Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:04

Gewoon bij de Delft (is stappend prima te doen vanaf mijn huis)
Zigzag appyementen zijn ook een eitje, van contra naar contra kunnen wij ook best... :D

Stiekem neem ik zelfs wel eens een pirouette mee om de achterhand te versterken :)

Ik zal zo wel even een topicje maken van de opendag en open avond. Heb er namelijk filmpjes van, als jullie willen weten wie wij zijn, bekijk gerust mijn onderschrift :D :)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 18:13

Welkom Michelle!
Alvast succes voor volgende week!
Pirouettes oefen ik ook wel eens me mijn pony :p

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:28

Bedankt! Leuk he, oefeningen die nog helemaal niet van toepassing zijn eens mee te nemen :+ :)

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:13

Heb je topic gezien. Leuke merrie hoor!!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:34

Bedankt :D

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:35

Als ik het geregel krijg ga ik zaterdag voor het eerst het diepe in! Deze week een trainingsweek om alle puntjes op de I te zetten... Nu dus nog een auto en groom regelen, zou wel gaaf zijn!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 08:55

Oeh spannend zeg! Gisteren was de ostheo op stal, even snel Alf besproken en hij gaf aan dat verzuring en dus spierpijn na zo'n week best zou kunnen. Geadviseerd om een weekje rustig aan te doen (was ik toch al mee bezig) en dan verder te kijken. Vandaag krijg ik in ieder geval zijn supplement weer binnen , dus daar gaat ie weer op en haal ik m ook niet meer vanaf.

Gisteren even gelongeerd, of tenminste wat daarvoor doorgaat bij ons want bij het minste geluid ontploft ie natuurlijk...maar het viel mee, hij wilde wel erg graag lang laag lopen dus dat zag er best uit!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:01

Wat voor supplementen geef je als ik vragen mag?

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:05

Spannend Udo! Ik hoop voor je dat je aan groom en auto kan regelen.

Aah daffodil, arme Alf! Maar dat komt helemaal goed na een weekje rustig aan!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:05

Myoplast, wel duur maar het werkt....en ik heb nu het idee dat doordat ik gestopt ben, hij last heeft van verzuring na forse training.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:28

Hallo :wave:

Zou ik me hier ook mogen melden? Ook ik wil binnenkort (als de wissels wat willen lukken :+ ) overstappen naar het Z2. Leuk om 'lotgenoten' daarover te kletsen!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:41

Stjarna krijgt glucosamine bij maar word hier wat druk/drammerig/schrikerig van...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:41

Welkom!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:10

Dank je!

Blue krijgt met normale arbeid na het rijden dit: http://www.pavo.nl/producten/supplement ... musclecare. Heeft hij veel gewerkt, dan 100 gram, en anders minder. Maar hij staat nu al bijna 2 weken stil, omdat ik ziek ben/geweest. Ben bijna opgeknapt, dus ga nu weer beginnen met longeren!

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 12:13

X_Michelle_X schreef:
Bedankt! Leuk he, oefeningen die nog helemaal niet van toepassing zijn eens mee te nemen :+ :)

Ja behoorlijk :')
Probeer ook wel eens vliegende wissels, maar dat vertikt hij :')
Hij weet precies waar hij om moet springen, maar zonder drafpas doet hij het niet :=

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 12:15

roosje78 schreef:
Hallo :wave:

Zou ik me hier ook mogen melden? Ook ik wil binnenkort (als de wissels wat willen lukken :+ ) overstappen naar het Z2. Leuk om 'lotgenoten' daarover te kletsen!

Tuurlijk! Welkom :D

Udo2001 schreef:
Als ik het geregel krijg ga ik zaterdag voor het eerst het diepe in! Deze week een trainingsweek om alle puntjes op de I te zetten... Nu dus nog een auto en groom regelen, zou wel gaaf zijn!

Alvast succes! *\o/*

daffodil schreef:
Myoplast, wel duur maar het werkt....en ik heb nu het idee dat doordat ik gestopt ben, hij last heeft van verzuring na forse training.

