Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

IndianLady schreef:En sorry, maar je kiest je paard toch uit op van alles en nog wat en niet op hoe knotbaar de manen zijn. Dat zijn zaken waar je niet op kan kiezen.

Peppertree schreef:Ho ho, ik zeg nergens dat ik vind dat Friezen, Fjorden etc manen op gelijke lengte zouden moeten hebben (geen gezicht). Ik zeg alleen dat als je de reglementen letterlijk neemt, dat eigenlijk wel zou moeten. Maar dat is naar mijn idee nu meer een taalkundig issue.
Al denk ik wel dat de KNHS dit duidelijker in de reglementen op zou moeten nemen. Want nu worden naar mijn idee de reglementen dus niet nageleefd zoals ze er staan, maar zoals ze geïnterpreteerd worden door verschillende juryleden. Dat is niet juist.
)
. suffie schreef:Een stukje terug las ik dat mensen graag zouden zien dat de manen netjes aan 1 kant en op gelijke lengte zouden zijn getrokken/geknipt.
suffie schreef:Mijn Haflinger start ook in Duitsland en ook hier hangen de manen en staart gewoon los, zonder commentaar op het protocol.