoek op Youtube Olivier Phillaphaerts + naam paard (want hoe heette zijn paard ook alweer?) Aan die filpjes is niet veel te zien.

Omdat dat niet de juiste filmpjes zijn ;)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:36

Okè, maar daar zie je niks. Ik hoopte een beetje te helpen hihi :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 21:55

Tja, ik weet gewoon wat ik gezien heb. Het bloed nam toe tijdens de rit en hij had wel degelijk sporen aan.

Mij gaat het er ook echt niet om om een discussie uit te lokken over de ruiter en zijn rijstijl, maar wel over de gevolgen. Regels zijn regels en de FEI hoort een voorbeeld te stellen. Dit kan gewoon niet, en dan mag de ruiter poeslief rijden.

Charisma, Els was er trouwens ook bij, we hebben het beide goed gezien. En ik kan me echt niet indenken dat van al die mensen wij de enige waren die dat rood op wit hebben opgemerkt.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:48

Tieneke: ik geloof je ook wel hoor, en je hebt een punt, regels zijn regels en bloed is niet toegestaan... maar helaas is de FEI niet heel consequent... als ik zoiets op jumping voor heb vlieg ik de ring uit...daar ben ik zeker van... maar helaas is dat niet voor iedereen het geval!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 18:12

Adelinde Cornelissen werd wel in 2010 de ring uitgestuurd (WEG) voor een op-de-tong-bijtende Parzival. Die heeft het dan weer wel geweten...

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:36

Is waar ja, maar dressuur wordt nog strenger bekeken dan springsport...soms gegrond...soms ongegrond zoals nu!