Dat heb ik ook een tijd gebruikt, dat zijn zwarte parels toch?
Pony liep fijn, maar ben er toch maar mee gestopt :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:24

Vliegende wissels zijn drama :') paardlief levert daarbij graag half werk, :+ springt maar half over :') + dat ik ze niet écht nog kan oefenen, omdat paars heel erg meedenkt en ik bang ben dat ze de vliegende wissels regen mij gaat gebruiken :+

Galop appyementen, zigzag appyementen. etc. Gaan primaa :D pirouette begin is er :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:28

Klinkt al als een heel eind! Zover ben ik niet hoor.....
En ja zijn de zwarte parels, zijn net op kantoor bezorgd dus ik gooi ze vanmiddag gelijk in zijn bak!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:29

X_Michelle_X schreef:
Vliegende wissels zijn drama :') paardlief levert daarbij graag half werk, :+ springt maar half over :') + dat ik ze niet écht nog kan oefenen, omdat paars heel erg meedenkt en ik bang ben dat ze de vliegende wissels regen mij gaat gebruiken :+

Galop appyementen, zigzag appyementen. etc. Gaan primaa :D pirouette begin is er :D

Bij mij dus ook :+ Hij springt ze wel in een keer, maar altijd met een grote bok of gevolgt door een grote bok...

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:30

daffodil schreef:
Klinkt al als een heel eind! Zover ben ik niet hoor.....
En ja zijn de zwarte parels, zijn net op kantoor bezorgd dus ik gooi ze vanmiddag gelijk in zijn bak!

Ben benieuwd of je verschil gaat merken!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:43

Die appyementen gaan haar zo makkelijk af!
En tja. Ik neem vaker nieuwe oefeningen mee voor de lol, voor de afwisseling dusjaa... :+
Puur voor de fun :)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:44

Ik heb de auto geregeld, dus dan ben ik al een heel eind. Nu nog een voorlezer... Ik moet helaas wel 2 proeven rijden, anders kon ik er niet meer bij! Maar nu ik de gehele week gelest heb, heb ik de volste vertrouwen erin! En anders pech, en oefenen wij gewoon verder. Gelukkig is Rocky heel braaf met de wissels, er zitten zelden missers bij... Soms nog net iets voor of na mijn hulp, maar dat word beter! Ook ik begin al volte sluiten in galop, moeilijke oefening. Tevens is mijn travers mijn zwakke plek. Ach ja, kan ook zo denken wij zijn beide groentjes en moeten alles nog leren.. En wie niet waagt wie niet wint!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:30

Dat is zeker waar! Als je maar geniet :D

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:30

Leuk Udo! Fijn dat je er in ieder geval vertrouwen in hebt, dat is al een hele stap in de goede richting.

Daffodil hopelijk slaat het supplement snel aan en is je paard weer de oude!

Roosje welkom hier! Steeds meer melden zich hier. Leuk!

Ik ga zondag starten, maar de startlijst staat er nog steeds niet op. Ik vind het zo irritant als het lang duurt. Heb gister al met m'n nieuwe laarzen gereden! Ging eigenlijk best goed! Had wel beurse knieholtes vandaag ;) Dus zondag zal nog wel te vroeg zijn om ermee te starten. 7 oktober staat ook een wedstrijd gepland. Waarschijnlijk kan ik ze dan wel aan. Meneertje laat zich de hele week erg fijn rijden, alleen zijn de eenvoudige wissels weer drama! Het is ietsjes kouder en hij is meteen een stuk drukker!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:37

Mijn Zirocco was echt niet te rijden door alle suikers uit Myoplast.... Ik geef dus ook niets extra's meer als alleen goed voer! Hij krijgt op de dagen met arbeid 1 schep endurix van cavalor. Ziet er super uit, zelf de fysio was laaiend enthousiast. Nu de winterdag zo houden!